Az LG a magyar fővárosban forgatta legújabb OLED tévés reklámfilmjét

forrás: Prím Online, 2015. december 7. 14:16

Rengeteg titokzatos, fekete ruhás ember rohan csendben egy nagyváros utcáin, háztetőin, majd rendeződik hirtelen egybefüggő fekete, élő alakzattá. Az így létrehozott fekete háttérrel a város vibrálóan színes, ám eddig mégis figyelmen kívül hagyott részleteit emelik ki a szürkeségből, legyen az egy gyönyörű fiatal nő a buszmegállóban, egy tehetséges breaktáncos az aluljáróban, vagy egy oldtimer autó a kopott, sivár téglafal előtt. Röviden így foglalható össze az LG legújabb, OLED televíziókat népszerűsítő reklámfilmje, amelyet Budapesten forgattak le soktucatnyi fekete ruhás kaszkadőr és statiszta, sőt, kamerás drónok részvételével.

A Színes szenzáció feketében (Colourful Sensation in Black) című, bő másfélperces alkotással az LG a tökéletes fekete szerepét hangsúlyozza - a tökéletes feketére van szükség ugyanis ahhoz, hogy a többi szín a legragyogóbban érvényesülhessen. A tökéletes fekete megjelenítésére pedig igazán az LG OLED technológiája alkalmas: az OLED televíziók minden képpontja képes fény kibocsátására és annak teljes kikapcsolására is, ezáltal a legmélyebb feketét és végtelen kontrasztarányt hoznak létre.

 


Az LG arról is készített egy rövid, háromperces werkfilmet, hogy miként zajlott a forgatás Budapesten, hogyan instruálták és készítették fel a feketébe öltözött, nem ritkán veszélyes helyszíneken mozgó szereplőket és hogy minderre hogyan reagáltak a járókelők.

A reklámfilmben főszerepet játszó fekete háttér fontosságának megértéséhez érdemes megismerkedni az ún. Bartleson-Breneman hatással. Ennek lényege, hogy minél nagyobb az eltérés az egymás mellett lévő színek között, annál élénkebbnek látjuk őket, tehát minél nagyobb a kontraszt, az egyes színek annál erőteljesebbnek és élénkebbnek tűnnek. Tehát ha egy tévé képes igazi mélyfeketét megjeleníteni, akkor azzal nem csak a sötét tónusokban gazdag filmek rajongói járnak jól, hiszen az összes színes produkciósokkal látványosabbá, élettelibbé válik.

 

A fekete fontos szerepére hívta fel a figyelmet videókommentárjában Michael Uslan is, a sötét tónusokat előszeretettel használó Batman-filmek producere. Szerinte a fekete színnek, mint történetmesélési elemnek régi hagyománya van a mozifilmek történetében, így ahhoz, hogy egy alkotást teljes mélységében élvezhessen a néző, olyan tévére van szükség, amely képes a sötétség árnyalatainak megjelenítésére. „A tökéletes fekete kapu a tökéletes színekhez” - mondta Uslan.

Az ismert mandalakészítő művész, Kathy Klein - aki kizárólag természetes anyagok felhasználásával alkot - a LG-vel közös művészeti projekt kapcsán az OLED tévék torzításmentességét és természetes színeit emelte ki a vele készített interjúban.

 

 

Kulcsszavak: reklám TV OLED LG

Színes ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Kétszáznál is több hazai település csatlakozott az Európai Mobilitási Hét programjaihoz

2017-ben is meghaladta a kétszázat a közlekedési-környezetvédelmi szemléletformáló kampányhoz csatlakozó hazai önkormányzatok száma. Az Európai Mobilitási Hét idei, Közös út, közös jövő mottójához híven a környezettudatos közlekedésről szólnak a szeptember 16-22. között, országszerte megrendezett programok.

2017. szeptember 18. 15:06

Jobbkormánnyal a világ körül – Ikarus 489 Polaris a Mobilitási hétvégén

Közösségi közlekedés, fenntartható fejlődés, környezettudatosság, együtt gondolkodás. E gondolatok jegyében telik az Európai Mobilitási Hét programsorozatának keretében a Közlekedési Múzeum kitelepülése szeptember 16–17-én, szombaton és vasárnap az Andrássy úton. 

2017. szeptember 15. 11:39

Szeptember 10-én két órára elsötétül a Nickelodeon

A legnézettebb gyermekcsatorna szeptember 10-én két órán keresztül önként kikapcsolja a műsorát. A Nickelodeon ezzel arra buzdítja a közönségét, hogy álljanak fel a képernyő elől, és élvezzék a mozgás és a játék örömét. Az idehaza most első ízben megrendezendő Játék napján ingyenes játszóparkkal, szuper játékokkal és izgalmas nyereményekkel várja a csatorna a gyerekeket a Millenáris Parkban. 

2017. szeptember 9. 11:00

80 nap alatt a PLÁZS körül

Nyolcvan nap, hatvan party és koncert, összesen 162 ezer látogató: ez a siófoki PLÁZS idei mérlege, számokban.

2017. augusztus 31. 09:48

Fantasztikus sikerrel zártak a STRAND és a B.my.Lake fesztiválok

Az ötödik éve zajló MOL Nagyon Balaton sorozat azzal a céllal indult, hogy a hazai és a nemzetközi turistáknak egy ernyő alatt kínálja és mutassa meg a Balaton legszínvonalasabb, legizgalmasabb eseményeit és új programok, fesztiválok születésére is ösztönözze a kulturális vállalkozások vezetőit. 

2017. augusztus 30. 09:54

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Késésben vagy? - Akkor gyorsan regisztrálj!

2017. szeptember 19. 19:45

Együttműködés a biztonságos jövőért

2017. szeptember 6. 09:21

Elsőként került magyar cég a nemzetközi HR elitbe

2017. augusztus 4. 13:40

Júniusi vírusriport az ESET-től

2017. július 25. 17:21
cloudappsportal.com