Mennyit ér egy lojális vásárló szavazata, avagy hol szeretünk online vásárolni?
Lezárult az Év Internetes Kereskedője Díj 2015 közönségszavazása. Kiderült, hogy ki a 1,5 milliárd forgalom alatti 20 legnépszerűbb webáruház Magyarországon. 9278 szavazat érkezett, közülük került ki a TOP 20 online áruház, akiket a következő fázisban a Testbirds 400 tesztelője tesztel. A 10 legjobb felhasználói élményt nyújtó webáruház pályázatot nyújthat be, végül szakmai grémium és a felelős kereskedőkből álló zsűri dönt, ki lesz az év internetes kereskedője.
Lezárult az Év Internets Kereskedője Díj 2015 közönségszavazása. A közönség szerint a legjobb 20-ba jutott internetes kereskedők, így a díjra esélyesek:
btech.hu, butlers.hu, carpmania.hu, csapuniverzum.hu, emanufaktura.hu,
gyerekjatekok.hu, hadawebshop.hu,hdishop.hu, kezimunkakellek.hu,
lifestyleshop.hu, maesteszinhaz.hu, metroman.hu, mukoromalapanyagok.net,
netkazan.hu, rusztikhome.hu, szamoskozigobelin.hu, szerszam.shop.hu,
trendmaker.hu, tutitinta.hu, vilagitas.eu
A Testbirds csapata az Év Internetes Kereskedője Díj kapcsán abban segít, amivel ügyfeleinek is: aktívan bevonni az igazi felhasználókat. A crowdtesting szolgáltató 400 lelkes felhasználót kér fel több ezer tesztelője közül, hogy a közönségszavazás 20 legnépszerűbb webáruházát próbára tegyék. Minden webshopot 20 felhasználó tesztel le, majd mindegyikük egy részletes kérdőíven értékeli a bolt által nyújtott felhasználói élményt.
A díj nyertesének ünnepélyes kihirdetésére és a díjátadására 2015. június 4-én, a SzEK.org XII. E-Kereskedelem Konferenciájának ünnepélyes díjkiosztóján kerül sor. A nyertes egy évig használhatja az Év Internetes Kereskedője címet és logót, és a hozzá tartozó jelentős médiafigyelmet, megkapja a díj főtámogatójának a MasterCardnak a fődíját, a Testbirds részletes értékelését, tanácsadását és a Szallas.hu wellness hétvégéjét összesen 2,5 millió forint értékben.
A MasterCard - a korábbi évekből is ismerve a verseny koncepcióját, célkitűzéseit és eredményeit -, szívesen vállalta a főtámogatói szerepet. „Az internet és a mobileszközök elterjedésével a vásárlási szokások is megváltoztak: ma már akár a tömegközlekedési eszközökön utazva is vehetünk termékeket és szolgáltatásokat a webshopok széles kínálatából, a bankkártyánk segítségével pedig azonnal, biztonságosan fizethetünk, időt és pénzt megtakarítva" – mondta Eölyüs Endre, a MasterCard Magyarországért és Szlovéniáért felelős igazgatója. – „A MasterCard elkötelezett az innovatív kártyás fizetések fejlesztésében, és szívesen áll olyan kezdeményezések mellé, amelyek növelik az internetes vásárlás színvonalát és biztonságát, ezáltal is közelebb hozva az elektronikus fizetést a fogyasztókhoz."
A Díj kiemelt támogatója a Netrisk.hu, aki felelős online kereskedőként elkötelezetten támogatja az internetes kereskedelem minőségének, színvonalának fejlesztését. Ezért örömmel segítette a "Az Év Internetes Kereskedője 2015" közönségszavazását, hiszen a minőségi szolgáltatáshoz az ügyfelekkel folytatott motiváló és inspiráló párbeszéd a legjobb, legrövidebb út.
Tények és érdekes morzsák a haza e-kereskedelemről:
A magyar online kiskereskedelem már 2014-ben is nagyon erős volt: tavaly közel 266 milliárd forintot költöttünk el az 5500 bejegyzett kiskereskedelmi webáruházban, 49 milliárd forinttal többet, mint egy évvel korábban. További érdekesség, hogy tavaly átvették az internetes vásárlásban a vezetést a nők, az év második felében a vevők 53 százalékát ők teszik ki.
Ugyanígy meghökkentő, hogy az 5500 magyar kiskereskedelmi webshop közül már körülbelül 180 van, ami 100 millió forint feletti forgalmat bonyolított: a magyar e-kereskedelem szintet lépett. Az online kiskereskedelemben 2014-ben jelentősen nőtt a bankkártyás fizetések aránya is egy év leforgása alatt kétszeresére, az összes vásárlás értékére vetítve 15%-ot már bankkártyával fizettek.
Gondolta volna, hogy...
· 2013-ban a Shopline-os csomagokhoz összesen 260 km ragasztószalagot és 25 tonna kartondobozt használtak fel?
· A Shopline egyik legérdekesebb karácsonyi csomagja tavaly egy könyv, egy gumikesztyű és szivacs volt külföldi szállítással.
· A JátékNet legkisebb összegű rendelése, amit futárral szállítottak: 5 darab füzetborító volt, összesen 350 Ft értékben?
· Egy alkalommal pedig Pick Pack Pontra kértek 1 darab füzetborítót, 290 Ft értékben, amiért szállítással együtt a vevő 1080 Ft-t fizetett.
· A Szallas.hu-n volt olyan vendég, aki télvíz idején mezei virágokkal akarta megkérni szíve választottját – a szállásadónak talpraesettnek kellett lennie - más élő nyulat szeretett volna ajándékozni.
· Tavaly a legdrágább extra kérés a Szallas.hu-n mintegy félmilliós költséget jelentett, ekkor egy Rolls-Royce-ot kellett szerezni a vendégnek hölgykísérettel.
· A Magyarországon 2013-ban indult Tesco Online volt az első nagy internetes kereskedő, akiknél kizárólag bankkártyával lehet fizetni, és egy év leforgása alatt a legnagyobb online értékesítő FMCG cég lettek.
· A fizetéssel kapcsolatban minden tizedik szállásadó jelezte a Szallas.hu-nak, hogy valamelyik vendég nem pénzzel vagy utalvánnyal kívánt fizetni – a természetbeni megoldások között a csereüdülés, a csokoládé és a bor mellett többek között tűzifa, életbiztosítás és szőnyeg is szerepelt.
· A hdishop.hu által meghirdetett Első Magyar Zoknicsereprogram ideje alatt annyi használt zokni jött össze tavaly, hogy a belőle újrahasznosult szigetelőanyaggal egy egész focipályát be lehetne takarni.
· A hdishop.hu legnagyobb harisnya rendelését tavaly egy bankos hölgyekből álló csoport hozta össze, akik 147 darab harisnyát rendeltek közel 200 ezer forint értékben – ráadásul rendszeresen visszatérő vendégek.
Kapcsolódó cikkek
- Elindult az Év Internetes Kereskedője Díj 2015
- Újra innovációs forráshoz jutnak az informatikai vállalkozások
- Áder János: a technológiai fejlődés motorja az innováció
- Átadták Az Év Honlapja díjakat
- Újra lesz Appra magyar! alkalmazásfejlesztő verseny
- Internetadó - Az informatikai szövetség a javaslat visszavonását követeli
- Ki lesz az ÉV CIO-ja idén?
- Magyarország legnépszerűbb webshopja kerestetik
- Átadták a Fogyatékosság-barát Munkahely elismeréseket
- Megvannak az év legjobb honlapjai
Hirek.com - Kiemelt hír ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Új keresőt fejleszt a Google
A Google egy teljesen új, mesterséges intelligencia által működtetett keresőmotort fejleszt, amelyet Magi projektnek neveznek, hogy személyre szabottabb élményt nyújtson a felhasználóknak. A felhasználói igények előrejelzésével ez a technológia beszélgetésalapú keresési élményt hoz létre, relevánsabbá és vonzóbbá téve a keresési eredményeket. Ez a radikális változás megköveteli, hogy a vállalkozások az új keresőmotor AI-alapú megközelítéséhez igazítsák SEO-stratégiájukat.
10 ezer amerikai dollárt nyerhetnek a Huawei XMAGE Awards fődíjasai
Kiírták a Huawei nagyszabású nemzetközi mobilfotós pályázatát, a HUAWEI XMAGE Awards 2023-at (korábban NEXT IMAGE Awards), melyen az elmúlt években több ízben is magyar siker született. Az idei megmérettetésre a világ minden tájáról kilenc kategóriában várják a fotós és videós alkotásokat, a legjobb pályaműveket beküldők pedig akár fejenként 10 ezer amerikai dolláros pénzjutalomban részesülhetnek. A pályaművek beküldési határideje 2023. augusztus 15., a nevezett alkotásokat neves nemzetközi zsűri bírálja el.
Ezekre a webcímekre figyeljen, ha nem akarja, hogy átverjék
Az utóbbi időben Magyarországon is egyre elterjedtebbek az adathalász oldalak, amelyek sok esetben nagyon megtévesztő webcímeket használnak. Mit tehetünk azonban, ha nem szeretnénk, hogy a személyes adataink illetéktelenek kezébe kerüljenek?
Megvannak a digitális marketingről szóló legjobb szakdolgozatok
Az IAB Hungary digitális reklámszakmai szervezet március 24-én a GroupM Akadémia bázisán adta át a 2022-es évi Legjobb szakdolgozat a digitális marketingről című pályázat nyerteseinek járó díjakat. Az elmúlt három évben kivétel nélkül (először, másodszor, harmadszor) a Budapesti Corvinus Egyetem diákjai nyertek a pályázaton, idén először azonban egy szegedi és egy debreceni egyetem hallgatója vihette haza a legjobb pályamunkáért járó díjat.
Az Alzánál egyszerűbb lett az áruvisszaküldés és a reklamáció
Az Alza.hu ügyfelei mostantól a reklamált termékeket az AlzaBoxokon keresztül is visszaküldhetik. A Magyarországon, Szlovákiában és Csehországban több mint 210 000 csomagautomatát működtető webáruház ismét egy újabb lépéssel közelebb került céljához, hogy hálózata a helyi közösségek számára minél hasznosabb legyen és kényelmesebbé tegye mindennapjaikat.