A Huawei beleszeretett a Virtuózokba
A Duna Televízión ma este induló, fiatal komolyzenei tehetségkutató műsor, a Virtuózok szereplői és missziója a Huawei Technologies hazai képviselőit is elbűvölte, ezért a kínai távközlési óriásvállalatnak szándékában áll minden tőle telhetőt megtenni azért, hogy ez a műsor minél szélesebb körben elterjedjen Kínában.
„Bármilyen furcsán hangzik, a Virtuózok kis és tini versenyzői és a vállalatunk ugyanabban mutat valami rendkívülit, kreatívat és egyedit. Ez pedig nem más, mint a hullámok, a rezgések világa.” – mondta Zheng Weifeng, a Huawei magyarországi vezérigazgatója – „Ez a műsor arra ösztönzi a fiatal tehetségeket országszerte, hogy kövessék álmaikat és nap mint nap mindent megtegyenek azért, hogy nagyszerűbbek legyenek és ezáltal elérjék céljaikat. Ez összhangban van a Huawei értékeivel és jelmondatával is: Make it possible! Ráadásul a Kodály-módszer, amelynek segítségével nemcsak ezek a fiatalok, hanem valamennyi magyar gyerek tanulja a zenét, ma a világon a távol-keleti országokban a legnépszerűbb. A kínai gyökerű Huawei így mindent megtesz azért, hogy tovább segítse a Virtuózok tehetségeinek és a műsornak ismertebbé válását például Kínában.”
Peller Mariann, a Virtuózok producere és licensztulajdonosa örömmel fogadta a távközlési vállalat megkeresését, amely épp az idén április elején bejelentett, első nemzetközi sikereket tovább segíti.
Kapcsolódó cikkek
- Új prémiumkategóriás telefon a világpremierrel egyidőben
- Messi lett a Huawei új márkanagykövete
- Szoftvertesztelési program Huawei GX8 okostelefonnal rendelkezők számára
- Tavaly várakozáson felül nőtt az okostelefonok piaca Romániában
- Új Huawei Watch frissítések érkeztek
- Huawei MateBook, az első prémium kategóriás 2 az 1-ben eszköz
- Értékesítési rekord az okostelefonok világpiacán tavaly
- Egyedülálló szoftvertesztelési program Huawei résztvevőkkel
- Az MVM NET értékesítheti hazánkban elsőként a legnagyobb európai internetforgalom-cserélő szolgáltatásait
- Divatbemutató okostelefonnal
Színes ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Megéri-e az elektromos autózás?
Az elektromos autók használata ugyan már nem új keletű dolog, mégis még mindig nagyon megosztó témának számít. Vannak megrögzött ellenzői és szinte már vallásos áhitattal tisztelői is ennek a közlekedési eszköznek, de az igazság vélhetően valahol a kettő között lesz. Nagyban múlik ugyanis sok dolog azon is, hogy milyen felhasználói szokásaid vannak a mindennapokban. A következő cikkben azonban összegyűjtöttük az elektromos autózás néhány pozitívumát.
Mire jók a chatbotok?
Éjjel-nappal elérhető chates ügyfélszolgálatot fenntartani igen költséges. A legtöbb weboldal számára nem is érné meg. Van azonban egy módszer, amivel jelentősen lehet növelni a felhasználói élményt, mégpedig chatbot használatával.
Hogyan válassz szoftverfejlesztő céget 5 lépésben?
Ha jelentős tőkét, erőforrásokat és időt fektetsz be egy szoftverfejlesztési projektbe, akkor egyáltalán nem mindegy, hogy milyen cégnek szervezed ki az adott feladatot.
Hát persze hogy dráma!
A Super Bowl reklámjai kapcsán szinte minden évben születik egy cikk Amerikában élő és dolgozó barátunk, Horváth Laci tollából, az idén azonban a marketing mellett szó esik az izgalmakról és a bírókról is...
Digitalizáció a KKV-knál - ahogy a mesterséges intelligencia látja
Manapság mindenki mindenről a ChatGPT-t kérdezi meg, úgyhogy - gondoltam - mi is kipróbáljuk, megnéztük, hogy milyen hírt írna a mesterséges intelligencia arról, hogy hol tart a digitalizáció Magyarországon a kis- és középvállalkozásoknál. Íme: