Új felsővezető a Magyar Telekomnál

forrás: Prím Online, 2015. május 7. 10:38

A Magyar Telekom Igazgatósága 2015. július 3-ai hatállyal kinevezte Gyenes Andrást a Magyar Telekom lakossági szolgáltatások vezérigazgató-helyettesévé. Gyenes András a Magyar Telekom Ügyvezető Bizottságának is tagja lesz.

A lakossági szolgáltatások vezérigazgató-helyettes tevékenysége kiterjed a Magyar Telekom ügyfélszolgálati, helyszíni szolgáltatások, lakossági marketing, csatorna menedzsment, e-business, valamint üzlethálózat menedzsment tevékenységek irányítására. 

Gyenes András 46 éves és több mint 10 év felsővezetői tapasztalattal rendelkezik, amelyet multinacionális FMCG vállalatnál szerzett. Az alapvetően lakossági piacon működő Unilevernél dolgozott, ahol számos trendfordító projekt fűződik a nevéhez. Nagymértékben járult hozzá a vállalat magyarországi és régiós piaci részesedésének és eredményességének növekedéséhez. Vezetőként stratégiák kidolgozását és megvalósítását, valamint új működési modellek bevezetését is irányította.

Gyenes András a pécsi Janus Pannonius Tudományegyetemen szerzett  üzleti és közgazdasági diplomát. Pályáját 1993-ban kezdte az Unilever magyarországi vállalatánál, ezt követően szenior auditorként dolgozott a cég hollandiai központjában. 1998-tól számos vezetői pozícióban szerzett tapasztalatot: előbb pénzügyi területen, majd Magyarország mellett Csehországban, Szlovákiában és az adriai országokban általános, illetve marketing vezetőként töltött be döntéshozói pozíciókat. 2011-től az Unilever Magyarország ügyvezető igazgatója, majd ezt követően vezérigazgatóként négy ország – Magyarország, Bosznia-Hercegovina, Szlovénia, Horvátország – irányításáért, üzleti, pénzügyi eredményéért felelt.

Gyenes András feladata a Magyar Telekomban a vállalat vezető piaci szerepének megerősítése, az átalakulások, egyszerűsítések és a digitális vállalattá válás levezénylése lesz a legjobb ügyfélélmény nyújtása mellett.

 

Céginfó ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Folytatódott a növekedés az OTT-ONE Nyrt.-nél

2020 harmadik negyedévében több mint 4 milliárd forintos árbevételt, illetve mintegy 60 millió forintos EBITDA értéket ért el az OTT-ONE Nyrt. – derült ki a Budapesti Értéktőzsdén jegyzett társaság mai napon közzétett, a 2020-as év első három negyedévére vonatkozó üzleti gyorsjelentéséből. A koronavírus-járvány okozta gazdasági lassulás továbbra sem éreztette hatását a társaság üzleti eredményein: a harmadik negyedévvel együtt éves árbevétele immár több mint 11 milliárd forint, amely közel 10 milliárd forinttal haladja meg a tavalyi év azonos időszakában elért összeget. Az első féléves eredményeket jelentősen befolyásoló profiltisztítás, elsősorban az amortizációs költségek időarányos csökkenése formájában, a harmadik negyedévben már pozitív hatásként jelent meg a társaság számaiban.

2020. november 29. 10:16

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Hazánkban elsőként továbbított röntgenfelvételt egy diák 5G-n keresztül

2020. november 24. 12:01

A virtuális térben is nagyszabású startup találkozót szervezett a Hiventures

2020. november 21. 10:18

Robbanhat itthon év végén az e-kereskedelmi forgalom

2020. november 12. 15:52

EasyBID – a hirdetési bevételek növelése automatikusan

2020. november 2. 10:45
online sportfogadás