Megduplázta az AdServerben felár nélkül kiszolgált fájlok méretét az Adverticum

forrás: Prím Online, 2015. szeptember 3. 16:24

Ezentúl akár 300 Kbyte is lehet azoknak a hirdetési kreatívoknak a fájlmérete, amelyeket Magyarország piacvezető médiaoldali adserver szolgáltatója felár nélkül szolgál ki. Az eddigi 160 Kbyte-os mérethatár megduplázásával az Adverticum jelentős árcsökkentést hajtott végre az interaktív hirdetéskiszolgálási piacon.

„A HTML5 előtérbe kerülése a Flash kreatívokkal szemben magával hozta a kreatívok méretének növekedését. A Flash-HTML5 migrációt, amelyet a piac minden szereplője szükségszerűnek tart, az Adverticum Zrt. a hirdetéskiszolgálás árazásával is katalizálni kívánja, ezért az ingyenes mérethatárt 160 Kbyte-ról 300-ra emelte. Így a jövőben az Adverticum Adserver felhasználóinak csak a 300 Kbyte-nál nagyobb méretű kreatívokért kell felárat fizetniük” - mondta el Szutor Ferenc, az Adverticum Zrt. kereskedelmi- és ügyfélkapcsolatokért felelős vezérigazgató-helyettese.

 

A Flash kreatívok helyett HTML5 technológiával előállított hirdetésekre való áttérés egyre forróbb téma az interaktív hirdetési piacon, hiszen a Safari böngészőt alkalmazó Apple után a Google is bejelentette, hogy a szeptemberre időzített új verziójú Chrome böngészője alapbeállítása szerint nem indítja majd el azokat a Flash tartalmakat, amelyeket saját algoritmusa zavarónak értékel. Ha az iparág nem teszi meg a megfelelő lépéseket, előfordulhat, hogy a kiszolgált hirdetések egyre nagyobb hányada nem lesz látható a felhasználók képernyőjén, amennyiben a többi böngészőgyártó is a Chrome és a Safari útjára lép.

 

Az Adverticum AdServerben megnövelt kreatív fájl-limit nagy segítség lehet a médiaügynökségek számára is, hiszen a Flash hirdetéseket kiváltó HTML5 megoldások miatt esetleg nagyobb méretű kreatívokat és fájlokat is felár nélkül tölthetik fel a rendszerbe. 

Céginfó ROVAT TOVÁBBI HÍREI

2023-ban harmadjára ért el platina minősítést a Bridgestone

A Bridgestone EMEA (Európa, Közép-Kelet és Afrika régió) ismét megkapta a platina minősítést a neves fenntarthatósági értékelő platform, az EcoVadis által. A szervezet 2023-ban már a harmadik egymást követő alkalommal nyerte el az EcoVadis legmagasabb besorolását, amivel a Bridgestone EMEA az EcoVadis által világszerte 220 iparágban értékelt 130 000 vállalat legjobb 1 százalékba került.

2024. április 15. 16:21

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Itt a világ első, Swarovski kristályba ágyazott autós kijelzője

2024. április 10. 14:55

A csevegőprogramokat vizsgálta az NMHH

2024. április 2. 13:14

Megvannak az IAB 2023-as Legjobb szakdolgozat pályázatának nyertesei

2024. március 25. 15:50

A 2024-es év fordulópont lehet az IT munkaerőpiacon?

2024. március 20. 10:09