Az ügyfélkapcsolat mint az üzlet motorja

Hogyan legyünk jóból kiválóak?

forrás: Prím Online, 2015. október 28. 08:25

Idén ismét az IIR Magyarország és a Partnering CE közös szervezésében rendezik meg az éves, ügyfélszolgálati vezetőknek, szakembereknek szóló szakkonferenciát, melynek célja, hogy az őket érintő aktuális kihívásokat, kérdéseket, legújabb trendeket megvitassa, lehetőséget teremtve a tapasztalat-cserére és networkingre. 

Az ügyfélkapcsolat mint az üzlet motorja címmel rendezik meg ismét Budapesten az ügyfélszolgálati vezetőknek és szakembereknek szóló szakkonferenciát, november 4-én és 5-én. A rendezvény első napjának fókuszában az ember mint a szolgáltatás előállítója áll, és a munkaerőpiaci változásoktól az átalakuló képzés-fejlesztésen át eljutunk a kommunikáció mint juttatás kérdésköréig. 

 
A konferencia második napján szakértőink többek között a működési környezet, a big data, az online ügyfélkiszolgálás, valamint a hatékonyságfejlesztés témakörét járják körbe, esettanulmányokon keresztül. 
 
 
A fórumon, többek között arra keresik a választ, hogy mi változott a toborzási piacon, milyen előnyöket jelenthet az informális elemeket tartalmazó képzési rendszer a munkáltatók számára, hogyan biztosítható együttesen a teljeskörű online ügyfélkiszolgálás, az ügyfélélmény, és az értékesítési potenciál megtartása, javítása.
 
Továbbá a résztvevők megismerhetik, hogy milyen hatással van a vállalati pletyka a célokra, számokra, folyamatokra, milyen, nem anyagi juttatásokkal javítható a vállalati hangulat, a dolgozói elégedettség, hogy miként történhet hatékonyan a konfliktuskezelés a közösségi média felületeken, hogyan használható eredményesen a Big Data az üzleti döntésekben, valamint milyen szerepük van a céloknak és projekteknek a hatékonyságfejlesztésben.
 

Trend ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Napról napra növekszik a rendelkezésre álló tehetségek száma

A magyar vállalkozások egy hónapja számos szektorban még munkaerőhiányról számoltak be, a munkaerőpiaci változások miatt viszont mára napról napra nagyobb tehetségbázis érhető el a hazai elbocsátások és a külföldről hazatérő munkavállalók miatt is. Bár az álláshirdetések száma globálisan csökken, a versenyképes szektorok vállalatai már rájöttek, a hosszútávú munkaerőpiaci siker kulcsa az, ha a lehető legjobb megfelelőséggel rendelkező emberek csatlakoznak hozzájuk. 

2020. április 3. 13:55

Következetes felhőmenedzsment

A Dell Technologies legújabb tanulmánya szerint a többfelhős rendszerek egységes felügyelete csökkenti az informatikai költségeket, növeli az adatbiztonságot és felgyorsítja az innovációt.

2020. április 3. 10:27

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Több millióan kaphatnak ingyenes online védelmet áprilistól

2020. március 31. 12:57

Hogyan legyenek a gyerekek és a tanárok biztonságban a digitális oktatás ideje alatt is?

2020. március 25. 10:43

Hasznos tippek, hogy előnyünkre fordítsuk a bezártságot!

2020. március 24. 16:55

Koronavírusos átverést azonosított az ESET

2020. március 18. 09:11
online sportfogadás