Egyre többet mobilneteznek a vállalkozók külföldön is
Egyre többen merik külföldön is használni a mobiljukat, köszönhetően az egyre kedvezőbbé váló tarifáknak. Ezt támasztják alá a Telekom legfrissebb adatai, amely szerint a kisvállalati előfizetők között az egy évvel korábbihoz képest 1-2 százalékkal volt magasabb azon üzleti ügyfelek száma, akik valamilyen sms-t küldtek vagy telefonhívást kezdeményeztek külföldön.
Radikálisan nőtt ugyanakkor a külföldön is mobilnetezők száma: májusban 84-, júniusban majdnem 80%-kal volt magasabb, mint egy évvel korábban. A növekedés hátterében az egyre kedvezőbb roamingolást biztosító csomagok, köztük az áprilisban bevezetett kisvállalati tarifacsomag, a Next Business Comfort áll, amely egyszerre biztosítja a korlátlan telefonálás élményét és a gondtalan mobilnetezést külföldön is.
Az idei márciusi forgalmi adatokkal összehasonlítva az adatforgalom májusban majd 2,5-szeresére, júniusban pedig 4-5-szöröésre emelkedett azok között, akik már az elején váltottak az új Next Business Comfort díjcsomagra. Szintén fontos, hogy ezeknél az ügyfeleknél a kimenő hang-forgalom is nőtt, májusban 80%-kal, júniusban 90%-kal. Mindez azt is jelenti, hogy a szolgáltatók egyedi ajánlatai tudnak olyan jó feltételeket biztosítani, amely arra ösztökéli az üzletembereket, hogy külföldön is használják netezésre a telefonjaikat.
Nyilván a foci Eb-nek is van köze ahhoz, hogy Franciaországban mobilneteztek a legtöbbet a Telekom kisvállalkozó ügyfelei júniusban. Hiszen ha valaki ki is utazott egy-egy mérkőzésre, alighanem az üzleti ügyeit nyomon követte az okostelefonján. 2016. májushoz képest a mobilnet-forgalom itt 10-szeresésre nőtt, az sms a háromszorosára, míg a kimenő hang forgalom júniusban másfélszer volt magasabb, de a fogadott hívások mennyisége is nőtt kb 20-%al a Franciaországba utazó vállalkozók körében. Aki a Next Business Comfort díjcsomagot használta, az külföldön is a hazai mobilnet-keretét netezheti le és az itthoni percdíjakon telefonálhat, így az üzlet követése valóban költségmentessé válik. A második legnagyobb forgalmat az kisvállalati előfizetők Németországban, a harmadikat pedig Olaszországban generálták júniusban.
Kapcsolódó cikkek
- Dinamikus növekedés az online tévézésben a nyári sportesemények hatására
- Adatláz a fesztiválokon
- Több mint félmillió next ügyfélnek duplázta meg adatkeretét a telekom
- Telekom VOLT fesztivál: duplázott az adatforgalom a tavalyihoz képest
- Fesztiválozás helyben vagy akár távolból a Telekom 4G megoldásaival
- Szép volt fiúk, szép lesz, fiúk!
- Kilenc Cannes-i oroszlánt nyert a Telekom demenciakutatást segítő játéka
- Netrehajtok: még nem késő regisztrálni!
- Bővülő olimpiai kvótákkal, új telekom egyéni támogatottakkal, szurkolói szívvel az olimpiára
- A Telekom újabb 13 városban felkapcsolta a 300 megabites mobilinternetet 4G hálózatán
Színes ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Megéri-e az elektromos autózás?
Az elektromos autók használata ugyan már nem új keletű dolog, mégis még mindig nagyon megosztó témának számít. Vannak megrögzött ellenzői és szinte már vallásos áhitattal tisztelői is ennek a közlekedési eszköznek, de az igazság vélhetően valahol a kettő között lesz. Nagyban múlik ugyanis sok dolog azon is, hogy milyen felhasználói szokásaid vannak a mindennapokban. A következő cikkben azonban összegyűjtöttük az elektromos autózás néhány pozitívumát.
Mire jók a chatbotok?
Éjjel-nappal elérhető chates ügyfélszolgálatot fenntartani igen költséges. A legtöbb weboldal számára nem is érné meg. Van azonban egy módszer, amivel jelentősen lehet növelni a felhasználói élményt, mégpedig chatbot használatával.
Hogyan válassz szoftverfejlesztő céget 5 lépésben?
Ha jelentős tőkét, erőforrásokat és időt fektetsz be egy szoftverfejlesztési projektbe, akkor egyáltalán nem mindegy, hogy milyen cégnek szervezed ki az adott feladatot.
Hát persze hogy dráma!
A Super Bowl reklámjai kapcsán szinte minden évben születik egy cikk Amerikában élő és dolgozó barátunk, Horváth Laci tollából, az idén azonban a marketing mellett szó esik az izgalmakról és a bírókról is...
Digitalizáció a KKV-knál - ahogy a mesterséges intelligencia látja
Manapság mindenki mindenről a ChatGPT-t kérdezi meg, úgyhogy - gondoltam - mi is kipróbáljuk, megnéztük, hogy milyen hírt írna a mesterséges intelligencia arról, hogy hol tart a digitalizáció Magyarországon a kis- és középvállalkozásoknál. Íme: