Eltűnnek az elválasztókeretek a videofalon
Smart Signage néven mutatott be olyan megoldásokat a múltheti CES-rendezvényen a Samsung, amelyek révén minimalizálhatóak az elválasztó keretek a videofalon, illetve áttetszővé varázsolható az OLED kijelző.
„Napjainkban a kijelző technológiák felhasználóinak egyértelmű, meggyőző és könnyen hozzáférhető információra van szükségük, legyen szó akár videójátékok készítéséről vagy a kedvenc boltjukban értékesített termékekről – nyilatkozta Seog-gi Kim, a Samsung Electronics kijelző üzletágának alelnöke. – A felsőkategóriás monitoraink, valamint signage technológiánk megalkotásakor ezeket a felhasználói igényeket tartottuk szem előtt, hogy meggyőző vizuális tartalmakat, és új interaktív lehetőségeket hozzunk létre üzleti és otthoni felhasználásra egyaránt.”
A Samsung új UHF-E (extrém vékony kávájú) videofalával bővülnek az üzleti és kiskereskedelmi ügyfelek lehetőségei is, hogy a nagy méretarányt igénylő üzeneteiket is hatékonyan közvetíthessék. A kávától káváig terjedő dizájnnal (a felső és bal oldali részen 0.9mm az alsó és jobb oldali részen pedig 0.5mm) az UHF-E a világ legvékonyabb keretével rendelkező videofala. A minimálisra csökkentett káva nem vonja el a nézők figyelmét, így teljes egészében a készülék által megjelenített, gazdag vizuális tartalmakra koncentrálhatnak.
A beltéri felhasználásra optimalizált Samsung UHF-E videofal ötvözi a vizuális minőséget a professzionális digital signage technológiával. Minden UHF-E kijelző olyan gyári beállításokkal rendelkezik, amellyel a képek kiváló minősége hosszú távon is fenntartható. A beágyazott ACM chip szabályozza a képi tartalmak speciális színbeállításait, és egységessé teszi a megjelenítést. A kifejezetten tartós kivitelű UHF-E videofalat a folyamatos üzemelésre tervezték, így a tartalomsugárzás eltérő fényviszonyok között is zavartalan lesz.
Figyelembe véve a vállalati, kiskereskedelmi, szórakoztatóelektronikai, sport, valamint szállítmányozási területen tevékenykedő partnereinek növekvő számát és a részletesebb képi megjelenítés iránti igényüket, a Samsung továbbfejlesztette LED Signage megoldásait. A Samsung LED Signage kijelzőket elsőrangú diódákkal, valamint minőségi pixel konfigurációkkal látták el. Az új fejlesztéseknek köszönhetően a nagy képernyős LED Signage felhasználói a Samsung legújabb televízióihoz hasonló, valósághű képminőséget, mély kontrasztokat és magas fényerőt kapnak.
A Samsung megmutatja, hogyan tudják a kiskereskedelmi fókuszú kijelző technológiák – mint a tükör és áttetsző OLED kijelzők, valamint az ultra vékony kerettel ellátott videofalak – egy még kényelmesebb, információ alapú és személyre szabott élménnyé tenni a vásárlást.
Ahogy a vásárló belép az üzletbe, a kereskedő egy tükröződő kijelzőn keresztül máris kapcsolatba léphet vele, és az egész vásárlási folyamat során jelen lehet. A kijelzők tükröződése (65 százalék), a magas fényáteresztés (90 százalék) és a keret nélküli design új kapukat nyit a kereskedőnek, lehetővé téve hogy azonnal finomítsa és közvetítse a vevőnek szánt üzeneteit, az üdvözléstől kezdve, egészen a limitált idejű speciális ajánlatokig.
A Samsung 55 colos áttetsző OLED kijelzőjén keresztül teljes egészében látható a termék, mindez egy informatív és megnyerő formában. Ezen felül, a megnövelt fényerősségnek (150 nit), az átláthatóságnak (45 százalék) és a színképzésének (Adobe RGB 100 százalék) köszönhetően, demo felvételek és real-time promóciós anyagok is lejátszhatók a készüléken
Kapcsolódó cikkek
- A tárgyak internete: WiFi-re kötött porszívó
- CES 2016: bemutatkozott az első keret nélküli, ívelt kialakítású SUHD TV
- Okoshűtők és más konyhai berendezések
- PC szintű funkciók útközben
- Díjeső: a legjobb tévés újítástól a kamerás frigóig
- CES 2016: kimaradt egy zokni? Semmi gond!
- CES 2016: játszóház felnőtteknek - ívelt monitorokkal
- Laza elegancia új külsőben
- CES 2016: a világ legkönnyebb laptopja
- UHD Prémium tanúsítványt kaptak a Samsung 2016-os SUHD TV-i
Színes ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Hát persze hogy dráma!
A Super Bowl reklámjai kapcsán szinte minden évben születik egy cikk Amerikában élő és dolgozó barátunk, Horváth Laci tollából, az idén azonban a marketing mellett szó esik az izgalmakról és a bírókról is...
Digitalizáció a KKV-knál - ahogy a mesterséges intelligencia látja
Manapság mindenki mindenről a ChatGPT-t kérdezi meg, úgyhogy - gondoltam - mi is kipróbáljuk, megnéztük, hogy milyen hírt írna a mesterséges intelligencia arról, hogy hol tart a digitalizáció Magyarországon a kis- és középvállalkozásoknál. Íme:
Okoskarkötővel a finom eleganciáért
Ha egy eszköz neve elé odatesszük, hogy “okos”, rögtön mindenki azt hiszi, hogy egy apró kütyüről van szó, amibe rengeteg hasznos, vagy annak ítélt funkciót sűrítettek bele.
A legnépszerűbb szoftverek kreatív munkához
Ha olyan szoftvert keresünk, amellyel a kreatív munkát végző szakemberek csodálatos dolgokat hozhatnak egyszerűen létre, bizony nem kell sokáig kutakodnunk. Számos nagyszerű szoftver közül válogathatunk a világháló széles palettáján!
Propaganda elleni védőoltás: Utazás!
Amerikai tudósítónk, Horváth László, olyan szemmel látogatta meg az év egyik legnagyobb turisztikai rendezvényét, az IPW Orlando 2022-öt, hogy közben szemügyre vette, mely fejlesztések könnyítik meg az ideérkezők utazását, és elfilozófált annak kapcsán, hogy miért érdemes útra kelni, és akár egy konferencia-részvételt is összekötni az adott hely felfedezésével, az ország - Amerika - felfedezésével.