Online házasságkötés az Ikeával
Nem, nem az Ikeával köthetünk házasságot, de az Ikea biztosítja számunkra a berendezést álmaink esküvőjéhez. Legyen a helyszín egy sátor a tengerparton, vagy egy erdő, az Ikea segít megrendezni a virtuális esküvőt.
A Wedding Online alapjában véve egy Skype csoport, de a csoport résztvevőit nem az oldal szélén jeleníti meg, hanem egy virtuálisan berendezett szobában. A szerelem szépsége, hogy egyszerű, és most már az esküvő szervezése is. Meghívhatjuk távol élő barátainkat, rokonainkat, anélkül, hogy egy vagyont költenénk, és együtt ünnepelhetjük a boldogító igent egy video link segítségével – írja az Ikea weboldala.
A virtuális esküvő helyszíneként négy lehetőség közül választhatunk: strand, sátor, dokk vagy erdő. Ezután kiválaszthatjuk a helyszínhez illő bútorokat az Ikea katalógusából, vagy választhatjuk az oldal által bemutatott berendezést.
A Wedding Online használatához egy Facebook fiókra van csupán szükség. Be kell állítani a dátumot, majd elküldhetjük a meghívót ismerőseinknek. A meghívottak egy linket kapnak, mellyel az adott időpontban be tudnak jelentkezni az esküvőt közvetítő chatszobába. Az esemény 6 órán keresztül elérhető.
Ahhoz, hogy az esküvő valóban törvényes legyen, néhány szabályt be kell tartani. A házasulandó felek, az anyakönyvvezető és a két tanú valóságosan is egy helyiségben kell legyen a ceremónia ideje alatt. De ha csak a barátaink előtt szeretnénk kimondani egymásnak, hogy összetartozunk, lehetőség van a virtuális esküvőre, anélkül, hogy törvényesen összekötnénk az életünk. S utána az Ikea katalógusából berendezhetjük virtuális életünk.
Kapcsolódó cikkek
- UPC: ismét elérhető a szolgáltatás
- UPC: ismét elérhető a szolgáltatás
- Dinamikusan nőtt az ipari online árverések piaca
- Dinamikusan nőtt az ipari online árverések piaca
- Az online csalásokra figyelmeztet új programjában a Kaspersky
- Az online csalásokra figyelmeztet új programjában a Kaspersky
- Tízezres street art gyűjtemény a Google virtuális múzeumában
- Tízezres street art gyűjtemény a Google virtuális múzeumában
- Az Amazonas-menti esőerdőkben barangolhatunk a Street View-val
- Az Amazonas-menti esőerdőkben barangolhatunk a Street View-val
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Törökország – Egyesült Arab Emírségek. Üzleti Fórum a két közel-keleti óriással
A Közel-Kelet két meghatározó üzleti központja Törökország és az Egyesült Arab Emírségek (UAE). Szerepük a világgazdaságban is felértékelődött. A PP Konferenciaközpont – BKIK „Törökország – Egyesült Arab Emírségek. Üzleti Fórum a két közel-keleti óriással” című konferenciáján török, arab és magyar előadóink megmutatják, hogy miért érdemes ezeken a piacokon megjelenni.
Ahol jelen és jövő találkozik
Októberben második alkalommal szervezi meg a hazai járműipar egyik kiemelkedő eseményét, a TECHTOGETHER+-t az autopro.hu csapata, ahol jelen és jövő találkozik. A rendezvény keretében megtartott járműipari konferencián hazánk meghatározó iparvállalatainak top menedzserei adnak elő, az innovatív ipari trendekre fókuszáló szakmai találkozón pedig az itthon tevékenykedő kulcsszereplőkkel találkozhatnak az érdeklődők. A rendezvény harmadik pillérjeként hazánk legtehetségesebb egyetemistái mérik össze tudásukat a mérnökhallgatói verseny keretében.
A Széchenyi István Egyetem debütált a Times Higher Education világranglistáján is
Története során először került fel az egyik legnagyobb presztízsű világranglistára a győri Széchenyi István Egyetem, ami azt jelenti, hogy a világ egyetemeinek legjobb öt százalékába tartozik. Az eredmény óriási siker, a Times Higher Education rangsorának készítői ugyanis a felsőoktatási intézmények tudományos teljesítményét a legszigorúbb sztenderdek alapján mérik.
E-kereskedelmi útmutató: Hogyan növelhetjük a konverziót és az eladásokat az üzenetküldő alkalmazásokkal?
Bár az üzenetküldést általában hétköznapi, kötetlen beszélgetésekhez társítják, mára a marketing és a kereskedelem szempontjából is nagyszerű csatornává vált.
Tiltólistás időrabló vagy egyre inkább hasznos edukációs eszköz a platform?
A TikTok népszerűsége az oldal 2017-es indulása óta töretlen. Egy friss felmérés szerint a 4 és 18 év közötti gyerekek naponta átlagosan 91 percet töltenek el rajta. A tiktokozó diákok több, mint 60%-a szerint a rövid videók segítenek a tanulásban és a házi feladat elkészítésében is, tehát edukációs céllal is pörgetik a feed-et, nem csak a szórakozás miatt.