NMHH: A Digi és a Vodafone jelentkezett a 3400–3800 MHz-es sávért
Két jelentkezőt vett nyilvántartásba a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság Hivatala a 3400–3800 MHz frekvenciasávban elnyerhető frekvenciahasználati jogosultságok megszerzését célzó árverési eljárásban.
A frekvenciasáv a nagy adatátvitelt igénylő szélessávú mobilszolgáltatásokra és olyan vezeték nélküli felhordó hálózatok kiépítésére alkalmas, amelyek megteremtik az egyes hozzáférési pontok és a használók rendszerei közötti kapcsolatot, továbbá az állandó helyű hozzáférési hálózatok kiépítését is lehetővé teszi.
Az 2016. április 11-én kiírt árverési eljárásban két jelentkezés érkezett, az alaki érvényességének vizsgálat szerint mindkét beadott ajánlat megfelelt a formai követelményeknek. Ez alapján a DIGI Távközlési és Szolgáltató Kft. és a Vodafone Magyarország Zrt. versenyezhet a 3400–3800 MHz frekvenciasávban megszerezhető frekvenciahasználati jogosultságokért.
Az árverési szabályok alapján az eljárás első szakaszában az NMHH az alakilag érvényes jelentkezést benyújtó jelentkezők listáját csütörtökön a honlapján hivatalosan is közzétette. A nyilvántartásban szereplő adatok közül a résztvevők neve, valamint az azonosításukra szolgáló adatok nyilvánosak.
A nyilvántartásba vétellel az eljárás első szakasza lezárult, a hatóság ezután az ajánlatok tartalmi vizsgálatát kezdi meg. Az eredményhirdetés néhány héten belül várható, a jogszabályi előírások szerint a döntést az árverési kiírás időpontjától számított 150 napon belül kell meghozni. A leendő nyertesek a frekvenciákat 2034-ig jogosultak használni.
Kapcsolódó cikkek
- Áprilisi csatornanyitások a Telekomnál
- Vodafone: roaming díjak nélkül az EU-ban
- Az NMHH elnöke átadta a Dr. Magyari Endre-díjakat
- Magabiztos UPC növekedés az első negyedévben
- NMHH: Átvezették a szolgáltatók a roamingdíjcsökkentési előírásokat
- Milliók életét változtathatja meg a Vodafone Instant Schools Programja
- Az Eurovision és a SES közösen sugározzák a 2016-os riói olimpiai játékokat
- Új Vodafone okostelefonok a nyári barangolásokhoz
- Digitális Könyvtárat hozott létre a Vodafone
- Vodafone: 4G határok nélkül
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Informatikai pályaorientációs napon segítik női szakértők az iskolás lányok elhelyezkedését
Lányoknak szóló informatikai pályaorientációs napot szervez a Neumann János Számítógép-tudományi Társaság Informatika Történeti Kiállítása és a Women4Cyber Hungary a szegedi Szent-Györgyi Albert Agorában. A Girls in ICT Day rendezvényen gondolatébresztő interjúk és inspiráló előadások segítenek a jövő reménybeli női informatikusainak a tájékozódásban és elhelyezkedésben. Az érdeklődőknek az eseményre nemcsak személyesen, hanem online is lehetőségük van csatlakozni.
Használt autót webshopból?
A 2023-as év konszolidációt hozott a használtautó-piacon, de a recesszió és az infláció szele érezhető a szegmensben. A vásárlók tudatosabbak, a bizalmatlanság viszont továbbra is erős és gyakran indokolt. Mit hozhat a jövő, és hogyan vásárolnak a magyarok használt autót 2024-ben?
Megjelent a világ első unalmas telefonja
A Heineken a street kultúra ízlésformálójával, a Bodegával együttműködve bemutatta a Human Mobile Devices (HMD) által gyártott "The Boring Phone" készüléket.
A Sony bemutatja a BRAVIA Theatre vadonatúj otthoni audio termékcsaládját
A Sony megújítja BRAVIA márkáját, hogy gazdagítsa az otthoni filmnézést és moziélményt. A streaming szolgáltatások elterjedésével egyre népszerűbbé vált a kényelmes otthoni filmnézés. A Sony széles termékválasztékát, például a digitális mozifilmes kamerákat, professzionális monitorokat és professzionális fejhallgatókat a filmgyártás szakemberei széles körben használják, így a vállalat mélyre hatóan ismeri a moziipart, valamint a filmkészítők és tartalomkészítők törekvéseit.
Kerti bolt: az eMAG új, online üzlet az üzletben koncepciója több mint 100 ezer termékkel
Kerti bolt néven az eMAG új, bolt a boltban online koncepcióját indította útjára a webáruházában, amely mintegy 100 ezer-féle kertészeti terméket kínál, és kényelmesebb böngészési élményt nyújt e kategória termékei között. Értékesítési statisztikái szerint egy átlagos magyar vásárló átlagosan mintegy 24.000 forintot költ online vásárolt kertészeti termékekre – a legtöbb ilyen terméket május hónapban értékesíti a cég.