A Microsoft megvásárolja a LinkedIn-t 26 milliárd dollárért

forrás: Business Online, 2016. június 13. 16:05

A Microsoft saját blogján jelentette be ma, hogy megállapodást kötött a LinkedIn vezetőivel a LinkedIn részvényeinek darabonként 196 dolláros átvételéről, ami összességében 26,2 milliárd dolláros akvizíciót jelent. A LinkedIn megtartja saját márkenevét, önállóságát, kultúráját...

... és első számú vezetőjét is, a vezérigazgató a beolvadás után is Jeff Weiner marad. Reid Hoffman a LinkedIn társalapítója, az igazgatóság elnöke, és Jeff Weiner egyaránt teljes mértékben támogatja a tranzakciót, amit várhatóan ebben az évben még le is zárnak.

 
LinkedIn a világ legnagyobb és legértékesebb szakmai hálózata, a tavaly elindított új mobil alkalmazás révén megnövekedett a tagi elkötelezettség, és a többi fejlesztésnek is meglett a hozadéka, vagyis amikkel a LinkedIn ma büszkélkedhet: 
  • a taglétszámban 19 százalékos növekedés az előző évhez viszonyítva,
  • több mint 433 millió tag világszerte,
  • a havi egyedi látogatói létszám 9 százalékkal nőtt, és mostanra elérte a 105 milliót,
  • 60 százalékos a mobil használat,
  •  több mint 7 millió aktív munkaajánlat (ami több, mint duplázódás az előző évhez képest).
A tranzakciót mind a LinkedIn, mint a Microsoft igazgatósága egyhangúlag jóváhagyta, az üzlet befejezéséhez szükséges még a részvényesek és a hatóságok engedélye, de gyakorlatilag nulla a valószínűsége annak, hogy bármi közbeszólhatna, minden illetékes úgy gondolja, hogy még 2016-ban pontot tehetnek az üzlet végére.
  
 

Hirek.com - Kiemelt hír ROVAT TOVÁBBI HÍREI

A webáruházak körében az online marketing az abszolút győztes

A hazai webáruházak 93%-a használ valamilyen online marketing eszközt, szemben az offline megoldásokkal, amelyeket csak az online áruházak fele vesz igénybe. A keresőoptimalizálás és a fizetett hirdetések a favoritok az online marketing eszközök közül. Nemcsak a legnagyobb arányban használják ezeket, hanem a leghatékonyabbnak is bizonyulnak a webáruházak szerint. A közösségi médiában való megjelenés már szinte alapvető, és tízből nyolc webáruház van jelen a Facebookon. Az évben pedig továbbra is a karácsony és a Black Friday időszakában indít marketing kampányt a legtöbb webáruház – derül ki az eNET webáruházak marketingtevékenységét vizsgáló kutatásából.

2018. március 7. 10:51

Közel az idő, amikor már nem lesz kormány

No nem az ország élén, hanem az autókban. És pedál sem.  A Volkswagen a Genfi Autószalonban bemutatkozó I.D. VIZZION tanulmányában fogalmazta mega jövő egyéni mobilitásáról alkotott elképzelését. Elektromos hajtásrendszere különösen tisztává teszi e modellt a forgalomban, míg az automatizált vezetés biztonságossá és jóval kényelmesebbé avatja. Az I.D. VIZZION immár kormánykerék és látható kezelőelemek nélküli utastere az utazás és az időtöltés teljesen újszerű élményét kínálja.

2018. február 20. 13:25

Gyorsuló vágykeltők – Minden út a fogyasztáshoz vezet!

Az idei Evolution konferencia számokkal és tényekkel, a gyakorlati oldalról megközelítve mutatja be, hogy a mindent felforgató üzleti változások nincsenek olyan messze, sőt számos alapelemük már most is létezik. 

2018. február 8. 10:28

Stratégiai program indul a blokklánc és fintech fejlesztések ösztönzésére

A Budapesten működő Blockchain Competence Center (BCC) egyik fő célja, hogy nemzetközi szereplőként hazánkat a blokklánc technológia régiós központjává tegye. Szakértők szerint a blokklánc (blockchain) technológia az internet elterjedéséhez hasonló forradalmi változásokat hozhat, mely alapjaiban rajzolhat át iparágakat. 

2018. január 26. 15:12

E-kereskedelmi Körkép 2017

Az eNET hagyományos év végi infografikája a 2017. évi e-kereskedelmi kutatásainak adatait mutatja be.

2017. december 28. 09:48

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

A Magyar Telekom 2018. első negyedéves eredményei

2018. május 9. 17:23


A SmugMug felvásárolja a Flickr-t

2018. április 21. 16:26

Elsőként Magyarországon - korlátlan nemzetközi hívások EU-s számokra a Vodafone-nál

2018. április 11. 15:03

Több mint 15 százalékkal nőtt a Huawei bevétele 2017-ben

2018. április 5. 11:10
cloudappsportal.com