Sikeres kampány a viselkedésalapú online hirdetésekről
A kampány elsődleges célja az volt, hogy felhívják a fogyasztók figyelmét, arra, hogyan hozhatnak döntéseket az érdeklődésalapú reklámokkal kapcsolatban. A hazai digitális ipar kiválóan teljesítette vállalását, így közel négy millió hazai felhasználóhoz jutott el az egységes üzenetű európai kampány.
A digitális ipar Brüsszelben, az EU-val folytatott tárgyalásokon tett ígéretet arra, hogy aktívan részt vesz a fogyasztók tájékoztatásában az ún. OBA (viselkedésalapú digitális reklámozás) sajátosságairól. A www.youronlinechoices.eu honlap már valamennyi európai nyelven elérhető, ahol a digitális felhasználó részletes információt kap és rendelkezhet adatainak kezeléséről is.
Kapcsolódó cikkek
- IAB Hungary: idén már az online lehet a legnagyobb hazai hirdetési piac
- Evolution & Mobile Hungary 2015: okosodó városok, dübörgő reklámtőzsde, #hashtag őrület
- A tavalyi utolsó negyedévben a mobilhirdetések húzták a digitális piacot
- Folytatódik a Digitális marketing kurzus az IAB Hungary és a MAKSZ szervezésében
- Online reklám: növekszik a bannerkampányok szerepe és hatása
- Ismét kétszámjegyű növekedés a webes hirdetési piacon
- Felpörgött az online reklámpiac az utolsó negyedévben
- Diplomaosztó a Digitális Mesterkurzuson
- Hat százalékos bővülés az online és mobil hirdetési piacon
- Együttműködésben állapodott meg az Önszabályozó Reklám Testület és az IAB Hungary
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Nikon két új készülékkel jelentkezik
A Nikon bejelentett egy kisméretű, magasabb kategóriát képviselő vlogger fényképezőgépet, és egy rendkívül könnyen hordozható szupertelefotós fix objektívet.
Elindult a harmadik K&H Junior Rocket Kupa
2022. június 25-én, szombaton indult a harmadik K&H Junior Rocket League Kupa nyílt selejtezője a legkiválóbb csapatok részvételével, ahol a fiatalabb generáció is lehetőséget kap megmutatni tehetségét és elképesztő gyorsaságát. A selejtezőn szereplő legkiválóbb csapatok július 9-én, az MTK Budapest E-sport Arénában bizonyíthatnak a fődíjért!
Hetvenmillió forintos fejlesztéssel épül a jövő hálózata a BME Ipar 4.0 Technológiai Központban
Autonóm villamossági hálózatot építenek ki a Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem Ipar 4.0 Technológiai Központjában a Schneider Electric műszaki támogatásával. Az úgynevezett micro-grid rendszer fejlett energiamenedzsment szoftvereket is tartalmaz, és az oktatás segítése mellett lehetőséget kínál az új technológiák iránt érdeklődő hazai vállalkozások számára is, hogy megismerjék, milyen előnyöket kínálnak ezek a megoldások.
Bővül a Nokia G-szériája
Újabb készülékkel bővíti a G-szériát a HMD Global, a Nokia telefonok gyártója. A Nokia G11 Plus a már megszokott, tartós kialakítással, 3 éven át érkező frissítésekkel, Android 12-es rendszerrel és háromnapos akkumulátor-üzemidővel könnyíti meg a hétköznapokat.
Többnyelvű egészségügyi dokumentumok mesterséges intelligenciával támogatott gépi fordítása
A Villámfordítás Fordítóiroda Kft. a Nemzeti Kutatási, Fejlesztési és Innovációs Alapból közel 20 millió Ft vissza nem térítendő támogatást nyert a 2020-1.1.1-KKV-START-2021-00423 számú „KKV START INNOVÁCIÓ” című felhívásra benyújtott pályázatával. A Magyarországon egyedülálló mesterséges intelligenciával támogatott gépi fordításra lehetőséget nyújtó technológia és nyelvi keretrendszer létrehozására lehetővé teszi az egészségügyi szolgáltatóktól származó iratok gépi fordítását.