PayPal: az online értékesítés növelésének 7 módszere

forrás: Prím Online, 2016. július 1. 10:21

Az online áruházak sikeres üzemeltetésében és az elégedett vásárlókör megteremtésében a minőségi termékeken és szolgáltatásokon túl ma már óriási a szerepe a kereshetőségnek és az oldalon elérhető fizetési megoldásoknak. 

Megfelelő szervezéssel nem csak fokozhatjuk vásárlóink elégedettségét, de néhány egyszerű ötlettel növekvő bevételeinek forrásává is alakíthatjuk azt. Az alábbi hét technika alkalmazása növelheti a vállalkozás ismertségét és segíthetnek a márkahű fogyasztók táborának növelésében.

 

1. Bizalomépítés: ne hagyjon ki egy lehetőséget sem a fogyasztók bizalmának elnyerésére - különös tekintettel az első alkalommal vásárlókra - és helyezze el jó láthatóan a biztonsági, titkosítási, vagy egyéb tanúsítványokat weboldalán. A Baymard Institue kutatása szerint a kosárelhagyások 21 százaléka a fogyasztói bizalom hiányára vezethető vissza, azaz a vásárlók nem bíznak meg abban, hogy pénzügyi információikat biztonságosan tudja kezelni a webáruház. A legismertebb e-kereskedelmi oldalak biztosítják a látogatókat, hogy a vásárlás adatbiztonsági szempontból zökkenőmentesen fog történni.

 

2. Ismerje meg mélyebben a keresőoptimalizálás nyújtotta lehetőségeket: a keresés a tartalmak és termékek megtalálásának elsőszámú eszköze az internet felhasználók körében. Ennél fogva mindent meg kell tenni, hogy termékeink az első oldalon kerüljenek a keresési találatok közé. Ezt hívják kereső-optimalizációnak (SEO). Használjon tömör, velős tageket és termékleírásokat weboldalán. Az egyszerűsített URL-ek ugyancsak segíthetnek a keresőmotoroknak a weboldal elemzése során.

 

3. Fizetés a pénztárnál: az e-kereskedőknek sok fejfájást okoz, hogy a vásárlók gyakran fizetés előtt megszakítják a vásárlást. A Baymard Institue kutatása szerint a kosárelhagyások aránya 68%. Szerencsére számos lehetőség van rá, hogy a fizetési folyamatot felhasználóbarátabbá tegyük. Ilyen lehet például a felesleges lépések kiiktatása, több féle fizetési lehetőség biztosítása, vagy a kötelező regisztráció megszüntetése.

 

4. Remarketing: előfordult már Önnel, hogy egy online áruházban termékek között böngészett, majd később a nap folyamán egy másik weboldalon visszaköszöntek az adott vállalat, vagy termék hirdetései? Ez - dióhéjban - a remarketing. Használatával azokat a vásárlókat emlékeztethetjük a vásárlási lehetőségekre, akik már egyszer érdeklődést mutattak termékeink iránt.

 

5. Terjeszkedjen globálisan: az egyszerű szállítási és fizetési opcióknak köszönhetően a vásárlókat többé nem korlátozzák országhatárok. Gyűjtse össze és elemezze az információkat külföldi vásárlóiról. Nézze meg kik és mit vásárolnak Öntől külföldről. A következő lépés, hogy hasonló termékeket kezdünk el árulni az adott piacon, akár saját weboldalunkon keresztül, akár egy olyan nagy piactéren, mint például az eBay.

 

6. Ingyen szállítás: a kutatások újra és újra igazolják, hogy az ingyenes, vagy kedvezményes házhozszállítási lehetőség növeli a vásárlási hajlandóságot. Ugyanakkor a megkérdezett internetfelhasználók közül tízből hat többet is hajlandó lenne fizetni, ha a megrendelés napján megtörténne az áru kiszállítása. Az ingyenes szállítás lehetősége azonnal növelheti az eladásokat, de egy meghatározott összeghatár feletti vásárlás esetén biztosított ingyenes kiszállítás is eredményes lehet.

 

7. Optimalizáljon mobil készülékre: az okostelefonokról, tabletgépekről indított mobil e-kereskedelmi tranzakciók számra gyorsan nő és hamarosan át is fogja lépni az asztali, vagy laptop alapú vásárlások számát. Amennyiben a lehető legjobb szolgáltatást akarja nyújtani vásárlóinak attól függetlenül, hogy milyen eszközről látogatnak üzletébe, maradjon az elsők között és készítse fel webshopját a mobil korszakra.

 

Színes ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Ma indul a STRAND és a B.my.Lake Zamárdiban

Szerda délben indul és vasárnap hajnalig tart a Balatoni nyár és az idei fesztiválszezon két záróeseménye. A STRAND és a B.my.Lake fesztiválok azonos helyen, Zamárdi szabadstrandján várják közönségüket. 

2017. augusztus 23. 10:56

Szombati Sziget

Nem kétséges, hogy hétvégén vannak a legtöbben a Szigten. Így volt ez volt is: a legtöbb fesztiválozó ezen a napon töltött a legtöbb időt az idei Sziget fesztiválon.

2017. augusztus 14. 11:52

Képzőművészet és kreativitás a Szigeten

Az ArtZone egy kreatív részleg a Szigeten, ahol legmenőbb művész sulik, művész csoportok és designerek tartanak workshopot. A cél, hogy a látogatóknak tartalmas nappali szórakozásban legyen részük, és az alkotás öröme folyamán előbújjon kreatív énjük.

2017. augusztus 12. 14:43

Izgalmas pihenés a Nokia telefonokkal a Szigeten

Az HMD Global, a Nokia telefonok otthona a Sziget Fesztiválon is megtalálható lesz a legnépszerűbb hazai DJ-kkel, és az új Nokia készülékeket bemutató standjával. Az aktív éjszakai programok után pihenésre vágyó közönséget különleges, marbling testfestéssel, egészséges italokkal és telefontöltési lehetőséggel is várják.

2017. augusztus 9. 15:14

Hív a Sziget, jár a MÁV!

Ötven százalékos alkalmi menettérti kedvezményt biztosít a MÁV-START és a GYSEV az augusztus 9-16. között zajló „Sziget Fesztivál 2017” rendezvényre utazóknak. 

2017. augusztus 8. 15:51

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Elsőként került magyar cég a nemzetközi HR elitbe

2017. augusztus 4. 13:40

Júniusi vírusriport az ESET-től

2017. július 25. 17:21

A megjósolt trendek felé haladnak a kiberbűnözés idei irányai

2017. július 20. 16:59

Az év CIO-ja pályázat

2017. július 6. 13:48
cloudappsportal.com