Sikeres kampány a viselkedésalapú online hirdetésekről

forrás: Prím Online, 2015. június 30. 11:28

 A kampány elsődleges célja az volt, hogy felhívják a fogyasztók figyelmét, arra, hogyan hozhatnak döntéseket az érdeklődésalapú reklámokkal kapcsolatban. A hazai digitális ipar kiválóan teljesítette vállalását, így közel négy millió hazai felhasználóhoz jutott el az egységes üzenetű európai kampány.

 A digitális ipar Brüsszelben, az EU-val folytatott tárgyalásokon tett ígéretet arra, hogy aktívan részt vesz a fogyasztók tájékoztatásában az ún. OBA (viselkedésalapú digitális reklámozás) sajátosságairól. A www.youronlinechoices.eu honlap már valamennyi európai nyelven elérhető, ahol a digitális felhasználó részletes információt kap és rendelkezhet adatainak kezeléséről is. 

 
Az edukációs kampány célja az volt, hogy a fogyasztókat tájékoztassa a honlapról, a viselkedésalapú online hirdetések működéséről, a döntési lehetőségeikről és tájékozottságuk növelésével erősítse a bizalmat az online hirdetések iránt. 
 
A kampány annak a hazai és európai szándéknak/stratégiának része, amely szerint a fogyasztói tájékozottság kiemelten fontos, és amelyben az ipar aktív szereplőként, a megoldás részeseként kíván közreműködni. A honlap létrehozása és a kódexben megfogalmazott szabályok után a kampány egy újabb fontos lépés a digitális világ önszabályozása területén – hangsúlyozta Fazekas Ildikó az ÖRT főtitkára.
 
A kampány az EDAA (European Interactive Digital Advertising Alliance), az IAB Hungary és az Önszabályozó Reklám Testület együttműködésében, valamint a hazai digitális média és szolgáltatók aktív közreműködésével valósult meg. A kampányhoz a médiumok és szolgáltatok széles köre - 444.hu, Adaptive Media, Adverticum, CEMP SH, CM Sales, CTnetwork, Gemius Hungary, Gmedia, Használtautó.hu, Infinety, Jófogás.hu, RTL Klub, Napi.hu, Nosalty, Origo Media Group, TV2 - ajánlotta fel felületeiket és szolgáltatásaikat.
 
Büszke vagyok erre a példaértékű hazai digitális piaci összefogásra, amelynek révén az edukációs hirdetések egy hónap alatt közel 26 milliószor jelentek meg és közel 3.75 millió egyedi felhasználóhoz jutottak el – fogalmazott Novák Péter az IAB Hungary elnöke.
 
Kulcsszavak: online reklám IAB-hu

E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI

A Nikon két új készülékkel jelentkezik

A Nikon bejelentett egy kisméretű, magasabb kategóriát képviselő vlogger fényképezőgépet, és egy rendkívül könnyen hordozható szupertelefotós fix objektívet.

2022. június 29. 16:43

Elindult a harmadik K&H Junior Rocket Kupa

2022. június 25-én, szombaton indult a harmadik K&H Junior Rocket League Kupa nyílt selejtezője a legkiválóbb csapatok részvételével, ahol a fiatalabb generáció is lehetőséget kap megmutatni tehetségét és elképesztő gyorsaságát. A selejtezőn szereplő legkiválóbb csapatok július 9-én, az MTK Budapest E-sport Arénában bizonyíthatnak a fődíjért! 

2022. június 29. 15:11

Hetvenmillió forintos fejlesztéssel épül a jövő hálózata a BME Ipar 4.0 Technológiai Központban

Autonóm villamossági hálózatot építenek ki a Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem Ipar 4.0 Technológiai Központjában a Schneider Electric műszaki támogatásával. Az úgynevezett micro-grid rendszer fejlett energiamenedzsment szoftvereket is tartalmaz, és az oktatás segítése mellett lehetőséget kínál az új technológiák iránt érdeklődő hazai vállalkozások számára is, hogy megismerjék, milyen előnyöket kínálnak ezek a megoldások. 

2022. június 29. 13:57

Bővül a Nokia G-szériája

Újabb készülékkel bővíti a G-szériát a HMD Global, a Nokia telefonok gyártója. A Nokia G11 Plus a már megszokott, tartós kialakítással, 3 éven át érkező frissítésekkel, Android 12-es rendszerrel és háromnapos akkumulátor-üzemidővel könnyíti meg a hétköznapokat.

2022. június 29. 12:40

Többnyelvű egészségügyi dokumentumok mesterséges intelligenciával támogatott gépi fordítása

A Villámfordítás Fordítóiroda Kft. a Nemzeti Kutatási, Fejlesztési és Innovációs Alapból közel 20 millió Ft vissza nem térítendő támogatást nyert a 2020-1.1.1-KKV-START-2021-00423 számú „KKV START INNOVÁCIÓ” című felhívásra benyújtott pályázatával. A Magyarországon egyedülálló mesterséges intelligenciával támogatott gépi fordításra lehetőséget nyújtó technológia és nyelvi keretrendszer létrehozására lehetővé teszi az egészségügyi szolgáltatóktól származó iratok gépi fordítását.

2022. június 29. 11:18

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Az ESET új, hálózati szintű megoldást kínál a távközlési és internetszolgáltatók számára

2022. június 23. 11:24

A raktár nélküli webshopoké a jövő

2022. június 19. 13:24

Átadták az Országos Ifjúsági Tudományos és Innovációs Tehetségkutató Verseny díjait

2022. június 13. 17:27

A háborúhoz köthető kibertámadásokat elemzi az ESET

2022. június 2. 20:15