A nők 90 százaléka szerint a net fontos a párkapcsolatban és a szexuális életben

forrás: Prím Online, 2015. június 20. 13:23

Szépnek látják magukat a magyar nők? Hány százalékukat érte már online zaklatás a kinézete miatt? Ki védhet meg, ha egy rólunk készült fotót kritika ér a neten? Néznek a nők pornót, szextingelnek, készítenének a partnerükről szexi fotót az ágyban? Megismerhetőek a WMN „Nagy Test-teszt" kutatásának eredményei.

D. Tóth Kriszta idén márciusban indított online magazinján egy felmérést, a „Nagy Test-teszt". A Telenor támogatásával zajlott kutatásban végül több mint 4100, döntően 26 és 45 év közötti nő vett részt, a válaszadók mindössze 4 százaléka volt férfi.

 

Meglepő eredmények

 

A kutatás digitális szokásokat és élményeket vizsgáló kérdéseire adott válaszok szerint minden tizedik magyar nő akkor érzi magát legjobban a bőrében, ha netezik. Itt a nethasználat a feltűnő ruhaviselettel, tökéletes frizurával és egy elhangzott dicséret utáni lelki állapottal versengett – a témában 59 százalékos eredménnyel ez utóbbi megállapítás győzött. A felmérésben résztvevő nők 90 százaléka a mobilját is használta már a szexuális életében. Fotót, videót készített intim helyzetben, pornót nézett vagy szextingelt, azaz fokozottan erotikus tartalmú üzenetet, képet küldött partnerének. A kutatás eredményei alapján jó hír, hogy a nethasználó magyar nők 80 százalékát még soha nem érte durva kritika a kinézete miatt a közösségi portálokon. Többségük ugyanakkor úgy gondolja, ha egy barátját digitális zaklatás érné, akár nyilvánosan is védelmére kelne a neten.
 


„Az hogy ilyen sokan részt vettek az első felmérésünkben, azt jelenti, hogy a magyar nőknek fontos a testük, a saját testükhöz fűződő viszonyuk, és erről lehet és kell is velük nyíltan beszélni. A Nagy Test-tesztet kitöltő olvasók közül sokan számoltak be arról, hogy milyen felszabadító volt átgondolni és őszintén szembenézni a saját testképükkel" – 
mondta D. Tóth Kriszta, a WMN alapító-főszerkesztője.

 

A „Nagy Test-teszt"  digitális magánéletre vonatkozó adatai szerint a nők otthonosan mozognak az online térben és jól kezelik a technikai lehetőségeket, mi több, az a mindennapjaik szerves részévé vált.

 

„Nyilvánosan elérhető adatok szerint a hazai netezők többsége nő. Ahogy szolgáltatóként a gyermekek biztonságos netezésére nagy figyelmet és energiát fordítunk, úgy szeretnénk pontosabb képet kapni a felnőtt korosztály és a digitális világ viszonyáról is. Bízunk benne, hogy a Nagy Test-teszt kutatás eredményei hozzájárulnak ahhoz, hogy a nők jól érezzék magukat a bőrükben, az életben és az online térben egyaránt." – tette hozzá Egyed Gábor, a Telenor vállalati kommunikációs szakértője.

 


A „Nagy Test-teszt" felmérés teljes elemzése, a digitális szokásokon túlmutató eredményekkel folyamatosan zajlik a WMN oldalán.

Kulcsszavak: szex internet felmérés

E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI

A Samsung legújabb QLED 8K, Lifestyle TV és hangrendszer kínálata Magyarországra érkezik

A Samsung 2020-as TV- és hangrendszer portfóliója hazánkban is bemutatkozik. Olyan innovatív és stílusos készülékek kerülnek a magyar üzletek polcaira, mint a legújabb QLED 8K tévék, a különleges kialakítású The Serif vagy a tökéletes térhangzást biztosító Q Sorozatú hangprojektorok. A művészetek iránt érdeklődőket pedig újra várja a The Frame Művészet módja. 

2020. június 1. 16:24

Összefogva edukál a magyar keresőmarketing szakma

A 2019-ben megalakuló DIMSZ Keresőmarketing tagozata közös kommunikációs platformot indított a keresomarketing.hu webcímen. Az oldal és a szervezet célja egyaránt egy olyan hiteles szakmai bázis kialakítása, mely magas színvonalú edukatív tartalmak és megbízható szakmai információk forrása.

2020. június 1. 14:55

Új objektív a Panasonic-nál

A Panasonic bemutatta új, L-bajonettes, cserélhető, standard zoomtartományú LUMIX S 20-60mm F3.5-5.6 (S-R2060) objektívjét, amelyet a LUMIX S sorozat full-frame, digitális, cserélhető objektíves, tükör nélküli fényképezőgépeihez terveztek. A kifejezetten professzionális felhasználásra készült LUMIX S sorozat célja, hogy kimagasló minőségű fényképezőgépeivel és objektívjeivel kompromisszumok nélküli fotós kifejezési lehetőségeket nyújtson. 

2020. június 1. 12:47

A Fujitsu a COVID-19 világjárvány alatt kiemelten támogatja SELECT partnereit

A Fujitsu bemutatta a SELECT viszonteladó partnereknek a COVID-19 világjárvány idején kínált célzott ösztönzőket és továbbfejlesztett támogatási konstrukciókat. Az intézkedések között a viszonteladóktól vásárló végfelhasználó ügyfeleknek nyújtott cashflow-megoldások és a SELECT partnerek számára elérhető vonzó kedvezmények szerepelnek.

2020. június 1. 10:16

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Fél évig ingyenes az Adverticum „DataMe DMP adatok" szolgáltatása

2020. április 30. 09:47

Az LG történetének legjobb üzemi eredményét érte el 2020. első negyedében

2020. április 29. 17:15

Gigafelvásárlás az oktatási piacon

2020. április 21. 10:32

Az ABB ingyenessé tette a digitális szolgáltatásokat

2020. április 20. 09:20
online sportfogadás