Az Apollo Tyres betör az európai online piacra
„Az integráció révén nagymértékben javíthatjuk a végfelhasználók közötti jelenlétünket, és jelentős versenyelőnyt hozthatunk létre” – nyilatkozta Mathias Heimann, az Apollo Vredestein B.V. ügyvezető igazgatója. „Biztosak vagyunk abban, hogy minden kereskedelmi partnerünk profitálni fog a Vredestein nagyobb márkaismertségéből, emellett tudjuk, a végfelhasználókkal való párbeszéd napjainkban egyre fontosabb. Ez nem csak az új abroncsnyomás-felügyelő rendszer miatt van így, a termékkínálat is egyre összetettebbé vált. A reifen.commal történő együttműködés célja, hogy partnereinkkel közösen növekedjünk, ezért fontos, hogy összekapcsoljuk a termékeket a vásárlókkal.”
Az online piactér mellett a gumiabroncs-kereskedelmi partnerekkel is még szorosabbá vált a nemzetközi abroncsgyártó együttműködése. Az Apollo Vredestein B.V. idén ősszel indította el új partnerprogramját, amelynek első lépése egy magyarországi szakszerviz megnyitása volt. A gyártói tevékenységének bővítésén keresztül is nagy növekedési tervei vannak a cégnek, ennek alapjait fekteti le a magyarországi Gyöngyöshalászon jelenleg épülő üzemmel, ahol 2017-ben indul meg a termelés.
Az Apollo 2013-ban elnyerte az Év Gumiabroncs-gyártója és az Év Munkáltatója, 2014-ben pedig a Globális Fenntarthatósági Díjat. Ugyanebben az évben a legjobb munkahelynek választották az ázsiai autóalkatrész-gyártó szektorban.
Kapcsolódó cikkek
- Bejárhatjuk az Operaházat és a Zeneakadémiát a Google új online tárlatában
- Csernus doktor kiszállt az online társkereső bizniszből
- Virtuális gulagmúzeum készül Csehországban
- Online verseny diákoknak a kémiát népszerűsítő Laborkaland.hu-n
- Szuperhős verdák: a jövő autói emberéleteket és a bolygót menthetik meg
- Red Friday: féláras szolgáltatások és ÁFA kedvezmény a Media Marktnál
- Saját emodzsikkal rukkoltak elő a finnek
- Autóbérlés gyorsan és egyszerűen webáruházból
- Elindult a Migrációkutató Intézet honlapja
- A Cellum meghívást kapott a Ford alkalmazásfejlesztői versenyére
Céginfó ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Chameleon Smart Home a BÉT Xtend piac új belépője
2023-ban első alkalommal szólalt meg a Budapesti Értéktőzsde ikonikus csengője – a BÉT a mai napon az okosotthon-rendszerek fejlesztésével foglalkozó, a tavalyi évben Európában és Kanadában is terjeszkedő Chameleon Smart Home Nyrt.-t köszöntötte középvállalati platformján, a BÉT Xtenden. A Chameleon a sikeres tőzsdei bevezetés érdekében a BÉT középvállalati szolgáltatás-palettájának részét képező, európai uniós forrásból megvalósuló Mentor Programhoz is csatlakozott 2022 első felében. Az év második belépését jelző csengetés egyúttal előrejelzi, hogy az Xtend piac tavaly látott, dinamikus növekedése 2023-ban hasonló ütemben folytatódhat.
Novák Péter érkezett a Httpool by Aleph magyarországi csapatának élére
Megerősíti magyarországi csapatát a Httpool by Aleph: Novák Péter country managerként veszi át a hazai leányvállalat vezetését. A média, a digitális marketing, valamint az üzletfejlesztés területén 25 éves iparági tapasztalattal rendelkező szakember a dentsu Hungary vezérigazgatói pozíciójából érkezett.
A Bridgestone EMIA a világ legzöldebb vállalatai között
A Bridgestone EMIA már második egymást követő évben nyerte el a platina fokozatot az EcoVadis éves fenntarthatósági értékelésében. Az Európát, a Közel-Keletet, Afrikát és Indiát magába foglaló Bridgestone EMIA fenntarthatósági eredményeinek elismeréseként érdemelte ki a díjat, amellyel a vállalat megerősítette helyét a világ több mint 200 iparágának, közel 100 000 vállalata között a legjobb 1%-ban.