Melyik államban elégedettek az emberek a munkájukkal?
A Monster.com és a Brandwatch Analytics közös kutatást végzett, mely az emberek tweetjeit vizsgálva megállapította, mely államokban elégedettek az emberek a munkájukkal.
Monster.com és a Brandwatch Analytics közösen elemezték, az emberek mennyire vannak megelégedve saját munkájukkal. A felmérés az elmúlt egy év munkával kapcsolatos Twitter üzeneteket elemezte, és ez alapján kiderült, a nyugati parton elégedettebbek az emberek a munkájukkal, mint a keleti parton.
Az első négy helyen Hawaii, Utah, Oregon és California áll. Itt a legjobb az aránya a munkahellyel kapcsolatos pozitív és negatív üzeneteknek, a pozitív tweetek javára. Az első nem nyugati parti állam a hatodik helyen áll, ez Minesota.
Érdekes, hogy a munkájukkal legelégedetlenebb emberek Floridában élnek. Legalábbis innen küldték a legtöbb negatív üzenetet az emberek a munkájukkal kapcsolatban. Floridát követi West Virginia, Delaware, Virginia és Ohio.
Természetesen ez nem feltétlenül jelenti azt, hogy Floridában elégedetlenebbek az emberek a munkájukkal, vagy pláne hogy rosszabb munkahelyek lennének, csak annyi biztos, szívesebben tweetelnek arról, hogy utálják a munkájukat.
Forrás: cnet
Kapcsolódó cikkek
- A Twitter megszüntette a 140 karakteres limitet a direkt üzeneteknél
- A Twitter megvenné a Flipboardot
- Már androidos mobilokra is letölthető a Periscope alkalmazás
- Év végére 3,2 milliárd internetfelhasználó lehet
- Obama 5 óra alatt megdöntötte a Twitter rekordot
- Az amerikai elnök is csatlakozott a Twitterhez
- Javulást hozott az iskolai eredményekben az okostelefon tiltása Angliában
- Tim Cook is csatlakozott a Weibo közösséghez
- A Periscope nyerte a Mayweather-Pacquiao döntőt
- Miért tesz lehangolttá a Twitter?
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Nagy teljesítményű memória munkaállomásokhoz és felső kategóriás asztali számítógépekhez
A memóriatermékek és technológiai megoldások terén globális piacvezető Kingston Technology Company, Inc. nagy teljesítményű memóriatermékeket gyártó részlege, a Kingston FURY a Kingston FURY Renegade Pro DDR5 RDIMM memóriával bővítette DDR5 memóriacsaládját. Az új, túlhúzható szerverosztályú memóriamodult a következő generációs munkaállomások és felső kategóriás asztali gépek számítástechnikai igényeinek kielégítésére tervezték.
Elkészültek a 2022-es Média- és Kommunikációs torták
Az MRSZ megállapításainak összefoglalója a 2022-es média- és kommunikációs költés számokról: (1) A piac 2022-ben sem lélegezhetett fel, hiszen az orosz-ukrán háború következtében kialakult komplex válság a kommunikációs iparágat sem kímélte.
Itthon is nagy változást hoz az elektronikus számlázásban az új EU-sztenderd
A számlaforgalom valós idejű ellenőrzése nem idegen a magyar vállalkozásoknak, de nem is ez lesz a legnagyobb kihívás abban az uniós jogszabálycsomagban, melynek bevezetésére több lépésben a következő években kerül sor, 2028-ig. Az elvárások teljesítéséhez nem elég a jó szándék, rengeteg cég lesz, ahol a működést is jelentősen át kell majd alakítani ‒ hívta fel a figyelmet Nyári Zsolt, a BDO Magyarország K-X Tanácsadó Kft. partnere és okleveles adószakértője.
Már a hazai gamerek is lecsaphatnak az LG 240 Hz-es képfrissítésre képes OLED monitorjaira
Már Magyarországon is elérhetőek az LG legújabb top kategóriás gaming OLED monitorjai. A 45 colos képátlójú 45GR95QE-B és a 27 colos 27GR95QE-B UltraGear OLED kijelzők az élénk színek és a mélyfekete árnyalatok megjelenítése mellett maximálisan gördülékeny játékmenetet garantálnak: másodpercenként akár 240 képkocka megjelenítésére képesek, mindezt ultraalacsony válaszidő mellett. A 45 colos modell hajlított képernyője extra nagy görbületű, így a teljes képernyőfelületen tisztán, torzulás nélkül láthatóvá válik minden részlet, ezzel kielégítve a haladó és profi játékosok minden igényét.
GLAMI: a 12-26 éves korosztály diktál az online divatkereskedelemben
A GLAMI divatkereső európai webáruházak között készített felmérése szerint annak ellenére, hogy a 12-26 éves korosztály vált a divat világát leginkább meghatározó korcsoporttá, a vállalkozások csak 20%-a igazítja választékát a legfiatalabb generáció ízlésvilágához. Ugyanakkor azok a webáruházak válhatnak sikeressé, akik a rendelkezésükre álló technológiák segítségével képesek néhány másodperc alatt felkelteni, majd fenntartani a fogyasztók figyelmét.