Eltűnnek az elválasztókeretek a videofalon

forrás: Prím Online, 2016. január 11. 14:20

Smart Signage néven mutatott be olyan megoldásokat a múltheti CES-rendezvényen a Samsung, amelyek révén minimalizálhatóak az elválasztó keretek a videofalon, illetve áttetszővé varázsolható az OLED kijelző.

„Napjainkban a kijelző technológiák felhasználóinak egyértelmű, meggyőző és könnyen hozzáférhető információra van szükségük, legyen szó akár videójátékok készítéséről vagy a kedvenc boltjukban értékesített termékekről – nyilatkozta Seog-gi Kim, a Samsung Electronics kijelző üzletágának alelnöke. –  A felsőkategóriás monitoraink, valamint signage technológiánk megalkotásakor ezeket a felhasználói igényeket tartottuk szem előtt, hogy meggyőző vizuális tartalmakat, és új interaktív lehetőségeket hozzunk létre üzleti és otthoni felhasználásra egyaránt.”
 

A Samsung új UHF-E (extrém vékony kávájú) videofalával bővülnek az üzleti és kiskereskedelmi ügyfelek lehetőségei is, hogy a nagy méretarányt igénylő üzeneteiket is hatékonyan közvetíthessék. A kávától káváig terjedő dizájnnal (a felső és bal oldali részen 0.9mm az alsó és jobb oldali részen pedig 0.5mm) az UHF-E a világ legvékonyabb keretével rendelkező videofala. A minimálisra csökkentett káva nem vonja el a nézők figyelmét, így teljes egészében a készülék által megjelenített, gazdag vizuális tartalmakra koncentrálhatnak.


A beltéri felhasználásra optimalizált Samsung UHF-E videofal ötvözi a vizuális minőséget a professzionális digital signage technológiával. Minden UHF-E kijelző olyan gyári beállításokkal rendelkezik, amellyel a képek kiváló minősége hosszú távon is fenntartható. A beágyazott ACM chip szabályozza a képi tartalmak speciális színbeállításait, és egységessé teszi a megjelenítést. A kifejezetten tartós kivitelű UHF-E videofalat a folyamatos üzemelésre tervezték, így a tartalomsugárzás eltérő fényviszonyok között is zavartalan lesz.

 

Figyelembe véve a vállalati, kiskereskedelmi, szórakoztatóelektronikai, sport, valamint szállítmányozási területen tevékenykedő partnereinek növekvő számát és a részletesebb képi megjelenítés iránti igényüket, a Samsung továbbfejlesztette LED Signage megoldásait. A Samsung LED Signage kijelzőket elsőrangú diódákkal, valamint minőségi pixel konfigurációkkal látták el. Az új fejlesztéseknek köszönhetően a nagy képernyős LED Signage felhasználói a Samsung legújabb televízióihoz hasonló, valósághű képminőséget, mély kontrasztokat és magas fényerőt kapnak.


A Samsung megmutatja, hogyan tudják a kiskereskedelmi fókuszú kijelző technológiák – mint a tükör és áttetsző OLED kijelzők, valamint az ultra vékony kerettel ellátott videofalak –  egy még kényelmesebb, információ alapú és személyre szabott élménnyé tenni a vásárlást. 


Ahogy a vásárló belép az üzletbe, a kereskedő egy tükröződő kijelzőn keresztül máris kapcsolatba léphet vele, és az egész vásárlási folyamat során jelen lehet. A kijelzők tükröződése (65 százalék), a magas fényáteresztés (90 százalék) és a keret nélküli design új kapukat nyit a kereskedőnek, lehetővé téve hogy azonnal finomítsa és közvetítse a vevőnek szánt üzeneteit, az üdvözléstől kezdve, egészen a limitált idejű speciális ajánlatokig.

A Samsung 55 colos áttetsző OLED kijelzőjén keresztül teljes egészében látható a termék, mindez egy informatív és megnyerő formában. Ezen felül, a megnövelt fényerősségnek (150 nit), az átláthatóságnak (45 százalék) és a színképzésének (Adobe RGB 100 százalék) köszönhetően, demo felvételek és real-time promóciós anyagok is lejátszhatók a készüléken

Színes ROVAT TOVÁBBI HÍREI

A múlt feltárása, a jövő segítségével!

Kevés izgalmasabb terület létezik a régészetnél. Vajon mi rejtőzik a régi idők, épületek falai mögött? Felfedezések, meglepetések sokasága, amire nem igazán lehet felkészülni. Egy ilyen terepmunkát azonban nem lehet csak úgy, ásóval elvégezni, és még Indiana Jonesnak is óriási segítség egy-egy digitális, innovatív, 21. századi eszköz!

2024. április 15. 18:46

Megéri-e az elektromos autózás?

Az elektromos autók használata ugyan már nem új keletű dolog, mégis még mindig nagyon megosztó témának számít. Vannak megrögzött ellenzői és szinte már vallásos áhitattal tisztelői is ennek a közlekedési eszköznek, de az igazság vélhetően valahol a kettő között lesz. Nagyban múlik ugyanis sok dolog azon is, hogy milyen felhasználói szokásaid vannak a mindennapokban. A következő cikkben azonban összegyűjtöttük az elektromos autózás néhány pozitívumát.

2023. június 19. 09:31

Mire jók a chatbotok?

Éjjel-nappal elérhető chates ügyfélszolgálatot fenntartani igen költséges. A legtöbb weboldal számára nem is érné meg. Van azonban egy módszer, amivel jelentősen lehet növelni a felhasználói élményt, mégpedig chatbot használatával.

2023. június 16. 10:27

Hogyan válassz szoftverfejlesztő céget 5 lépésben?

Ha jelentős tőkét, erőforrásokat és időt fektetsz be egy szoftverfejlesztési projektbe, akkor egyáltalán nem mindegy, hogy milyen cégnek szervezed ki az adott feladatot.

2023. április 24. 09:12

Hát persze hogy dráma!

A Super Bowl reklámjai kapcsán szinte minden évben születik egy cikk Amerikában élő és dolgozó barátunk, Horváth Laci tollából, az idén azonban a marketing mellett szó esik az izgalmakról és a bírókról is...

2023. február 15. 23:01

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Itt a világ első, Swarovski kristályba ágyazott autós kijelzője

2024. április 10. 14:55

A csevegőprogramokat vizsgálta az NMHH

2024. április 2. 13:14

Megvannak az IAB 2023-as Legjobb szakdolgozat pályázatának nyertesei

2024. március 25. 15:50

A 2024-es év fordulópont lehet az IT munkaerőpiacon?

2024. március 20. 10:09