Rekordmértékű eladásokat produkált az Extreme Digital a BlackFridayen
Az Extreme Digital november 20-ára időzítette a Black Fridayt, melyre 1,3 millió ember volt kíváncsi. Az emberek mintegy 80 ezer terméket vásároltak.
2001-es megalapítása óta még sosem kereste fel egyidejűleg annyi érdeklődő az Extreme Digital üzleteit, mint az idén november 20-ára meghirdetett Black Friday napján. Nem csak a cég üzleteiben volt tömeg, az érdeklődők reggel 7 óra előtt nem sokkal megrohamozták a www.edigital.hu oldalt is.
Az idén jelentősen megnövelt szerverkapacitással, és felhőalapú szolgáltatásokkal is megerősített honlap a fekete pénteken végig állta az érdeklődők rohamát. Ugyanakkor biztonsági okokból ezer főre kellett korlátozni az egyidejűleg vásárló felhasználók számát. Erre azert volt szükség, mert a reggeli órákban voltak olyan percek, hogy egyszerre 28 ezren próbáltak megrendelést feladni. Délutánra sikerült stabilizálni az elektronikus kosár működését, este pedig több slágertermékből is érkeztek új készletek.
Az Extreme Digital minden korábbi eladási rekordját megdöntötte, egy átlagos munkanap forgalmának sokszorosát – 50 ezer tranzakciót, ezen belül pedig összesen 80 ezer darab termék eladását – bonyolította le éjfélig. A cég összesen bruttó 498 millió forintnyi kedvezményt osztott szét az akciós áron elérhető termékek vásárlói között.
A vásárlók 40 százaléka újonnan regisztrált az Extreme Digital oldalára, az okostelefonok és táblagépek térhódítását pedig jól jelzi, hogy az érdeklődők 30 százaléka ilyen eszközről kereste fel a webáruházat.
Az összes termék közül a legtöbb a Kingston DataTraveler márkájú pendrive 8 gigabájtos, fémházas változatából fogyott a Black Friday-en, de egy sor jóval nagyobb értékű termékkategória is hatalmas eladásokat produkált.
Az akciók a Black Friday elmúltával sem érnek véget : péntektől vasárnapig (2015. november 27-től 29-ig) a cég a megszokottnál nagyobb kedvezményt tartalmazó ügyes ajánlatokkal várja az érdeklődőket, továbbra is minden termék esetében ingyenes kiszállítással. Karácsonyig pedig folyamatosan teljes termékcsoportokra kiterjedő akciókra számíthatnak az érdeklődők.
Kapcsolódó cikkek
- Black Friday 2015: A Mio is beszáll az idei kedvezményháborúba
- Red Friday: féláras szolgáltatások és ÁFA kedvezmény a Media Marktnál
- Nagy durranást ígér az eMAG a november 27-i Black Fridayre
- Különleges külső akkumulátort dob piacra a Coolpad
- Felvásárolják az Extreme Digital egy részét
- Black Fridayjel készül az Extreme Digital
- Újabb rekordokat döntött az európai és a magyar e-kereskedelem
- Obama 5 óra alatt megdöntötte a Twitter rekordot
- Rekordszámú előrendelés érkezett a Galaxy S6 és S6 edge modellekre
- 200 gigabájtos microSD kártya a SanDisktől
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Thermaltake The Tower 200 Mini toronyház új zöld színekben debütál
A Thermaltake bejelentette a The Tower 200 Mini toronyházak új verzióit a PC-rajongók kedvenc Turquoise, Racing Green színeiben, valamint az idei év új árnyalatában, Matcha Greenben. A Tower 200 egy kicsi, mégis tágas mini-ITX toronyház, amely egy ikonikus, függőleges kialakítással érkezik, képes befogadni akár egy 4090-es grafikus kártyát, és akár egy 280 mm-es AIO-t is támogat. A felhasználók már nagyon várták a The Tower 200 különböző színű változatait, a Thermaltake pedig meghallotta ezeket az igényeket.
Új Xiaomi AIoT eszközök a nemzetközi piacokon
A Xiaomi bemutatta legújabb csúcstechnológiás okoseszközeit, köztük a Xiaomi Watch 2 Pro okosórát és a Xiaomi Smart Band 8 okoskarkötőt. Az új eszközöket úgy tervezték, hogy könnyen összekapcsolhatók legyenek a nemrégiben bemutatott okostelefon-termékcsalád, a Xiaomi 13T készülékeivel. Az új, innovatív termékek az egészségi állapot és a sportteljesítmény folyamatos nyomonkövetésével, változatos kényelmi és hatékonyságnövelő szolgáltatásokkal épülnek be felhasználóik mindennapjaiba.
Joule – az irodai munka új mértékegysége
Az SAP walldorfi főhadiszállásán tartott konferencia csúcspontjaként bemutatkozott Joule, a természetes nyelvet használó, generatív mesterséges intelligencia alapú irodai asszisztens, amellyel végérvényesen megváltoznak az üzletviteli folyamatok. A Joule beágyazódik az SAP felhőalapú vállalati portfóliójába, és képes lesz proaktívan betekintést adni a vállalati adatok mélységébe, nem csak az SAP teljes szoftverportfólióján, hanem akár harmadik féltől származó forrásokat is feldolgozva.
Megérkezett a nemzetközi piacra szánt Xiaomi 13T telefoncsalád
A Xiaomi bemutatta a legújabb 13T okostelefon sorozatát, a Xiaomi 13T-t és a Xiaomi 13T Pro-t, amely a képalkotást művészi fokon űző felhasználók körében tehet szert majd a legtöbb rajongóra. A Leicával közösen fejlesztett, professzionális optika került a készülékekbe, így a Xiaomi 13T sorozat a Leica kamerák esszenciáját megragadó Authentic Leica Imagery szolgáltatásokkal büszkélkedhet. A telefonok teljesítményét optimalizálták, üzemidejüket még jobban kitolták, a kijelzőjük pedig kristály tisztán, nagy részletgazdagsággal jeleníti meg a tartalmakat – vagyis kivételesen jó képmegjelenítő tulajdonságokkal rendelkeznek és nagyszerű felvételek készülhetnek velük.
Így segít jobb döntéseket hozni a sakk az üzletben, a karrierben és a mindennapokban
Ahogy egy sakkjátszma, úgy az élet is döntések sorozata – az üzlet világában pedig gyakran még nagyobb tétje van egy-egy döntésnek, mint a táblánál. A sakk sok más készség fejlesztése mellett azért is hasznos, mert jobb döntéseket hozhatunk általa akár időkényszerben, bizonytalan, nehéz helyzetekben is – véli Fogarasi Norbert, a Polgár Judit Világsakkfesztivált ötödik éve támogató Morgan Stanley budapesti központjának vezetője, versenysakkozó.