Startup.Coach: találkozóhely induló cégeknek
Az új magyar szolgáltatás virtuális találkahelyként szolgál a kezdővállalkozások számára. Az alapító Magyar Telefon-Média Intézet célja a közösségépítés, a befektetőkeresés támogatása, a tanácsadók és vállalkozók egymásra találásának segítése.
A Startup.Coach egy teljesen újszerű közösségi oldal, amely a közös munkáról szól. Ez az új webes felület kifejezetten az induló innovatív vállalkozásokat segíti többek között a bemutatkozásban, ismertté válásban, műszaki tanácsadásban és a befektetők megtalálásában. Lehetőséget ad arra, hogy innovatőrök, feltalálók, kezdő vállalkozók bemutathassák saját projektjüket, szolgáltatásukat, kampányokat indíthassanak, nyilvántarthassák befektetőiket és eladásaikat, vállalásaikat. A Startup.Coach célja, hogy a startupoknak szakmai támogatást és ismertséget biztosítson a legnehezebb időszakban, az indulás első két évében.
Kapcsolódó cikkek
- 12 induló vállalkozás az Intel, a Cisco és a Deutsche Telekom közös inkubációs programjában
- 5 ezer digitális marketing szakértő két napja San Franciscóban
- Magyarországon is elindítja startup programját az SAP
- A régió legígéretesebb startupjai között a Locca!
- CEE Lift Off!: 5 ország 10 startupja száll ringbe az SM 2015-ön
- SM 2015: kórházzá válik az okostelefon
- Magyar győztes a Közép-Európai Női Startup Versenyen
- SM 2015: épül a Berlin-Budapest startup tengely
- SM 2015: hogyan építsünk nemzetközileg sikeres techcéget Magyarországon?
- A legjobb női startupok gyűlnek össze a magyar fővárosban
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Facility managementben erősít az ICON
Három kiemelkedő épülettel, két irodaházzal és egy logisztikai ingatlannal bővült az ICON Real Estate Management ingatlanüzemeltetési portfoliója. A BEM Irodaház, a D2 Szabadkikötő, és az ELTE egyik megújult ingatlanja nem csupán az építészeti megoldásaik tekintetében példaértékűek, de a fenntarthatóság és az energiahatékonyság terén is úttörő megoldásokat alkalmaznak.
Új korszak az elektromobilitásban
A Maserati „Folgore Day” névre keresztelt nagyszabású eseményén mutatta be első 100%-ban elektromos kabrióját, a GranCabrio Folgore-t, melyet az úgynevezett „IT TURNS YOU ON” kampánnyal népszerűsítenek, az olasz művész, Damiano David szerepelésével. A modenai székhelyű márka fennállásának 110. évfordulóján a szigonyos márka ismertette ambiciózus céljait az elektromos átállás terén, valamint lerántotta a leplet TRIDENTE elektromos motorcsónakjáról is.
Mesterséges intelligenciával készítik össze az Unilever B2C webshopjának rendeléseit
Közel 800 cikkszámot kezel, illetve mesterséges intelligenciával ellátott eszközökkel végzi a komissiózási feladatokat a Waberer’s Csoport leányvállalata, a WSZL az Unilever Magyarország Unishop elnevezésű B2C webshopjában. Az új megbízásnak köszönhetően a Waberer’s eddigi tevékenysége bővült és egy 14.500 négyzetméteres raktári terület kezelése mellett immár az Unishop raktárlogisztikai és fullfilment kiszolgálását is végzi.
Terjednek az alacsony kódú technológiák
Az elmúlt években állandó slágertéma volt a globális informatikushiány, majd elkezdtek záporozni a hírek a techszektorban zajló tömeges elbocsátásokról és a szakértők máris a vészharangokat kongatták. A fordulatot a legtöbben a mesterséges intelligencia számlájára írják, ugyanakkor egyre nagyobb szeletet hasítanak a piacból a low-code platformok is. Ezekkel minimális kézi kódolással fejleszthetünk gyorsan és hatékonyan, miközben rugalmasan alkalmazkodhatunk a változó igényekhez és egyszerűen hangolhatjuk össze az üzleti és technológiai szempontokat.