Szeptember 1-jén indul Az Év Honlapja pályázat
2015-ben is kiosztják az online szakma egyik legrangosabb díját! A Magyar Marketing Szövetség és az Internet Marketing Tagozat által 14 éve életre hívott ’Az Év Honlapja’ pályázat szeptember 1-jén indul. A szervezők összesen 25 kategóriában várják a nevezéseket.
Az eddigi évekhez hasonlóan idén is részt lehet venni a szakma legjelentősebb versenyén, ’Az Év Honlapja’ pályázaton, ahol számos kritérium alapján választják ki a legjobbakat. A „Honlapod a holnapod!” korunk alapigazságának tekinthető, így a neves szakemberekből álló, új tagokkal tarkított zsűri a kiválasztott weboldalakkal szeretne példát mutatni, hogy miként lehet komolyan venni az online jelenlétet, kiszolgálva ezzel az ügyfelek minden igényét.
„A közösségi intelligencia új dimenziója köszöntött ránk - a közösség felemel, befogad, oktat, vigyáz rád, kiküszöböli a hiányosságaidat, fejleszti a tudásodat, terjeszti a közösségi eredményeket és nem utolsó sorban elnézi a gyengéidet. A digitális jelenlét évek óta átalakulóban van, fejlődik. Idén rengeteg olyan pályázatot várunk, ami ezt a gondolkodást tükrözi, sőt ezt kihasználva a fejlesztők teljesen új, integrált platformokat működtetnek!” – nyilatkozta Varga István, a pályázat alapítója.
A pályázatra a már megszokott módon, 25 kategóriában várják a kizárólag magyar nyelvű honlapokat. Idén is lehetőséget kapnak a fiatalok, hiszen az Ifjúsági kategóriában a 14-18 év közötti tehetségek díjmentesen jelölhetik weboldalukat. Az elbírálásnál több szempont alapján értékelik a pályázatokat. Nem elég ugyanis a megnyerő dizájn: a marketingkommunikáció és a digitális média területén elismert szakemberekből álló zsűri többek között az innovatív megoldásokat, az interaktivitás lehetőségeit, a navigációt és a releváns tartalmat is értékeli. Ismét lesz közönségszavazás is, ahol bárki támogathatja a kiválasztott honlapokat a pályázat teljes ideje alatt.
Türr Nikolett, a pályázat projektvezetője az alábbiakban fogalmazta meg az operatív változásokat: „A pályázat szervezésénél mindig törekszünk a megújulásra, hiszen nekünk is tartanunk kell a lépést a folyamatosan fejlődő online világgal. Éppen ezért idén egy modernebb honlappal, jelentkezési felülettel és zsűrimotorral készülünk a pályázati időszakra. A nevezési folyamatba szeretnénk bevonni a nagyközönséget is, így továbbra is él az a funkció, mellyel a hivatalos honlapon bárki egyetlen gombnyomással ajánlhatja a pályázatot a díjra érdemesnek tartott weboldal tulajdonosának, ezzel segítve, hogy kedvenc honlapja is akár versenybe kerülhessen.”
A szervezők szeptember 1. és október 31. között fogadják a pályázatokat, az ünnepélyes díjátadóra pedig december elején kerül sor Budapesten, ahol megismerhetjük 2015 legjobb honlapjait és kreatív megoldásaikat.
Kapcsolódó cikkek
- 70 milliárdos infokommunikációs pályázat a szupergyors internetért
- Pörög az új magyar EU-s pályázati oldal
- Már több mint százezer oldalletöltésnél tart az új pályázati honlap
- 450 milliárd forintnyi pályázattal indít magyar nyelvű honlapot a Magyar Fejlesztési Központ
- Magyarok vitték el a Deutsche Telekom fődíját
- Másfélezer magyar innovációs projekt nyert uniós támogatást
- Minden eddiginél több díjazott és nyeremény az Invitel InnoMax pályázatán
- Mennyit ér egy lojális vásárló szavazata, avagy hol szeretünk online vásárolni?
- Kihirdették a Sony World Photography Awards 2015 nyerteseit
- Hamarosan jön Az Év Honlapja Workshopja
Prim.hu - Kiemelt hír ROVAT TOVÁBBI HÍREI
CES 2023,2024 és a többi: innováció egész évben
Messziről indítja gondolatait amerikai tudósítónk, Laszlo Horvath, aki még nem írta ki magából az év elejei CES-élményeket, amiket a folyamatosan érkező hírlevelek is folyamatosan frissítenek. A sivatagi eső vagy a nyárson körbekínált hús mind elvezetnek a technológiához, ami a egyrészt a CES-nek központi témája, másrészt (s egyben) a környezete is. Az írás hosszú, javasoljuk olvasóinknak döljenek hátra, és élvezzék!
A Delta az Apple termékek hivatalos rendszerintegrátora lett
A Delta Technologies Nyrt. 100%-os leányvállalata az elsők között szerzett rendszerintegrátorként AAR (Apple Authorised Reseller) minősítést. Az Apple termékek hatékonyabb hazai támogatásának érdekében a Delta Systems Kft. stratégiai megállapodást kötött az Apple termékek magyarországi hivatalos disztribútorával, az Apcom Hungary Kft-vel.
Megjelent a Magyar Telekom 2022. évről szóló fenntarthatósági jelentése
Klímavédelmi, digitalizációs és sokszínűségi célok mentén meghatározott (2021-2030), ötödik fenntarthatósági stratégia második évét zárta a Magyar Telekom. A 2022. évi eredményekről a friss Fenntarthatósági jelentésében számol be a vállalatcsoport.
Stronger together! RSAC2023
Gyakorlatilag a Digital Media Hungaryvel egyidőben nyitotta meg a kapuit a kiberbiztonság legfontosabb nemzetközi eseménye, a szépséges San Francisco Moscone Centerében évente megrendezett RSA Conference.
Öt árulkodó jel, hogy csalás áldozatai lettünk – mit tegyünk ezután?
Számtalan csaló jelent meg a kibertérben, akik csak arra várnak, hogy ellopják a felhasználók személyazonosságát és pénzét, akik ezt sokszor észre sem veszik. Az ő leleményességük, a mi hiszékenységünk, valamint a gyenge vállalati biztonsági megoldások együttesen teszik az online csalásokat egy több milliárd dollárt érő kihívássá. A Szövetségi Kereskedelmi Bizottság (FTC) szerint 2021-ben az amerikai fogyasztók összesen közel 6 milliárd dolláros kárt szenvedtek el online csalások miatt, ami 70 százalékos növekedést jelent az előző évhez képest. Az ESET kiberbiztonági szakértői összegyűjtötték azokat az intő jeleket, amelyek segítenek időben felismerni az átveréseket.