Mire figyelnek a magyarok mobilvásárláskor?
A Lenovo nem reprezentatív felmérése megkérdezte, melyek a fő szempontok, amelyeket a vevők egy új okostelefon vásárlásakor leginkább szem előtt tartanak. A megkérdezettek kimagasló, 90 százaléka az ár-érték arányt tartja a legfontosabbnak, melyet 60 százalékkal a készülék teljesítménye és a minősége követ.
Továbbá a válaszadók 45 százaléka úgy gondolja, hogy a megbízható gyártó elengedhetetlen új okostelefon vásárlásakor, míg a dizájnt és a hosszú üzemidőt a felhasználók 25 százalékuk tartotta mérvadónak.

A megkérdezettek válaszai között a fent említetteken kívül számos más szempont is szerepelt, mint a kijelző mérete, a kamera képességei vagy akár a független fórumokon olvasott kritikák és ajánlások, mégis az első helyen, döntő többséggel az ár-érték arány végzett, hiszen a több mint 1300 válaszadó 90 százaléka ezt a szempontot tartja leginkább döntőnek új okostelefon vásárlásakor.
A második helyen álló teljesítményen belül a válaszadók említették többek között a készülék operációs rendszerét és hardverét, valamint a hosszú élettartamot. A megbízható, neves gyártó fontossága a harmadik helyre került, mivel a felhasználók mérvadónak tartják a választott gyártó más termékeivel kapcsolatos pozitív, személyes tapasztalatokat és kritikákat. Külső szempontjából a válaszadók kiemelték a szép, egyszerű, minimalista formákat és a kényelmes, kezelhető méretet, míg a hosszú üzemidő ugyancsak kényelmi és funkcionális szempontból került be a legfontosabb szempontok közé.
Kapcsolódó cikkek
- A zenelejátszók és a fényképezőgépek használatát is befolyásolja az okostelefonok terjedése
- A titkosszolgálatoknak teljes hozzáférésük van az okostelefonokhoz
- Csütörtökön éjféltől az iCenter Alleeban az iPhone 6s és 6s Plus
- Pozitív mutatókkal számol mobilfronton az LG
- Android 5.1 Lollipoppal frissül a Honor 6 és a Honor 6 Plus
- Elindult az időseket segítő infokommunikációs modellprogram
- Internet Hungary: Percenként másfél millió netes tartalom születik
- Itt az LG és a Google által fejlesztett Nexus 5x
- Okostanteremért versenyezhetnek az általános iskolák
- A többség szerint az okostelefon változtatta meg leginkább az életet
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Magyar társasházi beléptetőrendszer hódíthatja meg a kanadai és az észak-amerikai piacot
A Chameleon Smart Home Nyrt., a vezető magyar okosotthon-startup és az UpHome Canada Ltd. megállapodást kötött, amelyek keretében a kanadai vállalat kizárólagos jogot kapott a Chameleon Smart Home rendszereinek forgalmazására Kanadában és az észak-amerikai piacon. A HEPA Magyar Exportfejlesztési Ügynökség és a HEPA kanadai Partnerirodájának közreműködésével létrejött disztribúciós együttműködés tovább erősíti a tőzsdei okosotthoncég pozícióját Kanadában és lehetőséget biztosít az új piacok irányába történő további terjeszkedéshez.
Egyszerre használ digitális és offline megoldásokat a megújult budaörsi áruház
Digitálisan kiterjesztett vásárlói zónák, QR-kódos összekötés a webshoppal és egy teljesen újragondolt, a valós felhasználói környezetet idéző vevői tér – az Euronics megújult budaörsi áruházában online és offline eszközök egyszerre segítik a vásárlót, egyedülálló ügyfélélményt kínálva. Az üzletben szinte minden elem úgy lett kitalálva, hogy vezesse a betérőket, akik az áruházban tett látogatásukat később akár online is folytathatják.
A QNAP elvitte legújabb termékeit az idei COMPUTEX kiállításra
A QNAP Systems, Inc. (QNAP), a számítási-, hálózatépítési- és tárolási megoldások vezető innovátora is részt vesz a COMPUTEX TAIPEI 2023 kiállításon (Nangang Exhibition Center, 1. csarnok, standazonosító: J0409a).
Online tartalomfogyasztási szokásokat vizsgált az NMHH
Fél perc alatt megközelítőleg 51.700 internetes weboldalt nyitnak meg a felhasználók Magyarországon számítógépen vagy laptopon. Ugyanezen idő leforgása alatt azonban ötször több, közel 268.000 kontaktus történik mobiltelefonon és tableten, ami egy átlagos napon 766 millió kattintást, oldalletöltést jelent. Milyen eszközökön böngészünk a legtöbbet, a mobiltelefonos applikációk népszerűek-e, illetve mennyi időt fordítunk az online hírfogyasztásra vagy éppen a közösségi médiára? A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) legfrissebb kutatása ezekre a kérdésekre kereste a válaszokat.
Mozgalom világít rá az élet láthatatlan szépségeire
A modern, pörgős, digitális világban könnyű szem elől téveszteni a kisebb, látszólag jelentéktelen pillanatokat, amik igazán varázslatossá teszik az életet. Ezek a momentumok csak úgy elsuhanhatnak mellettünk, ahogy feladatról feladatra zakatolunk hétköznapjainkban, már-már odatapadva a képernyőkhöz. Pedig ezekben a mulandó pillanatokban lelhető meg az élet esszenciája – azokban az apróságokban, amelyek szünetre és reflekcióra késztetnek, és amiknek köszönhetően igazán értékelhetjük a körülöttünk lévő világot. A HONOR Magic5 Pro azzal a céllal készült, hogy segítse az embereket az ilyen értékes, gyakran megfoghatatlan mozzanatok megörökítésében. Így ragadható meg a láthatatlan szépség.