Tim Cook is csatlakozott a Weibo közösséghez
Az Apple feje nagy hangsúlyt fektet a kínai piacra. Tim Cook ennek jelét adva a kínai közösségi oldalhoz, a Weibóhoz is csatlakozott.
A Twitterhez hasonló kínai mikroblog oldal, a Weibo közössége szépen gyarapszik. Az oldal tábora most egy nem mindennapi figurával gazdagodott: Tim Cook is Weibo tag lett, aki már hitelesítette is fiókját.
Cook már egy posztot is közzétett profilján, melyben az alábbiak olvashatók:„Hello, Kína! Örülök, hogy visszatérhettem Pekingbe, hogy bemutassam az új, innovatív környezeti programunkat.”
A legfrissebb adatok szerint a Weibo közössége nagyjából 175,7 millió havi aktív felhasználóra rúg. Ez nagyjából fele a Twittert használók számának. Az oldal jelenleg az egyik legnépszerűbb ilyen szolgáltatás az országban. A konkurens WeChatnak több mint 500 millió havi felhasználója van.
Ahogy Kína környezeti és kulturális befolyása az évek során növekedett, az ország a világ elsőszámú gazdaságává vált. A Weibo mint közösségi oldal pedig az Egyesült Államokban is jól ismert név lett, és egyre több ismert ember regisztrál az oldalra, köztük Bill Gates, a Microsoft társalapítója, Kobe Bryant, NBA sztár, valamint színészek is jelen vannak az oldalon, például Tom Cruise, Robert Downey Jr. és Samuel L. Jackson is.
Ami Tim Cookot illeti, a Twitteren sem túl szószátyár, posztjai, tweetjei inkább a vállalat hírei köré összpontosulnak, és egy-két közösségi ügybe kapcsolódik be, többek között a jeges vizes kihívást is vállalta. Cookot ismerve számíthatunk majd pár meglepetésre tőle, így az Apple-fanoknak érdemes lesz követni az Apple-vezér oldalát.
Forrás: Mashable.com
Kapcsolódó cikkek
- A közösségi média hálójában
- A közösségi média hálójában
- Nagy a kínai mobilpiac, de már nem lesz nagyobb
- Nagy a kínai mobilpiac, de már nem lesz nagyobb
- A Strategy Analytics jelentése szerint az Apple lehet az első a kínai piacon
- A Strategy Analytics jelentése szerint az Apple lehet az első a kínai piacon
- A Periscope nyerte a Mayweather-Pacquiao döntőt
- A Periscope nyerte a Mayweather-Pacquiao döntőt
- Megtévesztésig hasonlít alkotójára a kínai robotnő
- Megtévesztésig hasonlít alkotójára a kínai robotnő
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Kerti bolt: az eMAG új, online üzlet az üzletben koncepciója több mint 100 ezer termékkel
Kerti bolt néven az eMAG új, bolt a boltban online koncepcióját indította útjára a webáruházában, amely mintegy 100 ezer-féle kertészeti terméket kínál, és kényelmesebb böngészési élményt nyújt e kategória termékei között. Értékesítési statisztikái szerint egy átlagos magyar vásárló átlagosan mintegy 24.000 forintot költ online vásárolt kertészeti termékekre – a legtöbb ilyen terméket május hónapban értékesíti a cég.
Jövőbe mutató adatvizualizációs megoldások az SAP és az IFUA Horváth versenyén
Kihirdették az SAP Hungary és az IFUA Horváth adatvizualizációs versenyének nyerteseit. Ötven csapat mérte össze tudását az egyetemi és vállalati szférából. A versenyzőknek az SAP új döntéstámogató eszköze, az SAP Analytics Cloud (SAC) segítségével kellett a Központi Statisztikai Hivatal (KSH) által biztosított adatokból látványos és lényeges összefüggéseket bemutató adatelemzéseket készíteniük és prezentálniuk.
Facility managementben erősít az ICON
Három kiemelkedő épülettel, két irodaházzal és egy logisztikai ingatlannal bővült az ICON Real Estate Management ingatlanüzemeltetési portfoliója. A BEM Irodaház, a D2 Szabadkikötő, és az ELTE egyik megújult ingatlanja nem csupán az építészeti megoldásaik tekintetében példaértékűek, de a fenntarthatóság és az energiahatékonyság terén is úttörő megoldásokat alkalmaznak.
Új korszak az elektromobilitásban
A Maserati „Folgore Day” névre keresztelt nagyszabású eseményén mutatta be első 100%-ban elektromos kabrióját, a GranCabrio Folgore-t, melyet az úgynevezett „IT TURNS YOU ON” kampánnyal népszerűsítenek, az olasz művész, Damiano David szerepelésével. A modenai székhelyű márka fennállásának 110. évfordulóján a szigonyos márka ismertette ambiciózus céljait az elektromos átállás terén, valamint lerántotta a leplet TRIDENTE elektromos motorcsónakjáról is.
Mesterséges intelligenciával készítik össze az Unilever B2C webshopjának rendeléseit
Közel 800 cikkszámot kezel, illetve mesterséges intelligenciával ellátott eszközökkel végzi a komissiózási feladatokat a Waberer’s Csoport leányvállalata, a WSZL az Unilever Magyarország Unishop elnevezésű B2C webshopjában. Az új megbízásnak köszönhetően a Waberer’s eddigi tevékenysége bővült és egy 14.500 négyzetméteres raktári terület kezelése mellett immár az Unishop raktárlogisztikai és fullfilment kiszolgálását is végzi.