Cisco: sok hagyományos céget szoríthat ki a piacról a digitalizáció

MTI Sajtóadatbank, 2015. június 29. 09:37

Minden negyedik hagyományos vállalat jelentősen veszíthet pozíciójából, vagy szorulhat ki teljesen a piacról a digitális piac átalakulása miatt a következő öt évben - derült ki a Cisco jelentéséből.

A tanulmány során 12 iparágból, 13 országból 941 vállalatvezetőt kérdeztek meg a digitalizáció jelenlegi és várható hatásairól. Annak ellenére, hogy az új digitális eszközök és üzleti modellek átformálhatják az üzleti szférát, a felmérés azt mutatta, hogy a vállalatvezetők 45 százaléka még nem látja szükségesnek, hogy a témával felsővezetői szinten.
 

A megkérdezettek minden iparágban jelentős változásokat várnak, beleértve a piaci részesedéseket érintő átalakulásokat is. A válaszadók szerint a digitalizáció legerőteljesebben a technológiai termékek és szolgáltatások területét, továbbá a média és szórakoztató ipart, a telekommunikációt, a pénzügyi szolgáltatásokat és a kereskedelmet érinti.
 

A hagyományos vállalatok közel harmada ugyanakkor kivár, azt remélve, hogy utánozhatja majd a sikeres versenytársakat. A válaszadók 43 százaléka nem látja a digitalizációban rejlő kockázatokat, vagy nem foglalkozik ezekkel, és csak a megkérdezett vezetők 25 százaléka áll proaktívan a jelenséghez - olvasható a felmérésben.
 

A jelentés rámutatott továbbá, hogy a változások ütemét elsősorban a tőkeerős startup cégek, a digitálisan aktív versenytársak, illetve az egyes ágazatokba kívülről érkező szereplők diktálják.

Kulcsszavak: trend Cisco

Trend ROVAT TOVÁBBI HÍREI

A Bridgestone készen áll arra, hogy otthonában üdvözölje a világot

A Bridgestone Corporation az egyetlen olyan világszintű olimpiai és paralimpiai partner, amelynek globális központja Tokióban van. A vállalat az olimpiai eseményekig hátralevő egy évben arra invitálja a világot, hogy kövesse az ötkarikás játékokhoz vezető útján, és tapasztalja meg, mit jelent segíteni az embereknek álmaik megvalósításában.

2019. július 22. 18:53

Várakozáson felüli növekedés a mobilfizetésben

A 2018. évet is meghaladóan nőtt 2019. első felében a Nemzeti Mobilfizetési Rendszer forgalma, míg 2017. évhez viszonyítva 2018-ban közel 20 százalékkal emelkedett az országosan egységes mobilfizetési szolgáltatásokhoz kapcsolódó fizetéssel végződő tranzakciók száma, addig 2019. első félévében már közel 25 százalékkal nőtt a forgalmi érték. Az idei év júliusáig már közel 2,6 millió felhasználó vette igénybe a rendszert.

2019. július 22. 14:15

Médiatanács: helytelen korhatár-besorolású volt a Bezár a bazár! egyik adása

Egy balatonfüredi és egy győri frekvenciával bővülhet a Karc FM vételkörzete a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) Médiatanácsának döntése szerint. A testület e heti ülésén elvégezte több helyi frekvencia alaki vizsgálatát és új pályázati felhívásokat tett közzé, valamint bírságokat szabott ki helytelen korhatárbesorolás és műsorkvóta-kötelezettséggel kapcsolatos mulasztások miatt.

2019. július 22. 11:23

Mit mond rólad a digitális profilod?

A megfelelő tanulmányok és szakmai gyakorlat elengedhetetlen a kívánt állás megszerzéséhez, azonban ma már nem biztos, hogy csupán ezek elegendőek is. Napjainkban egyre fontosabbá válik az is, hogy meg tudjuk különböztetni magunkat a többi jelölttől: azaz legyen egy jól körülhatárolható, könnyen felismerhető személyes márkánk. Bár ezt sokszor nem tartjuk szem előtt, személyiségünket a legtöbb ember felé online jelenlétünk reprezentálja. A METU szakértői most néhány tippel segítenek abban, hogyan építhetjük tudatosan az énmárkánkat az online térben.

2019. július 22. 09:04

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

A Vodafone megkapta az engedélyt a UPC felvásárlására

2019. július 18. 17:06

A 4iG megvásárolja a T-Systems Magyarországot

2019. július 9. 11:43

A Bosch repülni tanítja az autókat

2019. június 21. 14:03

Több mint 1000 milliárd forintot költenek el Magyarországon az e-kiskereskedelemben

2019. június 4. 11:26
online sportfogadás