Tantárggyá nőtte ki magát „Az Év honlapja” pályázat

forrás: Prím Online, 2015. szeptember 21. 17:21

A Budapesti Metropolitan Főiskola decembertől felveszi tantárgyai közé „Az Év honlapja” pályázatot. A diákok nemcsak a verseny történetével, kategóriáival és díjazottjaival, hanem annak kommunikációjával, esettanulmányokkal és marketingstratégiájával is megismerkedhetnek.

A digitális vállalati kultúra rohamos térnyerése miatt a vállalatoknak újra kell gondolniuk üzleti és kommunikációs stratégiájukat. Megtanulták, hogyan lehet megjelenni és pénzt keresni a neten, és felismerték, hogy üzletvitelükbe integrálni kell ezeket az internet adta lehetőségeket. Mindehhez elengedhetetlen a honlap, amely nem csupán egy kommunikációs eszköz, hanem annál sokkal több.

 

Az idén immáron 14. alkalommal meghirdetett „Az Év Honlapja” pályázat a weboldalak „versenyeztetésével” és a legjobbak kiválasztásával szeretne példát mutatni, hogy miként lehet komolyan venni az online jelenlétet, kiszolgálva ezzel az ügyfelek minden igényét. Bonyhádi Gábor és a pályázat alapítója Varga István a példaértékű pályázatot szeretnék jobban megismertetni a jövő kommunikációs szakembereivel, így a 2015/2016-os tanév I. félévétől kezdve „Az Év Honlapja” tantárgy a Budapesti Metropolitan Főiskola tananyagának részévé válik.
 


A tantárgy célja, hogy bemutassa, hogy egy rohamosan fejlődő digitális gazdaságbeli piacon meghatározó szerepe van a vállalati honlapoknak és a digitális eszközök vállalati kultúrába való integrálásának. A cél, hogy a hallgatók a pályázat és annak nyerteseinek megismerésével tudatosan fejlesszék a digitális marketingismereteiket jövőbeni munkahelyük vagy megbízóik érdekében.  A kereskedelem és marketing szakon tartott „Az Év Honlapja” tantárgy a képzés többi kurzusához hasonlóan angol nyelven is hallgatható, és olyan főbb témaköröket érint, mint a pályázat megalapítása, célja, az elmúlt évek díjazottai és sikerük titka vagy a közösségi gondolkodás és a célcsoport elérésének digitális eszközei, továbbá a virtuális együttműködések bemutatására is sor kerül.
 


„Az Év Honlapja” pedig már javában zajlik: a szervezők szeptember 1. és október 31. között várják a kizárólag magyar nyelvű honlapok nevezését összesen 25 kategóriában.

Pályázatok ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Növénytermesztési eljárást automatizálnak a SZTAKI kutatói

Az ELKH SZTAKI is részt vesz a HydroCobotics nevű projektben, melynek célja hidropónián alapuló, környezetbarát, automatizált, robotos növénytermesztési eljárás kidolgozása.  A hidroponia olyan fenntartható és profitábilis növénytermesztést jelent, ahol talajt nem, csak vizet és ásványi anyagokat használnak. Ezzel helyet is lehet spórolni, sokkal több és többféle növényt lehet termeszteni egy viszonylag kis területen, mint ahogy azt a klasszikus eljárások lehetővé teszik.

2021. január 27. 11:02

Az év információbiztonsági újságírója 2021

Az idén már tizenhatodik alkalommal hirdetnek pályázatot a cím elnyerésére, melyre bármely magyarországi médiában (elektronikus vagy nyomtatott sajtó) információ- és adatvédelem, információbiztonság témában publikáló újságíró jelentkezhet.

2021. január 21. 11:08

Rekordszámú pályázat érkezett a Marketing Diamond Awards versenyre

Minden eddiginél több, összesen 125 pályázat érkezett a Marketing Diamond Awards – a Lounge Group közreműködésével elnevezésű országos marketingpályázatra. Idén első alkalommal olyan cég is volt, amely a verseny történetében először mind a 11 kategóriában nyújtott be anyagot. Emellett a most először nevezők száma is meglepetést okozott. 

2021. január 13. 13:35

Korai fázisban lévő technológiai vállalkozások jelentkezését is várja az OXO csoport

Korai fázisban lévő technológiai vállalkozások jelentkezését is várja január 4-től az OXO csoport, amelyen belül az OXO Labs Kft. a jelentkezők közül legalább tízet választ majd ki, az ígéretes jelölteknek 25-50 millió forint összegű befektetést biztosít a Nemzeti Kutatási, Fejlesztési és Innovációs Hivatal támogatásával - közölte az OXO Labs Kft. az MTI-vel.

2021. január 2. 10:31

Ismét lehet pályázni a magyar Sportmarketing Díjra!

A Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) Sportmarketing Tagozata immár második alkalommal hirdette meg a magyar Sportmarketing Díjat, amelyre január 31-ig várják a pályázatokat. A pandémia által alapjaiban érintett iparág átalakulása miatt idén két új kategóriában is győztest hirdetnek a szervezők.

2020. december 21. 16:58

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

A DokiApp-ot választották az év applikációjának

2021. január 18. 14:59

Zsinórban hatodszor az Év Honlapja a mateking.hu

2021. január 7. 09:55

Fejlett technológia és ügyfélszám bővülés az Adverticum Zrt-nél.

2020. december 18. 08:54

Új vezérigazgató a Telenor Magyarország élén

2020. december 16. 19:05
online sportfogadás