Az ericsson kiscellás szolgáltatásával már „Házhozszállítás” is van a Legia Varsó stadionjában
Márciustól a varsói Legia stadiont látogató futballrajongók már mobilalkalmazással is vásárolhatnak ételt és italt, majd kiszállíttathatják ezeket a nézőtéri helyükre. Az Európában minden bizonnyal első ilyen típusú szolgáltatást az Ericsson kiscellás szolgáltatása teszi lehetővé.
A rajongók az ülésükön taláható QR-kód beolvasásával adják meg a kiválaszott étel és ital kiszállítási helyét, így nincs szükség sorbanállásra, és nem marad le senki a meccsről – ezáltal javul a szurkolói élmény.
Mindez a 2015 februárjában bejelentett kiscellás szolgáltatásnak köszönhető, amelynek keretében az Ericsson szolgáltatói színvonalú Wi-Fi hálózatot telepített és üzemeltet a Legia Varsó stadionjában. Ez a hálózat nagy sebességű internetkapcsolatot biztosít a stadionban, beleértve a klubirodákat, a Legia rajongói boltot és az éttermeket is.
A Legia Varsó stadionjában telepített hálózatot már használják is, az adatátviteli sebessége meghaladja az 1 terabájtot. A hazai meccsek idején egyidejűleg 7500 eszköz csatlakozik a hálózathoz és átlagosan 180 MB-ot forgalmaznak, 60 Mbps-os átlagos átviteli sebességgel.
„A Legia alapításának századik évfordulóját olyan stadionban ünnepelhetjük, amely a legmodernebb internetcsatlakozási lehetőséggel és más úttörő funkciókkal rendelkezik. Büszkén mondhatom, hogy egy olyan elismert partnerrel, mint az Ericsson, európai szinten is innovatív megoldásokat tudunk kínálni.” – mondta el Jakub Szumielewicz, a Legia Varsó alelnöke.
„Az Ericsson a hálózatba kapcsolt stadiont és a Wi-Fi-kapcsolatot, mint szolgáltatást biztosítja, beleértve a kiscellás hálózat tervezését, kiépítését és üzemeltetését, és a Legia Varsóval együtt lehetővé teszi a költséghatékony, innovatív szolgáltatások gyors bevezetését. Így a Legia az új, szurkolóknak szóló ajánlatok hirdetésére koncentrálhat, például az étel-ital kiszállításra. Az egy évvel ezelőtti indulás óta a Legia további új funkciókat és megoldásokat vezetett be, amelyek javították a végfelhasználói élményt és növelték a használati hajlandóságot a szolgáltatás iránt .” – mondta Jean-Claude Geha, az Ericsson Menedzselt Szolgáltatások üzletágának vezetője.
Az ülőhelyre történő étel- és italkiszállítást sikeresen tesztelték a Legia Varsó stadion egyes részein február 28-án, a Legia Varsó–Ruch Chorzów meccsen. A Legia Varsó és az Ericsson további új, izgalmas szolgáltatásokat tervez a szurkolóknak, például a szurkolói bolt termékeinek kiszállítását és a video-visszajátszásokat.
Kapcsolódó cikkek
- Ma kiderül, kik kapnak az idén VinCE Awards-ot
- Törölni kell az ügyvédek mobilját
- Űrtechnológiával vértezik fel a jövő mobiljait
- Itt a PayPal új mobil applikációja
- Ismerje meg a lenyűgöző Lenovo VIBE K5 Plus-t
- A Sony újraértelmezi a kommunikációt az Xperia márka továbbfejlesztésével
- Az akadozó streamingtől lesz feszült a felhasználó
- Távirányítóvá teszi a mobilt a UPC új digitális tévés applikációja
- Az Uber és az innováció mellett kampányol a Green Taxi
- A high-tech online vásárlók egyre több mobileszközt használnak
Színes ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Megéri-e az elektromos autózás?
Az elektromos autók használata ugyan már nem új keletű dolog, mégis még mindig nagyon megosztó témának számít. Vannak megrögzött ellenzői és szinte már vallásos áhitattal tisztelői is ennek a közlekedési eszköznek, de az igazság vélhetően valahol a kettő között lesz. Nagyban múlik ugyanis sok dolog azon is, hogy milyen felhasználói szokásaid vannak a mindennapokban. A következő cikkben azonban összegyűjtöttük az elektromos autózás néhány pozitívumát.
Mire jók a chatbotok?
Éjjel-nappal elérhető chates ügyfélszolgálatot fenntartani igen költséges. A legtöbb weboldal számára nem is érné meg. Van azonban egy módszer, amivel jelentősen lehet növelni a felhasználói élményt, mégpedig chatbot használatával.
Hogyan válassz szoftverfejlesztő céget 5 lépésben?
Ha jelentős tőkét, erőforrásokat és időt fektetsz be egy szoftverfejlesztési projektbe, akkor egyáltalán nem mindegy, hogy milyen cégnek szervezed ki az adott feladatot.
Hát persze hogy dráma!
A Super Bowl reklámjai kapcsán szinte minden évben születik egy cikk Amerikában élő és dolgozó barátunk, Horváth Laci tollából, az idén azonban a marketing mellett szó esik az izgalmakról és a bírókról is...
Digitalizáció a KKV-knál - ahogy a mesterséges intelligencia látja
Manapság mindenki mindenről a ChatGPT-t kérdezi meg, úgyhogy - gondoltam - mi is kipróbáljuk, megnéztük, hogy milyen hírt írna a mesterséges intelligencia arról, hogy hol tart a digitalizáció Magyarországon a kis- és középvállalkozásoknál. Íme: