Huawei kutatás: legalább 13 megapixeles kamerával felszerelt okostelefonra vágyunk

forrás: Prím Online, 2016. március 29. 10:17

Továbbra is az okostelefonok dominálják a hazai mobiltelefon piacot – már a magyarok 88 százalékának van ilyen típusú készüléke, sőt a 16-24 éves korosztály körében szinte mindenki okostelefont használ (96%) - derült ki abból a most publikált kutatásból, amelyet az Ipsos piac- és közvélemény-kutató cég a Huawei számára készített a hazai mobiltelefon használók és potenciális vásárlók körében. A felmérést a 16 és 50 év közötti 200 fős országos mintán végezték el online, 2016 januárjában.

A kutatás rámutatott arra is, hogy a megkérdezettek közel fele tervez újabb készüléket vásárolni az elkövetkező hat hónapban, és 95 százalékuk okostelefon mellett fog dönteni. A válaszadók egynegyede pedig kettő, vagy már több mobil telefonnal is rendelkezik.

 

Az okostelefonunk a fényképezőgépünk is – a leginkább vágyott termékjellemzők között a kamera funkcióA megkérdezettek válaszai alapján az okostelefonok három leginkább vágyott funkciója között a könnyen használható, tetszetős felhasználói felületet, a hálózati kompatibilitást, és a kamera funkciót találjuk. A felhasználók a kamera funkció tekintetében olyan okostelefont szeretnének, amelyet minimum 13 megapixeles kamerával szerelnek fel a gyártók. A Huawei ezért folyamatosan fejleszti készülékei kameráit is. A vállalat 2016 februárjában kötött együttműködési megállapodást ikonikus prémium fényképezőgépeket gyártó Leica Camerával, az okostelefonos fotózás megújításáért.

 

A legnépszerűbb okoskiegészítők az okosórákA kutatásból az is kiderült, hogy az okoskiegészítők ismertsége igen magas Magyarországon, megkérdezettek 96 százaléka van tisztában a kifejezés jelentésével. A megkérdezettek fele pedig úgy nyilatkozott, hogy jelenleg is hord, vagy fog hordani valamilyen okoskiegészítőt. A legnépszerűbb okoskiegészítő az okosóra, majd ezt követi az okos karkötő a rangsorban. A megkérdezettek a leginkább keresett és használt funkciók között első három helyen az ébresztést/ emlékeztetőt, a zenehallgatást és a sport tevékenység monitoringot jelölték.

 

Tovább erősödött a Huawei márkaismertsége

A kutatásból kiderült, hogy a Huawei márkaismertsége 2015 júniusa óta 70-ről 79 százalékra nőtt. A márka a fiatalok körében a legismertebb: a 16 és 24 év közötti megkérdezettek 87 százaléka ismeri. A Honor márkaismertsége is jelentős növekedést mutatott a vizsgált időszakban, 7 százalékról 14 százalékra növekedett. 

 

 

Színes ROVAT TOVÁBBI HÍREI

10 dolog, amit jobb észben tartani az online kaszinó és sportfogadó oldalakon

Az internet fejlődésével az online kaszinók látogatói az idejük nagy részét a számítógép vagy erre alkalmas okos eszközük képernyői előtt töltik el. Ők döntik el, hogy milyen játékkal, mikor, mennyi tétet feltéve játszanak, a lehetőségek tárháza végtelen. Ezzel együtt azonban nem árt odafigyelni néhány, akár a játékos saját maga által lefektetett alapszabályra, melyek bizonyos keretek közé terelik az online magatartást, természetesen a játékos javait szolgálva.  

2019. szeptember 16. 14:34

Budapesten is megtekinthető az életnagyságú LEGO Technic Bugatti Chiron

Az ikonikus sportautó 1:1 méretarányú, LEGO Technic elemekből épített élethű mását szeptember 16. és 22. között a Westend City Centerben tekintheti meg a magyar közönség. 

2019. szeptember 16. 14:07

Játékkal töltötték munkaidejüket a LEGO gyár dolgozói

Az idei a negyedik alkalom, hogy a LEGO Csoport megrendezte a Play Day nevű dolgozói eseményt, amely során a játékgyártó összes munkatársa világszerte egy feladatot kap: munkanapját töltse játékkal. Nyíregyházán szeptember 6-án mintegy 2700 fő vett részt a programon és adta át magát az önfeledt játék élményének. 

2019. szeptember 14. 09:41

Mosdókból műalkotások - társadalmi felelősségvállalás

Neves színészek, művészek - Agócs Írisz, Alföldi Róbert, Boros Betty, Bukta Imre, Debreczeny Zoltán, ef. Zámbó István, Kádár János Miklós, Szabó Győző, Szeltner Marcell, Szunyoghy Viktória, Timkó Bíbor és Wahorn András - vállalták, hogy vászon helyett mosdókon élik ki alkotókedvüket. A cél, hogy a sajátos műalkotások árverésre bocsátása után a befolyt pénzzel támogassák a Csodavár Űrbázis gyerekjátszótér felépülését.

2019. szeptember 14. 08:43

140 rászoruló gyerek iskolakezdési támogatása

Óriási sikerrel zárult a STRAND Fesztivál jótékonysági akciója. A szervező VOLT Produkció arra kérte a STRAND Fesztiválra érkező fellépőket – hazaiakat és külföldieket egyaránt – hogy dedikáljanak egy-egy aranyhalat, a szervezők pedig minden egyes aláírt aranyhal után egy-egy rászoruló gyerek iskolakezdését támogatják 10-10.000 forinttal az Ökumenikus Segélyszervezeten keresztül. A jótékonysági akció minden elképzelést felülmúlt, hiszen 1.400.000 forintot sikerült összegyűjteniük, amivel 140 rászoruló gyerek iskolakezdését tudták támogatni.

2019. szeptember 8. 09:52

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Mától rendelhetők az Apple legújabb termékei

Nem omlik össze az ekereskedelem: egy év haladék az erős ügyfélhitelesítésre

2019. szeptember 11. 08:34

A budapesti ITU Telecom World kulcsszava az 5G

2019. szeptember 9. 23:51

Az ESET az egyetlen kihívó a végpontvédelem területén

2019. szeptember 3. 13:26

30 év a hazai KKV vállalkozások fejlesztéséért

2019. szeptember 1. 13:27
online sportfogadás