Az LG a magyar fővárosban forgatta legújabb OLED tévés reklámfilmjét

forrás: Prím Online, 2015. december 7. 14:16

Rengeteg titokzatos, fekete ruhás ember rohan csendben egy nagyváros utcáin, háztetőin, majd rendeződik hirtelen egybefüggő fekete, élő alakzattá. Az így létrehozott fekete háttérrel a város vibrálóan színes, ám eddig mégis figyelmen kívül hagyott részleteit emelik ki a szürkeségből, legyen az egy gyönyörű fiatal nő a buszmegállóban, egy tehetséges breaktáncos az aluljáróban, vagy egy oldtimer autó a kopott, sivár téglafal előtt. Röviden így foglalható össze az LG legújabb, OLED televíziókat népszerűsítő reklámfilmje, amelyet Budapesten forgattak le soktucatnyi fekete ruhás kaszkadőr és statiszta, sőt, kamerás drónok részvételével.

A Színes szenzáció feketében (Colourful Sensation in Black) című, bő másfélperces alkotással az LG a tökéletes fekete szerepét hangsúlyozza - a tökéletes feketére van szükség ugyanis ahhoz, hogy a többi szín a legragyogóbban érvényesülhessen. A tökéletes fekete megjelenítésére pedig igazán az LG OLED technológiája alkalmas: az OLED televíziók minden képpontja képes fény kibocsátására és annak teljes kikapcsolására is, ezáltal a legmélyebb feketét és végtelen kontrasztarányt hoznak létre.

 


Az LG arról is készített egy rövid, háromperces werkfilmet, hogy miként zajlott a forgatás Budapesten, hogyan instruálták és készítették fel a feketébe öltözött, nem ritkán veszélyes helyszíneken mozgó szereplőket és hogy minderre hogyan reagáltak a járókelők.

A reklámfilmben főszerepet játszó fekete háttér fontosságának megértéséhez érdemes megismerkedni az ún. Bartleson-Breneman hatással. Ennek lényege, hogy minél nagyobb az eltérés az egymás mellett lévő színek között, annál élénkebbnek látjuk őket, tehát minél nagyobb a kontraszt, az egyes színek annál erőteljesebbnek és élénkebbnek tűnnek. Tehát ha egy tévé képes igazi mélyfeketét megjeleníteni, akkor azzal nem csak a sötét tónusokban gazdag filmek rajongói járnak jól, hiszen az összes színes produkciósokkal látványosabbá, élettelibbé válik.

 

A fekete fontos szerepére hívta fel a figyelmet videókommentárjában Michael Uslan is, a sötét tónusokat előszeretettel használó Batman-filmek producere. Szerinte a fekete színnek, mint történetmesélési elemnek régi hagyománya van a mozifilmek történetében, így ahhoz, hogy egy alkotást teljes mélységében élvezhessen a néző, olyan tévére van szükség, amely képes a sötétség árnyalatainak megjelenítésére. „A tökéletes fekete kapu a tökéletes színekhez” - mondta Uslan.

Az ismert mandalakészítő művész, Kathy Klein - aki kizárólag természetes anyagok felhasználásával alkot - a LG-vel közös művészeti projekt kapcsán az OLED tévék torzításmentességét és természetes színeit emelte ki a vele készített interjúban.

 

 

Kulcsszavak: reklám TV OLED LG

Színes ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Nikki Reed és a Dell újrahasznosított aranyból készült ékszerkollekciója elektronikai hulladékból

A Dell és a színésznő, vállalkozó és aktivista Nikki Reed bejelentette együttműködését, amelynek célja egy megújuló forrásokat felhasználó tervezői mozgalom létrehozása. A Bayou with Love és a Dell The Circular Collection kollekciója egy új, limitált kiadású ékszerkollekció, amelyet az Egyesült Államokban gyártanak, és amelyhez kizárólag a Dell újrahasznosítási programjaiban visszanyert aranyat használják fel.

2018. január 18. 10:02

Közel 1100 új kép érhető el ingyenesen online

A másfél éve megkezdett közös digitalizálási projekt első tavalyi sikere után most hozzávetőleg 1100, az elmúlt hónapokban digitalizált fotót tett közzé honlapján a Fortepan képarchívum a Magyar Műszaki és Közlekedési Múzeum gyűjteményéből. 

2018. január 17. 15:03

A Safer Internet Program felhívása 13-19 éves fiatalok részére

A hazánkban 2009 óta futó Safer Internet Program Youth Panel csapata új tagok jelentkezését várja. Adj hangot a véleményednek, oszd meg a tapasztalataidat és add át a tudásodat az internetről kicsiknek és nagyoknak, itthon és a nagyvilágban!

2018. január 16. 11:56

Ötmilliónál is többet hozott az autizmussal élő fiataloknak a karácsonyi jótékonysági akció

5,2 millió forint gyűlt össze az Autistic Art javára a Telekom és a Fenntarthatósági Média Klub egyhónapos karácsonyi jótékonysági kezdeményezésének köszönhetően. A már hagyományosnak mondható Sütiakcióban eladott édességek bevétele, a #mindenkibelead hashtaggel megosztott élmények, az elküldött karácsonyi e-képeslapok utáni támogatások az autizmussal élő fiataloknak fenntartott lakóotthonok fejlesztéséhez járultak hozzá.

2018. január 12. 08:18

Izgalmas és érdekes műsorok a DoQ mai kínálatában

Hogyan működnek a háztartásban és az ipari termelésben előforduló gépek? Kik voltak a XX. század legismertebb parancsnokai? Milyen hatással voltak a háborúk eseményeire a háttérből irányító kémhálózatok? A december 30-án egész napon át tartó triplázó szombat keretében többek között ezekre a kérdésekre is választ kaphatnak a nézők a DoQ izgalmas és változatos ünnepi műsorából.

2017. december 30. 10:05

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

E-kereskedelmi Körkép 2017

2017. december 28. 09:48

Fogyasztóvédelmi díjat kapott a UPC

2017. december 20. 09:27

AJI kártyák ajándékba

2017. november 20. 08:36

25 éves az LG Magyarország

2017. november 8. 15:19
cloudappsportal.com