Már GIF-eket és hangulatjeleket is küldhetünk a LinkedInen
Új funkcióval bővült a LinkedIn. A felhasználók a jövőben emotikonokat és GIF képeket is küldhetnek üzenetben.
Jelenleg 30 millióan használják a szakmai közösségi oldalt, a LinkedInt. A vállalat úgy döntött, frissíti a szolgáltatás üzenetküldési funkcióját, melynek révén mostantól a felhasználók számára a hangulatjelek és a GIF képek küldése is engedélyezett.
A vállalat hivatalos blogposztban számolt be az újításról, ahol azt is írták, hogy többen jelezték ilyen irányú igényüket, amit most átgondoltak, és megvalósítottak. Mindez tükrözi a valóságot, hogy a szakemberek ma már egészen máshogyan kommunikálnak egymással.
Vizuálisan az asztali verzió továbbra is letisztult és minimál dizájnú maradt, viszont a bal oldali sáv nagyon emlékeztet a Messengerre, hiszen különálló chatablakokat nyithatunk, ahol üzenetet írhatunk, képeket, dokumentumot küldhetünk, illetve különféle hangulatjeleket, matricákat és GIF-eket is küldhetünk. Ezek közül néhányat maga a LinkedIn készített, míg másokat a partnercége, a Riffsy.
A mobilalkalamzást szemügyre véve elmondható, hogy a frissítés sokkal jobban passzol a kisebb kijelzőhöz. A kezdőképernyőn az üzenet ikonra kattintva jön elő a csevegőablak, amely valóban a Messengert idézi.
Erre a lépésre szükség is volt, hiszen a különféle csevegőprogramok egymással szállnak harcba. Ezt a nagyok sem hagyhatják figyelmen kívül, többek között a Twitter is feleszmélt már korábban, és a közvetlen üzenetküldésnél kiiktatta a 140 karakteres limitet.
Forrás: Mashable.com
Kapcsolódó cikkek
- A közösségi média hálójában
- Már 600 ezer LinkedIn-tag van Magyarországon
- Animált GIF-ek segítségével fejezhetjük ki hangulatainkat a Facebookon
- Megérkezett az iOS 8.3 végleges verziója
- Egy Facebook poszt miatt tartóztattak le egy tinédzsert az USA-ban
- A YouTube GIF-eket tesztel
- Nőtt a bevétele, de veszteséges a LinkedIn
- Az Imgur nyugdíjazza a GIF-eket
- Félmillióra nőtt a magyar Linkedin tagság
- Az animált tartalmakat is támogatja a Twitter
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Új típusú uniós digitális jelentés
Bár Magyarország nagyot lépett előre az 5G lefedettséget és a digitális közszolgáltatások elérhetőségét tekintve, és uniós átlag felett teljesít a gigabites otthoni internetkapcsolatok lefedettsége vagy éppen az egészségügyi adatok online hozzáférhetősége terén, továbbra is jelentős lemaradással küzd számos olyan területen – a társadalom digitális készségei, vállalkozások és főként a kisvállalkozások digitális felkészültsége kérdésében –, amelyek elengedhetetlenek egy versenyképes gazdaság működéséhez.
A Continental gumiabroncsa nyerte el a Swiss Automotive Show 2023-as innovációs díját
A Continental eddigi legfenntarthatóbb gyártású gumiabroncsa, az UltraContact NXT nyerte meg a „Fenntartható fejlődés/környezetvédelem” kategóriát a hatodik Swiss Automotive Show-n.
A BenQ új gamer projektorai példátlan részletgazdagságot nyújtanak a játékosoknak
A BenQ, a világ vezető DLP 4K projektormárkája, és a digitális életmód eszközök innovátora két vadonatúj 4K HDR okosprojektort hozott a piacra Európában az AAA konzolos játékokhoz, amelyeket arra optimalizáltak, hogy a játékosok példátlan szintű in-game audiovizuális részletekben merülhessenek el otthonuk bármely helyiségében.
Napi 75 milliót lopnak a csalók a kibertérben
Naponta 75 millió forintot tettek zsebre a digitális tér kalózai a bankkártyákat és a számlákat támadó csalásokkal az idei II. negyedévben. A visszaélésekben érintett pénzek több, mint 70 százaléka, közel 5 milliárd forint a bankszámlákról tűnt el – emlékeztet Gergely Péter, a BiztosDöntés.hu pénzügyi szakértője.
A magyar dalszerzők nem félnek a mesterséges intelligenciától
Vajon még képesek vagyunk megkülönböztetni a mesterséges intelligencia és az igazi dalszerzők által írt dalokat? Erre a kérdésre keresi a választ az Artisjus kísérlete, melyben bárki részt vehet október 8-ig, a Dalszerzők napjáig a kösziadalt.hu oldalon. A magyar dalszerzők ötöde próbált már ki valamilyen MI programot, köztük a zenei producerek 49%-a használt már ilyet munkája során. Ugyanakkor a közönség jelentős része szkeptikus a gép által komponált zenékkel szemben, de elvből csak 13% utasítja el azokat – derül ki a témához kapcsolódó előzetes kutatásokból.