Mi kell a győzelemhez Az Év Honlapja versenyen?

forrás: Prím Online, 2016. április 29. 12:52

"Az Év Honlapja" Team felkészítő workshopot szervez az ország legnagyobb online marketing-kommunikációs pályázatának lehetséges nevezői számára. Célja, hogy a résztvevők az itt megszerzett tudásuk által minőségben, kreativitásban, szemléletben képesek legyenek túlszárnyalni iparáguk és természetesen a szakmai zsűri elvárásait. 

A szervezők célja olyan versenyt és workshopot létrehozni, amely hozzájárul a fejlett és színvonalas honlapok létrejöttéhez.

A Workshop fizetős (16 ezer Ft plusz áfa), időpontja: 2016 május 11, helyszíne: Expo Hotel - 1101 Budapest, Expo Tér 2. Jelentkezni a Magyar Marketing Szövetség online jelentkezési lapján lehet.
 
A Workshop programja:
 
9:00-9:30 – Regisztráció
 
9:30- 10:00 - Nyitás, Az Év Honlapja akkor és most! – (Varga István, Az Év Honlapja, alapító)
 
10:00-10:20 Ami kicsiben, az nagyban… Válaszok egy nagyon fontos kérdésre: Hogyan lesz eredményes a nevezésünk? (Fazekas László, MÜPA Budapest)
 
10:20-10:40 - "Social Media – a közösséged és a honlapod ereje" – (Klausz Melinda, Klausz Social Group)
 
10:40-11:00 - A Jó, a Rossz és a Csúf: avagy mit kell tudni a digitális kampányokról! (Papp Gábor, The Pitch)
 
11:00 – 11:20 KÁVÉSZÜNET
 
11:20-11:40 Technológia, tartalom, népszerűség – mit is mér a Seoseeker? – Éles László (Seoseeker)
 
11:40-12:00 Appok nélkül nem megy? (Szabó-Dudás Péter, Markweb)
 
12:00-12:20 A/B test like a badass! A folyamatosan változó weboldal előnyei (Biri Mátyás, Growth Panda Agency)
 
12:20-12:40 Nyertes pályázatok ismérvei – avagy miért nyerünk mi annyit? - (Nagy Barna, Kreatív Vonalak)
 
 
 
Kulcsszavak: Az Év Honlapja

Oktatás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Komplex önvédelmi program ifjú netezőknek

2020 elején indul egy speciális módszertant alkalmazó, online védekezési képességeket és készségeket fejlesztő e-lerning alapu tréning gyerekeknek. A hivatásos testőrképzés szakmai alapjaira épülő program nem csupán tartalmában, de oktatási módszertanában is teljesen újnak számít. Ez az első alkalom, hogy egy ilyen összetett önvédelmi program elérhetővé válik a civil szférában, családok, átlagemberek számára. A képzés a támadások pszichológiai, jogi, egészségügyi és fizikai jellmezőinek a hatékony elsajátítására épül. A program kiemelt figyelmet fordít a tinik biztonságos közösségi média használatára. 

2019. szeptember 19. 20:48

Nemzetközi karrierépítés a MOL segítségével

Idén szeptemberben 113-an kezdhették el nemzetközi karrierjüket építeni a Upstream (17), a Downstream (53), az Innovatív Üzletágak és Szolgáltatások (30) valamint a Funkcionális szolgáltatások területein a MOL-csoport friss diplomások számára meghirdetett Growww programjában. A program teljes ideje alatt mentorok segítik a pályakezdőket a vállalati környezetbe való gyorsabb beilleszkedés és a hatékonyabb munkavégzés érdekében. Az indulás óta a Growww programnak köszönhetően 2300 tehetséges fiatal helyezkedett el a vállalatnál a világ minden tájáról, kiemelkedő, több mint 80 %-os megtartási aránnyal. 

2019. szeptember 19. 16:46

Építsd újra a világot LEGÓ-ból

A LEGO Csoport és Mark Ronson zenész útjára indították az Építsd Újra a Világot kampányt, amellyel céljuk, hogy a következő generációk kreativitását fejlesszék. 

2019. szeptember 19. 13:01

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Mától rendelhetők az Apple legújabb termékei

Nem omlik össze az ekereskedelem: egy év haladék az erős ügyfélhitelesítésre

2019. szeptember 11. 08:34

A budapesti ITU Telecom World kulcsszava az 5G

2019. szeptember 9. 23:51

Az ESET az egyetlen kihívó a végpontvédelem területén

2019. szeptember 3. 13:26

30 év a hazai KKV vállalkozások fejlesztéséért

2019. szeptember 1. 13:27
online sportfogadás