A Schneider Electric első alkalommal a 25 legjobb ellátási lánc között a Gartner listáján
A neves elemzőcég múlt hónapban közzétett listája a vezető ellátási láncokat rangsorolja, és egyben kiemeli azok bevált módszereit a logisztikai és stratégiai szervezetek vezetői számára. A Schneider Electric a tavalyi 34. helyezéséről idén a 18. helyre ugrott, így fennállása óta első alkalommal került a legjobb 25 közé.
A Gartner riportjában a kiemelkedő eredményeket elért vállalatokat két fő szempont: az üzleti teljesítmény és a szakmai elismertség alapján rangsorolta. A top 25-öt a Fortune Global 500 és a Global 2000 évente kiadott listáján szereplő szervezetek közül választották ki. A Schneider Electric korábban már az előkelő 10. helyet is betöltötte a Gartner 2015-ben kiadott Supply Chain: Europe Top 15 besorolásában.
„Célunk, hogy ügyfeleink a világ minden táján egyformán részesüljenek az általunk kínált, egyedi igényekre szabott ellátási lánc előnyeiből. Hisszük, hogy a Gartner besorolása megerősíti a piaci pozíciónkat, és segít minket abban, hogy kategóriavezető ellátási láncokat biztosítsunk” – mondta Annette Clayton, a Schneider Electric ellátási láncért felelős ügyvezető alelnöke.
Kapcsolódó cikkek
- Az ABB készen áll a világ leghosszabb vasúti alagútjának megnyitójára
- A Schneider Electric legújabb DCIM megoldása nagyobb rálátást biztosít az adatközpontokra
- A Schneider Electric újraértelmezi az energiagazdálkodást
- A Schneider Electric újabb digitális átalakulást jósol
- A Schneider Electric támogatja az otthoni IoT-megoldások elterjesztését
- A Schneider Electric találmánya dobogós helyezést ért el a Google pályázatán
- Az ABB rendszere irányítja és látja el villamos energiával Velence innovatív védőgátrendszerét
- A Schneider Electric már lítium-ion akkumulátorokkal is szállítja háromfázisú UPS-eit
- Új igazgató a Schneider Electric zalaegerszegi gyárának élén
- A Schneider Electric egyedülállóan rövid határidővel szállítja háromfázisú UPS-ét
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Itt a Microsoft MI-alapú virtuális asszisztense
Épp most lépünk be a mesterséges intelligencia által meghatározott korszakba – egy olyan új világba, amelyben alapvetően változik meg a technológiához való viszonyunk, és az is, hogy milyen előnyöket kínál számunkra a technológia.
Kontakt jelnyelvi tolmácsszolgáltatás a Telekomnál
2023. szeptember 24-étől a Magyar Telekom 29 üzletében és telefonos ügyfélszolgálatán jelnyelvi tolmácsszolgáltatás vehető igénybe a hallássérült ügyfelei akadálymentes kiszolgálása érdekében.
MI-vel teszi hatékonyabbá és fenntarthatóbbá a cégek működését a Schneider Electric
Mesterséges intelligencia (MI) megoldással egészíti ki EcoStruxure Resource Advisor megoldását a Schneider Electric, a lépésnek köszönhetően a vállalati döntéshozók még gyorsabban férhetnek hozzá a cégük energiafelhasználási és fenntarthatósági adataihoz. Az új rendszer zártkörű béta tesztje szeptemberben indul és várhatóan az év végén, illetve 2024 elején lesz szélesebb körben is elérhető.