Újszerű toborzási stratégia Magyarországon

forrás: Prím Online, 2016. február 29. 10:33

A hagyományos toborzási folyamatoktól és platformoktól eltérően a jelenleg Romániában és Lengyelországban tevékenykedő SmartDreamers egy innovatív stratégiával tör be a magyarországi piacra, megcélozva a vállalatok által meghirdetett white collar jellegű állásajánlatokat.

A top hazai és multinacionális cégek által feltöltött álláshirdetések social media recruitment által kerülnek promoválásra. Több mint 5 millió potenciális pályázóhoz érnek el, erősítve a munkáltatói márkaépítést is. 

 

Az okosan álmodozók úgy vélik, hogy az álláskeresési platformok esetében és maga a toborzási folyamatban mindig is gondot okozott az érvénytelen és irreleváns pályázatok nagy mennyisége. A célzott broad vagy targeted típusú social media hirdetések által ezt sikerült orvosolni. Mivel a kampány elindítása előtt, az előre meghatározott paraméterek alapján a kampány otpimalizálva van, ezért a hirdetések csakis a megfelelő célközönséghez jutnak el.

 

Értékes a "non job seeker" közösség 

Úgy a magyarországi, mint a nyugat európai piacokon is, a toborzók leginkább csak azokat a pályázókat célozzák meg, akik aktív álláskeresők. A SmartDreamers munkatársai úgy vélik, hogy nagy értékkel bírnak azok a jelöltek is, akik nem feltétlenül aktív álláskeresők. Érdemes megcélozni a” non job seeker” közönséget is, mivel ezáltal olyan pályázókat lehet elérni, akik nincsenek regisztrálva a toborzási platformokon. Mindig új, potenciális jelöltekre lehet így szert tenni. 

 

Toborzáson keresztüli munkáltatói márkaépítés 

A social media hirdetéseken keresztül a vállalat nyitott pozíciói kerülnek megismertetésre hangsúlyt fektetve a céges adatlapra is. Ezért a potenciális pályázókat a SmartDreamers automatikusan a cég karrieroldalára is irányíthatja. A vállalat meg kell ismertesse teljes potenciálját. 

 

A SmartDreamers startup vállalkozás 2014. március óta tevékenykedik az online piacon, 6 business angel figyelmét megragadva az évek folyamán. Az idei év januárjában elnyerte az ANIS által megszervezett Best Startup of the Year címet. 

 

Az innovatív és célzott toborzási szolgáltatásainak köszönhetően romániai kirendeltségű top vállalatoknak segít a toborzási folyamat lebonyolításában, mint például: Vodafone, Bosch, Nestlé, Telekom, EY, Deutsche Bank, British American Tobacco, IBM, McDonalds, stb. A tevékenységét Románia és Lengyelországon kívül, mostantól Magyarországon is kifejti. 

 

Színes ROVAT TOVÁBBI HÍREI

10 dolog, amit jobb észben tartani az online kaszinó és sportfogadó oldalakon

Az internet fejlődésével az online kaszinók látogatói az idejük nagy részét a számítógép vagy erre alkalmas okos eszközük képernyői előtt töltik el. Ők döntik el, hogy milyen játékkal, mikor, mennyi tétet feltéve játszanak, a lehetőségek tárháza végtelen. Ezzel együtt azonban nem árt odafigyelni néhány, akár a játékos saját maga által lefektetett alapszabályra, melyek bizonyos keretek közé terelik az online magatartást, természetesen a játékos javait szolgálva.  

2019. szeptember 16. 14:34

Budapesten is megtekinthető az életnagyságú LEGO Technic Bugatti Chiron

Az ikonikus sportautó 1:1 méretarányú, LEGO Technic elemekből épített élethű mását szeptember 16. és 22. között a Westend City Centerben tekintheti meg a magyar közönség. 

2019. szeptember 16. 14:07

Játékkal töltötték munkaidejüket a LEGO gyár dolgozói

Az idei a negyedik alkalom, hogy a LEGO Csoport megrendezte a Play Day nevű dolgozói eseményt, amely során a játékgyártó összes munkatársa világszerte egy feladatot kap: munkanapját töltse játékkal. Nyíregyházán szeptember 6-án mintegy 2700 fő vett részt a programon és adta át magát az önfeledt játék élményének. 

2019. szeptember 14. 09:41

Mosdókból műalkotások - társadalmi felelősségvállalás

Neves színészek, művészek - Agócs Írisz, Alföldi Róbert, Boros Betty, Bukta Imre, Debreczeny Zoltán, ef. Zámbó István, Kádár János Miklós, Szabó Győző, Szeltner Marcell, Szunyoghy Viktória, Timkó Bíbor és Wahorn András - vállalták, hogy vászon helyett mosdókon élik ki alkotókedvüket. A cél, hogy a sajátos műalkotások árverésre bocsátása után a befolyt pénzzel támogassák a Csodavár Űrbázis gyerekjátszótér felépülését.

2019. szeptember 14. 08:43

140 rászoruló gyerek iskolakezdési támogatása

Óriási sikerrel zárult a STRAND Fesztivál jótékonysági akciója. A szervező VOLT Produkció arra kérte a STRAND Fesztiválra érkező fellépőket – hazaiakat és külföldieket egyaránt – hogy dedikáljanak egy-egy aranyhalat, a szervezők pedig minden egyes aláírt aranyhal után egy-egy rászoruló gyerek iskolakezdését támogatják 10-10.000 forinttal az Ökumenikus Segélyszervezeten keresztül. A jótékonysági akció minden elképzelést felülmúlt, hiszen 1.400.000 forintot sikerült összegyűjteniük, amivel 140 rászoruló gyerek iskolakezdését tudták támogatni.

2019. szeptember 8. 09:52

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Mától rendelhetők az Apple legújabb termékei

Nem omlik össze az ekereskedelem: egy év haladék az erős ügyfélhitelesítésre

2019. szeptember 11. 08:34

A budapesti ITU Telecom World kulcsszava az 5G

2019. szeptember 9. 23:51

Az ESET az egyetlen kihívó a végpontvédelem területén

2019. szeptember 3. 13:26

30 év a hazai KKV vállalkozások fejlesztéséért

2019. szeptember 1. 13:27
online sportfogadás