Új közösségi szolgáltatások az Oracle felhőben
forrás: Prím Online, 2015. szeptember 1. 10:11
Az Oracle új funkciókat mutatott be Oracle Service Cloud és Oracle Social Cloud megoldásaiban
Az új közösségi ügyfélszolgálati funkciók elősegítik a márkák közösségi megjelenését és a hozzájuk kapcsolódó üzleti információk megismerését egy új közös, önkiszolgáló megoldáson keresztül, valamint a javított közösségi szolgáltatási és eseménykezelő, illetve a privát adatokon alapuló, kiterjesztett közösségi figyelő és elemző kapacitások segítségével.
Az Oracle Service Cloud legújabb verziója magában foglalja egy új web alapú önkiszolgáló, a Community Self-Service megoldást, amely közösségi funkciókkal bővíti a központi, többcsatornás webes fületeket. Az Oracle Service Cloud lehetővé teszi a szervezetek számára, hogy zökkenőmentes felhasználói élményt biztosítsanak a webes szolgáltatások és a közösségi interakciók között, kiaknázva a vevői ismereteket a szolgáltatás működésének tökéletesítéséhez. Ez a megközelítés segít a szervezeteknek egyszerűbbé tenni a felhasználói működést, így a fogyasztók gyorsabban találnak megfelelő válaszokat kérdéseikre, amely jelentősen hatékonyabb munkavégzést tesz lehetővé az ügyfélkapcsolati részlegek számára.
Az Oracle Service Cloud legújabb verziója magában foglalja egy új web alapú önkiszolgáló, a Community Self-Service megoldást, amely közösségi funkciókkal bővíti a központi, többcsatornás webes fületeket. Az Oracle Service Cloud lehetővé teszi a szervezetek számára, hogy zökkenőmentes felhasználói élményt biztosítsanak a webes szolgáltatások és a közösségi interakciók között, kiaknázva a vevői ismereteket a szolgáltatás működésének tökéletesítéséhez. Ez a megközelítés segít a szervezeteknek egyszerűbbé tenni a felhasználói működést, így a fogyasztók gyorsabban találnak megfelelő válaszokat kérdéseikre, amely jelentősen hatékonyabb munkavégzést tesz lehetővé az ügyfélkapcsolati részlegek számára.
Kapcsolódó cikkek
- Frissítések az Oracle Sales Cloud megoldásához
- Az Oracle frissítette Cloud megoldását
- Katasztrófa utáni helyreállítás a felhőből
- Az Oracle kibővíti a világ legátfogóbb vállalati felhőportfólióját
- Barracuda: kiterjesztett biztonság az Azure platformhoz
- Tévhitek miatt terjednek lassan a vállalati felhőszolgáltatások Magyarországon
- A budapesti LLP segíti az amerikai szoftveróriás, a BlackLine régiós terjeszkedését
- Felhőből nézhetünk videót az Ericssonnal
- SUSE OpenStack Cloud 5: továbbfejlesztett privátfelhő-felügyelet
- Felhőben olcsóbbak és hatékonyabbak a kereskedelmi rendszerek
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Globális innovációs központot nyitott Üllőn a Lenovo
A Lenovo nagyteljesítményű számításokra és mesterséges intelligenciára szakosodott európai innovációs központját a vállalat üllői gyártóüzemébe helyezte át a még magasabb szintű ügyfélkiszolgálás érdekében. A központot helyszíni raktárkészlettel működtetik, ami lehetővé teszi, hogy a Lenovo ügyfelei a legfejlettebb energiaellátási és hűtési infrastrukturális megoldásokhoz, valamint a legújabb generációs technológiákhoz is hozzáférjenek az ellátási láncon belül.
2023. december 5. 11:29
Kövess minket a Facebookon!
Cikkgyűjtő
További fontos híreink
Mutatunk 10 tippet, amivel kivédhetjük a csalásokat a Black Friday és a Cyber Monday idején
2023. november 21. 19:10
Tovább erősíti magyarországi jelenlétét a világ egyik vezető szoftverfejlesztő vállalata
2023. november 16. 14:27