Franchise trükkök első kézből

forrás: Prím Online, 2015. március 19. 08:09

A franchise mint sikeres üzleti modell. De hogyan? Nos, sikeres gyakorlatok akadnak hazánkban is szép számmal, melyek jó része kihasználva a hálózati működésben rejlő erőt, még növekedni is tudtak. Nem ágazatfüggő, milyen ágazatból lesz sikeres franchise, de az biztos, hogy könnyen másolhatónak kell lennie az eredeti üzletnek.

A franchise forma dinamikus és hatékony, ha egy sikeres vállalkozás növekedni szeretne, és hozzájárul a foglalkoztatás bővítéséhez is. Újabbnál újabb sikersztorik, rohamosan bővülő hálózatok hívják fel az üzleti szektor figyelmét a franchise-ra mint követni érdemes üzleti modellre. Nem véletlen, hogy ezt a nehéz gazdasági környezetben is eredményes konstrukciót sikeresen alkalmazza a franchise-átadó és -átvevő is.

 

 

Magyarországon közel 350 franchise-átadó hálózata működik, és a közel 20 ezer franchise-átvevő partner 100 ezer főt foglalkoztat a Magyar Franchise Szövetség adatai szerint. A láncok tagjai, úgy tűnik – ahogyan a világon mindenhol –, Magyarországon is nagyobb arányban élték túl a válságot, mint a „magányos” kis- és középvállalatok. Sőt, voltak olyanok is, amelyek kihasználva a hálózati működésben rejlő erőt, még növekedni is tudtak. 

 

A Piac és Profit KKV-AKADÉMIÁJÁNAK következő rendezvényén a franchise-ok kerülnek fókuszba március 26-án, ahol számos új modell és sikersztori is bemutatkozik.

 

A konferencián továbbá a franchise modell kritériumairól, a kézikönyv elkészítéséről, a működőképes marketingről, az egységes arculat fontosságáról is szó lesz. Sok gyakorlati tudást, ismeretanyagot, tapasztalatot adnak át, melyek azonnal hasznosíthatók az üzletmenetben.

Prim.hu - Kiemelt hír ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Az Ericsson építi a Deutsche Telekom németországi 5G-hálózatát

Az Ericsson és a legnagyobb európai távközlési szolgáltató, a Deutsche Telekom AG új, többéves megállapodással erősítette meg eddigi sikeres együttműködését. A megállapodás értelmében a svéd cég építi ki a távközlési óriás 5G RAN hálózatát Németország-szerte. 

2020. július 29. 14:22

Újabb lendületet vesz a sportmarketing

Dudás Hunor, a The Path Sportmanagement tulajdonosa és ügyvezetője irányítja júliustól a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) Sportmarketing Tagozatát a következő négy évben. Az elnök munkáját továbbra is  Németh Ottó és Major Balázs (Karma Production Kft. / ügyvezető-tulajdonos) támogatják alelnökökként.

2020. július 23. 14:49

Új elnököt nevezett ki a dán robotipari éllovas

Thomas Visti hatáskörét a Mobile Industrial Robots A/S új elnöke, Søren E. Nielsen veszi át. Mindössze két és fél évvel a MiR-hez való csatlakozása után (mint CTO), Søren E. Nielsen a mobil robotgyártás globális piacvezetőjének élére került. A pozícióváltás Thomas Visti kérésére történt, aki új karrier utat kíván követni.

2020. július 8. 12:40

Tovább nőtt a Huawei márkaértéke

A Huawei a tavalyi évhez képest két helyet javítva az előkelő 45. helyen végzett a BrandZ idei Top 100-as listáján. A cég zsinórban ötödik alkalommal kapott helyet a legértékesebb nemzetközi márkákat felvonultató rangsorban, márkaértéke kilenc százalékkal, 29,4 milliárd USD-re nőtt az elmúlt egy évben. 

2020. július 4. 10:01

Új céginformációs üzleti szolgáltatást vezet be a Vodafone

A Vodafone Magyarország elindította új, kis- és középvállalkozásoknak szóló céginformációs szolgáltatását. A Partner Control és Partner Monitoring szolgáltatások teljes körű, nemzetközi cégadatbázissal, adatokkal és megbízható tényekkel segítik az üzleti döntéseket, a kockázatelemzést, valamint az új és meglévő ügyfelek alapvető pénzügyi adatainak nyomon követését. 

2020. június 15. 14:56

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Új energiacímkék jönnek a háztartási gépekre

2020. augusztus 4. 16:36

Online sportfogadás Magyarországon

2020. július 23. 20:39

Harmadával nőttek a kibertámadások a koronavírus miatt

2020. július 16. 09:36

Újdonságok a szegedi informatikatörténeti kiállításon

2020. július 3. 18:53
online sportfogadás