Mutasd az utat te is a MinDig TV segítségével!
2016. május 29-én immáron 12 városban, hatodik alkalommal kerül megrendezésre az Ezer Lámpás Éjszakája rendezvénysorozat, amelynek budapesti eseményeit az Antenna Hungária támogatásával idén bárki élőben nyomon követheti.
A több mint egymillió letöltéssel rendelkező ingyenes MinDig TV Applikáción keresztül a szórakoztató programokon túl megnézhetjük azt a momentumot is, ahogy a világító léggömbök sokasága befedi az égboltot útmutatásként annak érdekében, hogy minden elveszett gyermek hazataláljon.
Az Antenna Hungária a hazai telekommunikációs piac meghatározó szereplőjeként kiemelten fontosnak tarja, hogy társadalmi ügyek szolgálatába álljon. A vállalat bízik abban, hogy támogatása révén még többek figyelmét sikerül felhívni arra az aggasztó tényre, hogy Magyarországon évente több ezer fiatalkorú gyermek tűnik el. Ilyen helyzetekben a társadalmi összefogás erejének hatása nem elhanyagolható, ezért a MinDig TV Plusz szolgáltatás segítségével – mely a MinDig TV interaktív HbbTV felülete – az Antenna Hungária eltűnt gyermekek fotóit adja közre egy éven keresztül. Ennek köszönhetően több tízezer felhasználóhoz juthatnak el az eltűnt gyermekekről szóló felhívások. A MinDig TV Plusz a MinDig TV-hez hasonlóan havidíj és hűségszerződés nélkül vehető igénybe az ország egész területén, amennyiben a MinDig TV platform műsorait a felhasználó internetre kapcsolt, Hbb-vételre alkalmas okos televízióval nézi.
Az Ezer Lámpás Éjszakája oldal a 6 csatornán állva a piros gomb megnyomásával a Mindig Tv Plusz menüből érhető el.
Mindemellett 2016. május 29-én, 16:00 és 22:00 óra között a MinDig TV ingyenes applikációján keresztül bárki követheti a budapesti eseményeket, így a leglátványosabbnak ígérkező, több ezer világító léggömb magasba engedését is.
A nemzetközileg is bejegyzett, Eltűnt Gyermekek Világnapjához kapcsolódóan idén hatodik alkalommal, koncertekkel, sztárfellépőkkel, gyermekeknek szóló programokkal, felvilágosító és tanácsadói sátraikkal, valamint látványos rendőrségi bemutatókkal várják a szervezők minden helyszínen az érdeklődőket. A kezdeményezést 2011-ben hívtak létre azzal a céllal, hogy rávilágítsanak arra az aggasztó tényre, hogy évente több ezer fiatalkorú tűnik el otthonából Magyarországon. 2015-ben ez a szám megközelítette a 19 000 főt. Jelenleg 4200 fiatalkorút keres a nyomozóhatóság.
A résztvevők 12 városban összesen 10 000 világító léggömb felengedésével jelképesen utat mutatnak a csellengő gyermekek számára.
Kapcsolódó cikkek
- Több mint hatvanezren töltötték le a Főtaxi applikációját
- Magyar ötlet hozhatja össze a hobbi focistákat világszerte
- Két hét alatt egymillióan töltötték le a demenciakutatást segítő mobil játékot
- MinDig TV frekvenciacserék Siófok vételkörzetében
- Nemzetközi innovációs versenyen nyert különdíjat az SZTE hallgatója
- Süsü és a Virtuózok váltották valóra a hátrányos helyzetű gyermekek álmait
- 5 nap alatt több mint félmillióan töltötték le a demencia kutatásra szánt appot
- Szívhang applikáció: Az anyai szívhangot a technológia a csecsemők kiságyába hozza
- Megjelent Magyarországon az eBlokk
- A Samsung új, úttörő alkalmazással védi a felhasználók szemét
Színes ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Megéri-e az elektromos autózás?
Az elektromos autók használata ugyan már nem új keletű dolog, mégis még mindig nagyon megosztó témának számít. Vannak megrögzött ellenzői és szinte már vallásos áhitattal tisztelői is ennek a közlekedési eszköznek, de az igazság vélhetően valahol a kettő között lesz. Nagyban múlik ugyanis sok dolog azon is, hogy milyen felhasználói szokásaid vannak a mindennapokban. A következő cikkben azonban összegyűjtöttük az elektromos autózás néhány pozitívumát.
Mire jók a chatbotok?
Éjjel-nappal elérhető chates ügyfélszolgálatot fenntartani igen költséges. A legtöbb weboldal számára nem is érné meg. Van azonban egy módszer, amivel jelentősen lehet növelni a felhasználói élményt, mégpedig chatbot használatával.
Hogyan válassz szoftverfejlesztő céget 5 lépésben?
Ha jelentős tőkét, erőforrásokat és időt fektetsz be egy szoftverfejlesztési projektbe, akkor egyáltalán nem mindegy, hogy milyen cégnek szervezed ki az adott feladatot.
Hát persze hogy dráma!
A Super Bowl reklámjai kapcsán szinte minden évben születik egy cikk Amerikában élő és dolgozó barátunk, Horváth Laci tollából, az idén azonban a marketing mellett szó esik az izgalmakról és a bírókról is...
Digitalizáció a KKV-knál - ahogy a mesterséges intelligencia látja
Manapság mindenki mindenről a ChatGPT-t kérdezi meg, úgyhogy - gondoltam - mi is kipróbáljuk, megnéztük, hogy milyen hírt írna a mesterséges intelligencia arról, hogy hol tart a digitalizáció Magyarországon a kis- és középvállalkozásoknál. Íme: