Schiedel online felvilágosító kampány

forrás: Prím Online, 2016. április 12. 15:36

A hazai piacvezető Schiedel Kéménygyár Kft. online felvilágosító kampányt indít a legnagyobb videomegosztó portálokon. A kampányhoz forgatott kisfilmek főszereplői Csuja Imre és Gáspár Sándor. A cél a házépítési és –felújítási szezon kezdetén felhívni a figyelmet arra, hogy a gondos tervezés és egyedi, ám pontos kivitelezés kifizetődő.

A Magyarországon álló mintegy négymillió kéményből a becslések szerint másfélmillió felújításra szorul. Bár egy ilyen felújítás költségei a meglévő fűtési rendszer felújításának csak tíz százalékára rúgnak, a kémény – mint a fűtési rendszer része – mégsem kap elegendő figyelmet a lakosság részéről.

 

Erre az ellentmondásra kívánja felhívni a figyelmet a tavaszi házépítési szezon kezdetén a hazai piacvezető kéménygyártó és –forgalmazó Schiedel Kéménygyár Kft., amely online felvilágosító kampányra vállalkozott. A helyzetkomikumra épülő négy rövidfilm főszereplői Csuja Imre érdemes és Jászai Mari-díjas művész, valamint Gáspár Sándor, Kossuth-díjas és Jászai Mari-díjas művész.

 

Tenk Ferenc, a Schiedel ügyvezetője elmondta, „hogy a két nagyszerű színész, Csuja Imre és Gáspár Sándor által megformált figurákkal azt kívántuk bemutatni, milyen az, amikor valaki okos megoldások helyett úgymond okosba’ építkezik.” A forgatással kapcsolatban hozzáfűzte: „nagyon nagy örömünkre szolgált, hogy a két művész elvállalta a filmekben való szereplést, ráadásul úgy, hogy Csuja Imre akkor már a Hungary’s Got Talent forgatásaira készült. Óriási élmény volt látni a párost forgatás közben. Számunkra mind Csuja Imre, mind pedig Gáspár Sándor munkája és munkássága a megbízható, ám egyedi megvalósításról, valamint az időtálló magas minőségről szól, ami összecseng a Schiedel hitvallásával világszerte.”

 

Az első film:

Színes ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Megéri-e az elektromos autózás?

Az elektromos autók használata ugyan már nem új keletű dolog, mégis még mindig nagyon megosztó témának számít. Vannak megrögzött ellenzői és szinte már vallásos áhitattal tisztelői is ennek a közlekedési eszköznek, de az igazság vélhetően valahol a kettő között lesz. Nagyban múlik ugyanis sok dolog azon is, hogy milyen felhasználói szokásaid vannak a mindennapokban. A következő cikkben azonban összegyűjtöttük az elektromos autózás néhány pozitívumát.

2023. június 19. 09:31

Mire jók a chatbotok?

Éjjel-nappal elérhető chates ügyfélszolgálatot fenntartani igen költséges. A legtöbb weboldal számára nem is érné meg. Van azonban egy módszer, amivel jelentősen lehet növelni a felhasználói élményt, mégpedig chatbot használatával.

2023. június 16. 10:27

Hogyan válassz szoftverfejlesztő céget 5 lépésben?

Ha jelentős tőkét, erőforrásokat és időt fektetsz be egy szoftverfejlesztési projektbe, akkor egyáltalán nem mindegy, hogy milyen cégnek szervezed ki az adott feladatot.

2023. április 24. 09:12

Hát persze hogy dráma!

A Super Bowl reklámjai kapcsán szinte minden évben születik egy cikk Amerikában élő és dolgozó barátunk, Horváth Laci tollából, az idén azonban a marketing mellett szó esik az izgalmakról és a bírókról is...

2023. február 15. 23:01

Digitalizáció a KKV-knál - ahogy a mesterséges intelligencia látja

Manapság mindenki mindenről a ChatGPT-t kérdezi meg, úgyhogy - gondoltam - mi is kipróbáljuk, megnéztük, hogy milyen hírt írna a mesterséges intelligencia arról, hogy hol tart a digitalizáció Magyarországon a kis- és középvállalkozásoknál. Íme:

2023. február 4. 21:32

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Megvannak az IAB 2023-as Legjobb szakdolgozat pályázatának nyertesei

2024. március 25. 15:50

A 2024-es év fordulópont lehet az IT munkaerőpiacon?

2024. március 20. 10:09

Nők az informatikában – Számít a nemek aránya a munkahelyen?

2024. március 12. 20:53

Szemünk előtt zajlik az e-kereskedelem mohácsi csatája

2024. március 6. 13:05