Tantárggyá nőtte ki magát „Az Év honlapja” pályázat
A Budapesti Metropolitan Főiskola decembertől felveszi tantárgyai közé „Az Év honlapja” pályázatot. A diákok nemcsak a verseny történetével, kategóriáival és díjazottjaival, hanem annak kommunikációjával, esettanulmányokkal és marketingstratégiájával is megismerkedhetnek.
A digitális vállalati kultúra rohamos térnyerése miatt a vállalatoknak újra kell gondolniuk üzleti és kommunikációs stratégiájukat. Megtanulták, hogyan lehet megjelenni és pénzt keresni a neten, és felismerték, hogy üzletvitelükbe integrálni kell ezeket az internet adta lehetőségeket. Mindehhez elengedhetetlen a honlap, amely nem csupán egy kommunikációs eszköz, hanem annál sokkal több.
Az idén immáron 14. alkalommal meghirdetett „Az Év Honlapja” pályázat a weboldalak „versenyeztetésével” és a legjobbak kiválasztásával szeretne példát mutatni, hogy miként lehet komolyan venni az online jelenlétet, kiszolgálva ezzel az ügyfelek minden igényét. Bonyhádi Gábor és a pályázat alapítója Varga István a példaértékű pályázatot szeretnék jobban megismertetni a jövő kommunikációs szakembereivel, így a 2015/2016-os tanév I. félévétől kezdve „Az Év Honlapja” tantárgy a Budapesti Metropolitan Főiskola tananyagának részévé válik.
A tantárgy célja, hogy bemutassa, hogy egy rohamosan fejlődő digitális gazdaságbeli piacon meghatározó szerepe van a vállalati honlapoknak és a digitális eszközök vállalati kultúrába való integrálásának. A cél, hogy a hallgatók a pályázat és annak nyerteseinek megismerésével tudatosan fejlesszék a digitális marketingismereteiket jövőbeni munkahelyük vagy megbízóik érdekében. A kereskedelem és marketing szakon tartott „Az Év Honlapja” tantárgy a képzés többi kurzusához hasonlóan angol nyelven is hallgatható, és olyan főbb témaköröket érint, mint a pályázat megalapítása, célja, az elmúlt évek díjazottai és sikerük titka vagy a közösségi gondolkodás és a célcsoport elérésének digitális eszközei, továbbá a virtuális együttműködések bemutatására is sor kerül.
„Az Év Honlapja” pedig már javában zajlik: a szervezők szeptember 1. és október 31. között várják a kizárólag magyar nyelvű honlapok nevezését összesen 25 kategóriában.
Kapcsolódó cikkek
- Szeptember 1-jén indul Az Év Honlapja pályázat
- Jövő év végére minden állami iskolában lesz internet
- Mennyit ér egy lojális vásárló szavazata, avagy hol szeretünk online vásárolni?
- Hamarosan jön Az Év Honlapja Workshopja
- Újra indul a Tanulóknak.hu és a Kreszfelfrissítő.hu oktatóprogram
- A Budapest Bank díjazta a legjobb vállalkozói honlapokat
- Internetbiztonsági kisfilmek a Nemzetközi Gyermekmentő Szolgálat honlapján
- Átadták Az Év Honlapja díjakat
- Online képzési programot indít a NIH
- Hosszabbít Az Év Honlapja
Pályázatok ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Sajtódíjat indít a Siemens
Újraindítja médiadíját a Siemens, amellyel a technológia területén kimagasló minőségű munkát végző újságírókat és tartalomkészítőket kívánja elismerni. A Siemens Media Award 2023 regionális sajtópályázatra Közép- és Kelet-Európa hét országában (Ausztria, Horvátország, Magyarország, Lengyelország, Szerbia, Szlovákia és Szlovénia) nevezhetnek újságírók, valamint a közösségi média- és más felületek tartalomkészítői is.
Médiatanács: továbblépések helyi és körzeti rádiós pályázatokban
Véglegesítette egy veszprémi helyi rádiós pályázat felhívását a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) Médiatanácsa. A testület ugyanezen az ülésen hatósági szerződéskötést kezdeményezett a Debrecen 94,4 MHz körzeti frekvencia pályázatán nyertes szolgáltatóval.
Digitális kalandjátékon keresztül ösztönzi a diákokat a Vodafone Alapítvány
A Vodafone Magyarország Alapítvány idén is különleges programmal készül Magyarország egyik legnagyobb digitális pedagógiai eseményére. Az Alapítvány élen jár a digitális kompetenciák fejlesztésében, ennek megfelelően a kezdeményezés 2016-os indulása óta minden évben tematikus aktivitásokkal és pályázatokkal szerepel a Digitális Témahét programjában. Idén digitális kalandjáték-készítő versenyt hirdettek meg tanárok számára, amely során diákokkal közösen, kreativitásuk és tudásuk felhasználásával saját játékot készíthetnek. A pályázatra a programban részt vevő iskolák pedagógusai április 17-ig nevezhetnek a Digitális Témahét weboldalán keresztül.
Vasárnapig lehet jelentkezni a 600.000 forintos jutalomra
A Mathias Corvinus Collegium a Neumann Technológiai Platformmal együttműködve egy innovatív gondolatokra, azok kidolgozására és megvalósíthatóságára épülő, interdiszciplináris csapatversenyt hirdet meg egyetemisták számára. A jelentkezési határidő 2023. március 05. 23:59.
Határidő-hosszabbítás: március 24-ig lehet jelentkezni a Vodafone Digitális Díjra
A Vodafone Magyarország Alapítvány március 24-ig meghosszabbítja a jelentkezési határidőt a Vodafone Digitális Díjra. A pályázatra magánszemélyek, startupok, non profit szervezetek és vállalkozások jelentkezhetnek a Vodafone Digitális Díj online felületén. A 15 millió forint összdíjazású megmérettetésen három kategóriában hirdetnek győztest. Idén először inkubációs különdíjat is kioszt a zsűri. Az ezt elnyerő pályázó Magyarország legnagyobb nagyvállalati, iparágfüggetlen Start it @K&H elnevezésű inkubációs programjának teljesértékű tagja lesz.