Az Uber sokkal tartozik a taxisoknak
Nehéz felmérni annak a kampánynak marketing értékét, amit ezekben a napokban kap az Uber a taxisoktól, sokan most értesültek róla először, hogy van alternatív fuvarozó is. Az App Store és a Google Play letöltési toplistáit mindenesetre magasan az Uber alkalmazása vezeti, akinek eddig nem volt benne a telefonjában, mostantól benne lesz.
Arról nincs adat, hogy ez forgalomban mit is jelent az Ubernél, de az interneten sokat!
Ha megnézzük, hogy miképp alakult a keresések száma az Uber szóra, láthatjuk, hogy az elmúlt hétből mennyire kiugranak a mai nap nappali órái, és még most este se nagyon mérséklődik az érdeklődés, holott ha ugyanezt a keresést megvizsgáljuk más országokra vagy a világ egészére, akkor egy nappal emelkedő, este lecsendesedő görbét látunk, egyenletes amplitudóval a teljes hétre vetítve.
Kapcsolódó cikkek
- CES 2016: SnapBridge-kapcsolat a fényképezőgép és az okos eszközök között
- Miért nem übereli szoftveres megoldásaival a TAXI az UBERT?
- Uber: nyolcszorosára nőtt a mobilalkalmazás felhasználóinak száma tavaly
- Az újévi szándékokat utazásra „fordítja le” a booking.com
- Erre keresett Magyarország 2015-ben
- Az észt útra fordul az Uber?
- A felhasználók egymásnak ajánlják az Ubert
- Új lakossági marketing igazgató a Telekomnál
- Uber: több mint 600 ezer utazás a mobilalkalmazás segítségével Budapesten
- IBM: a marketing ma már fogyasztói utazás és nem végállomás
Hirek.com - Kiemelt hír ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A 2024-es év fordulópont lehet az IT munkaerőpiacon?
A mesterséges intelligencia már érzékelhetően jelentős hatással bír az IT munkaerőpiacra is, így számos változást hozhat magával az idei évben. Bizonyos munkakörök továbbra is keresettek maradnak, összességében azonban csökkenő tendencia figyelhető meg az IT szakemberek foglalkoztatása iránt - a költségcsökkentés és az AI megjelenése átrendeződést hozhat a piacon.
Nők az informatikában – Számít a nemek aránya a munkahelyen?
A No Fluff Jobs nemzetközi állásportál immár negyedik alkalommal elemzi a magyar, a lengyel, a cseh, a holland és az ukrán technológiai szektorban dolgozó nők fizetését, szakterületeit és készségeit, ám ezúttal más megközelítésből vizsgálta e témát. Elsősorban azt mérte fel, mikor kezdődött a nők érdeklődése e terület iránt, és kaptak-e támogatást céljaik megvalósításához. Az elemzés kitér a nemek közötti megkülönböztetésekre és egyenlőtlenségekre is.
Szemünk előtt zajlik az e-kereskedelem mohácsi csatája
Dömping árakkal, a hirdetési felületek leuralásával, tömegesen lehetetlenítheti el a hazai webáruházak működését a kínai e-kereskedő platform, a Temu. A csata még nem dőlt el, sürgős cselekvésre van szükség, különben megsínyli a hazai e-kereskedelmi piac jelentős része – figyelmeztet Szabó László a Growww Digital digitális marketing szakértője.
Magyar fejlesztők programján ámul a világ: Már nem csak tanul, teremt is a magyar MI
Az egészségügyi területen az adatok hiánya és költségessége korlátozza az MI fejlődését, különösen a bőrbetegségek esetén. A magyar MI fejlesztő csapat, az AIP Labs azonban létrehozott egy olyan fejlett, generatív MI-t, amely nemcsak tanul a meglévő forrásokból, hanem új adatokat is képes létrehozni, megkerülve a drága és nehezen beszerezhető címkézett adatok problémáját. Így szintetikus képeket tudnak alkotni olyan ritka bőrbetegségekről is, amelyekről jelenleg kevés információ áll rendelkezésre.
Magyar siker a bahreini Forma 1-en
A szezonnyitó Forma-1-es futam házigazdája, a Bahrain International Circuit (BIC) ma kiadott sajtóközleményében jelentette be, hogy a magyar Festipay készpénzmentes fizetés és integrált rendezvénymenedzsment szolgáltató cég által működtetett BIC PAY bevezetésével készpénzmentes fizetési rendszerre állnak át.