Marketingtrendek és használatuk üzleti célokra a KKV-AKADÉMIÁN

forrás: Prím Online, 2015. március 17. 08:05

A közösségi média nem csak szórakozásra használható, mrketingeszközként is sok potenciál rejlik benne. Sokan azonban még nem ismerték fel az erejét, illetve nem tudják megfelelően használni.

A közösségi média évek óta a legolcsóbb és ha megfelelő hozzáértéssel és ügyességgel kezelik, a leghatékonyabb marketingeszköze a kis- és középvállalkozásoknak.

 

A Facebook és a Google azonban szinte követhetetlen gyakorisággal változtatják a megjelenés és a felhasználók elérésének feltételeit. Ha pedig nem követjük az új szabályokat és lehetőségeket, a hatékonyság drasztikusan csökken.

 

Ki kell tűnni a tömegből, hiszen már minden versenytársunk is jelen van ezeken a felületeken, az emberek pedig egyre kevésbé érdeklődőek. Rugalmasnak, leleményesnek és nagyon hozzáértőnek kell lenni, hogy a lehető legjobban használjuk a közösségi oldalakat üzleti célokra, értékesítésre, ismertség növelésére.

 

A legfrissebb trendekről, újdonságokról és a legjobb, bevált praktikákról lesz szó március 19-én a Social Media 2015 konferencián.

Prim.hu - Kiemelt hír ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Munkaerőhiány – 2021, új fokozatra kapcsolva

Teljes erővel, magasabb fokozatra kapcsolva tért vissza a munkaerőhiány a pandémia előtti szintre. Néhány hiányszakmában aranyáron sem lehet új munkaerőt kapni. Hol vannak új munkavállalók? Az ismét diktáló pozícióba kerültek milyen új elvárásokat támasztanak a munkavállalók felé? A rugalmas munkavégzés már alapvető igényükké vált. Sőt, az új trend a napi 6 óra, hetente 4 nap.

2021. szeptember 15. 10:11

Itt az ideje a post-Covid tünetek orvoslásának

A gazdálkodó szervezetek az elmúlt másfél évben hatalmas traumán estek át. 2021 nyarától a post-Covid tünetek feltérképezése, hatásainak javítása folyik. 

2021. augusztus 30. 15:51

Startol Az Év Honlapja pályázat!

Early Bird kedvezménnyel startol Magyarország legnagyobb online marketingkommunikációs pályázata. A Magyar Marketing Szövetség és az Internet Marketing Tagozat idén 20. alkalommal hirdeti meg a digitális megmérettetést, amelyre a szakmai zsűri a legfrissebb idei honlapokat, appokat, Hungarikum márkák weboldalait és a legjobb digitális és technológiai megoldásokat várja. Indul 'Az Év Honlapja' pályázat!

2021. augusztus 18. 16:20

A Magyar Telekom 2021. második negyedéves eredményei

A Magyar Telekom ma közzétette 2021. második negyedévre és első félévre vonatkozó EU által befogadott Nemzetközi Pénzügyi Beszámolási Standardok (IFRS) szerinti konszolidált pénzügyi eredményeit (a továbbiakban: féléves jelentés). A féléves jelentés nem auditált értékeket tartalmaz az összes pénzügyi időszakra.

2021. augusztus 10. 19:27

Megszemélyesítés: a vezérigazgató bőrébe bújt hacker

Valószínűleg Ön is hallott már a social engineering technikáról, azaz a pszichológiai manipuláció azon formájáról, melynek célja, hogy az emberek megtévesztve önkéntelenül érzékeny információkat áruljanak el. Az ESET kiberbiztonsági vállalat most a kiberbűnözők egy kevésbé ismert, de egyre gyakoribb támadási technikájára, a megszemélyesítésre hívja fel a figyelmet. 

2021. július 20. 14:45

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Tapasztalja meg a legendás játékot

2021. szeptember 20. 18:29

A világon egyedülálló drónra szerelhető szállítódobozt fejlesztettek

2021. szeptember 15. 14:15

Öt érmet is elhoztak a magyar diákok a juniorok informatikai diákolimpiájáról

2021. augusztus 31. 09:58

A Xiaomi várakozásokat felülmúlóan teljesített a második negyedévben

2021. augusztus 26. 14:46