Elindult az Év Internetes Kereskedője Díj 2015

147 pár harisnyát rendeltek neten a bankos csajok, biztosan tudják melyik a legjobb webshop

forrás: Prím Online, 2015. április 14. 14:03

Vasárnaponként derül ki manapság igazán, hogy miért is szeretjük a webshopokat: soha nincsenek zárva, nem kell sorba állni, és nem néznek furcsán, ha hatodjára megyünk vissza megnézni még egyszer a kiszemelt terméket. Egy igazán jó webshop ezt észreveszi és segít összehasonlítani, másikat találni, dönteni vagy csak ajánl egy jó akciót.

2015 egy igen izgalmas év lesz a magyar internetes kereskedőknek: a vasárnapi boltbezárás okán az eNET februári felmérése szerint a webáruházak 34 százaléka érezhető forgalomnövekedésre számít, sőt, 17 százalék külön kampánnyal készül a hét utolsó napjára.


A magyar online kiskereskedelem azonban már 2014-ben is nagyon erős volt: tavaly közel 266 milliárd forintot költöttünk el az 5500 bejegyzett kiskereskedelmi webáruházban, 49 milliárd forinttal többet, mint egy évvel korábban. További érdekesség, hogy tavaly átvették az internetes vásárlásban a vezetést a nők, az év második felében a vevők 53 százalékát ők teszik ki.


Ugyanígy meghökkentő, hogy az 5500 magyar kiskereskedelmi webshop közül már körülbelül 180 van, ami 100 millió forint feletti forgalmat bonyolított: a magyar e-kereskedelem szintet lépett. Az online kiskereskedelemben 2014-ben jelentősen nőtt a bankkártyás fizetések aránya is egy év leforgása alatt kétszeresére, az összes vásárlás értékére vetítve 15%-ot már bankkártyával fizettek.

 


Az Év Internetes Kereskedője 2015


Egy ilyen fordulatos időszakban a szokásosnál is érdekesebbnek ígérkezik a kilenc éve elindult Év Internetes Kereskedője díj, ami minden évben a legnépszerűbb webáruházat keresi és díjazza. Első körben április 14-28 között maguk a vásárlók jelölhetik kedvenc boltjaikat az evker.hu oldalon – a jelölésekért cserébe természetesen értékes nyeremények járnak. A 20 legtöbb szavazatot begyűjtő, a versenyfeltételeknek megfelelő webáruházat tesztelők teszik próbára, az általuk kiválasztott top 10 pedig egyedi pályázaton próbálhatja meggyőzni a szakmai zsűrit, hogy neki jár az Év Internetes Kereskedője díj.


Az Év Internetes Kereskedője díjat a Szövetség az Elektronikus Kereskedelemért Közhasznú Egyesület (SzEK.org) szervezi meg az eNET Internetkutató Kft., az Informatikai, Távközlési és Elektronikai Vállalkozások Szövetsége (IVSZ) és az Isobar társszervezésében, immár kilencedik éve. 


A nyertes egy évig használhatja az Év Internetes Kereskedője címet és logót, és a hozzá tartozó jelentős médiafigyelmet, megkapja a díj főtámogatójának a fődíját, a Testbirds részletes értékelését, tanácsadását és a Szallas.hu wellness hétvégéjét összesen 2,5 millió forint értékben.


Érdekes morzsák a hazai e-kereskedelemből:


Gondolta volna, hogy...


·    2013-ban a Shopline-os csomagokhoz összesen 260 km ragasztószalagot és 25 tonna kartondobozt használtak fel?


·    A Shopline egyik legérdekesebb karácsonyi csomagja tavaly egy könyv, egy gumikesztyű és szivacs volt külföldi szállítással.


·    A JátékNet legkisebb összegű rendelése, amit futárral szállítottak: 5 darab füzetborító volt, összesen 350 Ft értékben?


·    Egy alkalommal pedig Pick Pack Pontra kértek 1 darab füzetborítót, 290 Ft értékben, amiért szállítással együtt a vevő 1080 Ft-t fizetett.


·    A Szallas.hu-n volt olyan vendég, aki télvíz idején mezei virágokkal akarta megkérni szíve választottját – a szállásadónak talpraesettnek kellett lennie - más élő nyulat szeretett volna ajándékozni.


·    Tavaly a legdrágább extra kérés a Szallas.hu-n mintegy félmilliós költséget jelentett, ekkor egy Rolls-Royce-ot kellett szerezni a vendégnek hölgykísérettel.


·    A Magyarországon 2013-ban indult Tesco Online volt az első nagy internetes kereskedő, akiknél kizárólag bankkártyával lehet fizetni, és egy év leforgása alatt a legnagyobb online értékesítő FMCG cég lettek.


·    A fizetéssel kapcsolatban minden tizedik szállásadó jelezte a Szallas.hu-nak, hogy valamelyik vendég nem pénzzel vagy utalvánnyal kívánt fizetni – a természetbeni megoldások között a csereüdülés, a csokoládé és a bor mellett többek között tűzifa, életbiztosítás és szőnyeg is szerepelt.


·    A hdishop.hu által meghirdetett Első Magyar Zoknicsereprogram ideje alatt annyi használt zokni jött össze tavaly, hogy a belőle újrahasznosult szigetelőanyaggal egy egész focipályát be lehetne takarni.


·    A hdishop.hu legnagyobb harisnya rendelését tavaly egy bankos hölgyekből álló csoport hozta össze, akik 147 darab harisnyát rendeltek közel 200 ezer forint értékben – ráadásul rendszeresen visszatérő vendégek.

 

Hirek.com - Kiemelt hír ROVAT TOVÁBBI HÍREI

A Vodafone megkapta az engedélyt a UPC felvásárlására

A mai napon az Európai Bizottság jóváhagyta, hogy a Vodafone Csoport 18,4 milliárd euróért megvásárolja a Liberty Global német, cseh, román és magyar leányvállalatát, így a UPC Magyarországot is.  Az ügylet várhatóan 2019. július 31-re zárulhat le, amikor a Vodafone Magyarország és a UPC Magyarország megkezdi közös működését. 

2019. július 18. 17:06

A 4iG megvásárolja a T-Systems Magyarországot

A 4iG Nyrt. és a Magyar Telekom Nyrt. megállapodott a T-Systems Magyarország Zrt. eladásával kapcsolatos főbb pontokról – közölték a vállalatok a Budapesti Értéktőzsde (BÉT) honlapján. A felek az ügyletről szóló előzetes megállapodást a mai napon aláírták. A tranzakció a T-Systems átvilágítását, illetve a hatósági jóváhagyásokat követően az idei évben zárulhat.

2019. július 9. 11:43

A Bosch repülni tanítja az autókat

Néhány éven belül az égi közlekedés hozhat megoldást a városi dugókra: a Boston Consulting Group előrejelzése szerint 2030-ban az emberek mintegy egymilliárd repülőutat fognak megtenni pilóta nélküli légitaxikban, miután a megosztó szolgáltatások a föld feletti fix útvonalakon is megjelennek. A Bosch egy olyan modern érzékelő-technológián dolgozik, mellyel ezek a repülések nagyon biztonságosak és kényelmesek lehetnek.

2019. június 21. 14:03

Több mint 1000 milliárd forintot költenek el Magyarországon az e-kiskereskedelemben

4 év alatt több mint 2,5-szeresére nőtt a hazai online e-kiskereskedelmi piac. Több elemző is alulbecsülte a 2018. évi növekedést: míg 2014-ben csupán 273 milliárd forint volt a webáruházak belföldi online nettó forgalma, 2018-ban már elérte a 669 milliárd forintot. Az eNET minden évben tavasszal, a május 31-ei mérlegzárásokhoz közeledve készíti el a hazai internetes kereskedelemre vonatkozó átfogó elemzését, amelyet idén is hagyományosan az Ecommerce Hungary konferenciáján publikált.

2019. június 4. 11:26

GKI e-TOPLISTA: Magyarország legnagyobb forgalmú webáruházai

A GKI Digital ötödik éve publikálja a legnagyobb forgalmú webáruházak rangsorát, melynek élén 4 év után változás történt: a magyar online vásárlók 2018-ban az eMAG webáruházában költötték a legtöbbet.

2019. május 28. 12:05

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

A Magyar Telekom 2019. második negyedéves eredményei

2019. augusztus 8. 11:32

Új tulajdonosa van a UPC-nek

2019. augusztus 1. 12:20

A Bosch és a Daimler megvalósítja a vezető nélküli, automatizált parkolást

2019. július 31. 16:53

Rekordbevétel az LG-nél

2019. július 30. 17:03
online sportfogadás