Magyar fejlesztés tölti fel a weboldalak üres felületeit

forrás: Prím Online, 2015. május 5. 14:45

Egy magyar startup fejlesztésének köszönhetően nincs több kihasználatlan, üres felület a weboldalakon. A CrocTech által alkalmazott technika valós időben kutatja fel a szabad helyeket, és azokat egy algoritmus alapján hasznos tartalmakkal, illetve hirdetésekkel tölti fel. A ReachMedia portfóliójába tartozó CTnetwork hálózatban végzett sikeres tesztek után a megoldás most Ausztriában, Németországban és Svájcban is sikeresen debütált a GroupM érdekeltségébe tartozó plista Gmbh és a CrocTech között létrejött exkluzív megállapodás alapján.

Miközben a legtöbb weboldal szerkezete statikus, a megjelenő tartalmak dinamikusan változnak: különböző hosszúságú cikkek, aktív vagy éppen inaktív hirdetési zónák, hirdetésblokkolók, folyamatosan bővülő hozzászólások akadályozzák meg a hatékony és tervezett helykihasználást. Az így keletkező üres helyeket egy többhasábos oldalon még a legmodernebb tartalomkezelő rendszerek sem tudják kompakt módon kitölteni. Legalábbis mostanáig, ugyanis a magyar CrocTech által fejlesztett Croc Space Optimizer (CSO) éppen erre a problémára kínál megoldást.

 



„Miközben az online médiatulajdonosok folyamatosan dolgoznak a hirdetési potenciál növelésén, nem tervezetten átlagosan egy weboldal 15-20 százalékán nincs sem tartalom, sem hirdetés. Ezt oldja meg termékünk, mely a dinamikusan és esetlegesen keletkező speciális felületek használatával biztosítja a tartalom, a hirdetés és a forma egyensúlyát, s ezen keresztül új bevételi lehetőségek kialakítását és a felhasználói lojalitás növelését” – ismertette a részleteket Palánki Zsolt, a CrocTech egyik alapítója és cégvezetője.

A CrocTech elsőkén a ReachMedia portfóliójába tartozó CTnetwork hirdetési hálózatában tesztelte a megoldást nagy látogatottságú oldalak bevonásával. „Többek közt a Russmedia oldalain és a Jobinfo.hu, illetve a Depo.hu oldalakon próbáltuk ki a rendszert, az eredmények rendkívül meggyőzőek voltak, a látogatók tovább időztek az oldalakon, így akár 40 százalékos hirdetésibevétel-növekedés is elérhető. Ezért úgy döntöttünk, hogy a CrocTech együttműködő partnereként Magyarországon a CTnetwork hirdetési hálózat tagjai számára felajánljuk a Croc Space Optimizer használatát annak érdekében, hogy meglévő és új ügyfeleink számára az eddig ki nem használt felületeiken további bevételeket generáljunk” – mondta Trentin Tamás, a ReachMedia ügyvezető igazgatója.

A nyugatot is meghódítja a magyar fejlesztés

A magyar megoldás Európa más országaiban is elérhető: a CrocTech exkluzív szerződést kötött stratégiai partnerével, a jelenleg 10 országban havonta mintegy 50 millió felhasználó számára hirdetéseket megjelenítő plista GmbH-val. A német cég elsőként Ausztriában, Németországban és Svájcban vezeti be a magyar megoldást plista Free Space Optimizer néven.

„Rengeteg weboldal-tulajdonos panaszkodik a hagyományos hirdetési felületekből származó bevételek elmaradása miatt
– mondta Dr. Dominik Matyka, a plista társalapítója és vezetője.A kiadók bevételnövelő eszközöket keresve átszervezik a hirdetési felületeket, új hirdetési formátumokat próbálnak ki, fejlesztik a navigációt, és új, korszerű dizájnt adnak az oldalaknak. Az egyedülálló Free Space Optimizerrel a plista azonban egy teljesen új utat kínál. Partnereink weboldalaik kiaknázatlan, statikusan megfoghatatlan felületein találhatnak bevételi lehetőségeket. A plista widgeteken realizált bevétel 40 százalékkal is növekedhet a Free Space Optimizer (FSO) segítségével egyszerűen, gyorsan és kockázat nélkül.”
 

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Több mint 270 munkatárs csatlakozott a Vodafone tartós távmunkaprogramjához

Home Agent néven indított állandó távmunkaprogramot a Vodafone Magyarország meglévő és újonnan belépő ügyfélszolgálatos kollégák körében – ezzel úttörő szerepet vállalva az innovatív, digitális munkavégzés kialakításában. A programmal a távközlési vállalat lokációtól függetlenül kíván munkalehetőséget teremteni, olyan munkavállaók számára, akik otthonaikat nem – vagy csak korlátozottan – tudják elhagyni, vagy olyanok számára, akik csekély munkalehetőséggel bíró térségben élnek. A Home Agent sikerét mi sem mutatja jobban, minthogy az elmúlt pár hónapban már 270-en jelentkeztek a programba. 

2020. október 30. 12:41

Az automatizálás lehetőségei az élelmiszeriparban

Együttműködő robotok vagy más néven kobotok további automatizálási lehetőségeket teremtenek az élelmiszeriparban. Jellemzőjük, hogy szűkös termelési területen, emberek közvetlen közelében is képesek a munkavégzésre, a feladatok és új feladatokra történő átcsoportosítás gyors kivitelezése, valamint intuitív programozás és kezelés. Támogatják az ömlesztett áruk kiszedését (pick and place), valamint a raklapozás folyamatait nagy vállalatokban és kis létesítményekben egyaránt.

2020. október 30. 10:12

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Van még idő jelentkezni az „Az Év Honlapja” pályázatra!

2020. október 15. 12:15

EasyBID – Header Bidding megoldás az Adverticumtól

2020. október 8. 15:45

A Bosch új koronavírus tesztje 39 perc alatt ad megbízható eredményt

2020. szeptember 30. 14:58

A vírusveszély miatt idén online rendezik meg a cégvezetők csúcskonferenciáját

2020. szeptember 21. 10:11
online sportfogadás