A Marquard Média saját online hirdetéskiszolgálásra vált

forrás: Prím Online, 2015. augusztus 3. 17:12

2015 júliusától a Marquard Média az Adverticum AdServerét használja a portfóliójába tartózó online felületek hirdetéseinek kiszolgálásához. 

A kiadó prémium tartalomszolgáltatóként a magas színvonalú és digitális megoldásokat nyújtó Adverticum AdServere mellett döntött a szakmai partner kiválasztásakor, ezzel is tovább bővítve a cég prémium szolgáltatásait és szem előtt tartva az ügyfelek magas minőségű hirdetés kiszolgálását.

 


„Az elmúlt időszakban a digitális platformjainkon tapasztalt nagymértékű növekedés, a portfólió magas mobilelérése indokolttá tette saját hirdetéskiszolgáló használatát a házon belül értékesített online hirdetések esetében. A kiadó portfóliójába tartozó online felületek havi elérése tartósan 1,1 millió 
(forrás: Gemius Traffic) UV felett teljesít” és további erőteljes növekedést tervezünk. – mondja Lencsés Dávid, a Marquard Media digitális igazgatója.

 

Az AdServer felhasználóbarát felületével, kreatív, akár egyedileg szerkeszthető hirdetési sablonjaival, mobil és programmatic megoldásaival, real time statisztika elérésével lehetőséget nyújt a vállalat számára, hogy növelje hirdetései hatékonyságát és maximalizálja bevételeit.

 

„A Marquard Médiával kötött együttműködés folyamán egyik fontos szempont a felhasználóinkkal való napi szintű kapcsolattartás, munkafolyamataik alapos megismerése és segítése. Erősségünk az egyedi igények kielégítése, az újító technológiai szemlélet és nyitottság – nyilatkozta Szutor Ferenc, az Adverticum AdServer kereskedelmi igazgatója. 

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Megvannak az IAB 2023-as Legjobb szakdolgozat pályázatának nyertesei

2024. március 25. 15:50

A 2024-es év fordulópont lehet az IT munkaerőpiacon?

2024. március 20. 10:09

Nők az informatikában – Számít a nemek aránya a munkahelyen?

2024. március 12. 20:53

Szemünk előtt zajlik az e-kereskedelem mohácsi csatája

2024. március 6. 13:05