Fesztiválszezon a Vaterával

A selfiebot és a Tankcsapda a legnépszerűbbek között

forrás: Prím Online, 2016. július 22. 13:10

Javában dübörög a fesztiválszezon, a nyári szabadtéri élmények meghatározó időszaka. Lélekben ilyenkor már hetekkel korábban ráhangolódunk a koncertekre, egyeztetjük a programot a barátokkal, és megvesszük a jegyeket. 

Ezeken túl azonban egyéb hozzávalókra is szükségünk lehet a fesztiválozás során, amit a megfelelő helyen akár az utolsó pillanatban, olcsón is be tudunk szerezni. A Vatera adatai alapján a nyári időszakban sokszorosára nő az online piactéren kínált és értékesített „fesztiválkellékek” száma, melyek közül az egyik slágertermék a selfiebot. Az aukciós és kereskedelmi portál a múlt héten zajlott EFOTT partnereként azzal is hozzájárult a felhőtlen szórakozáshoz, hogy két szerencsés fiatalnak egy-egy önállóan választott élményprogramot szervezett kedvenc fellépőjükkel. 

 

Fesztiválra felkészülni!

Ahogy a Vatera adatbázisából kiderült, egy átlagos havi értékhez viszonyítva a nyári időszakban jelentősen megnövekszik a fesztiválokon is szinte elengedhetetlen felszerelések, kiegészítők kínálata és eladása. A top 5 áru között megtalálható a hálózsák, matrac és sátor, amelyek ilyenkor több mint kétszer, egész pontosan 122 százalékkal kelendőbbek, mint általában. A szálláshoz szükséges eszközöknél még keresettebbek a fesztiválokon alapdarabnak számító flipflop papucsok, valamint a hűsítésre és szórakozáshoz is ideális vízipisztolyok, illetve egyéb vízi fegyverek. Előbbiekből 129 százalékkal többet vesznek, míg utóbbiakból több mint háromszoros mennyiség talál gazdára a június-augusztusi időszakban az online portálon. A fesztiválélmény megörökítésekor és megosztásakor kerülnek előtérbe a napszemüvegek és a selfiebotok, amelyekből ilyenkor 70, illetve 38 százalékkal több fogy. A selfiebotokból ráadásul közel két és félszeres mennyiséget kínálnak eladásra, mint egy átlagos hónapban.

 

 

Találkozó a zombuli és a pontos labda sztárjaival

A Vatera az egyik legismertebb hazai fesztivál, az idén július 12. és 17. között Velencén megrendezett EFOTT támogatójaként nyereményjátékot hirdetett, hogy néhány fesztiválozó testközelből is találkozhasson kedvencével. A játék résztvevőinek nem kellett mást tenniük, mint elmondani, hogy milyen élményprogramon vennének részt kedvenc fellépőjükkel. A legnépszerűbb, legtöbbek által kért előadók a Tankcsapda és a Halott Pénz voltak, de akadt olyan is, aki Kiss Ádámot hívta volna ki egy zsákbanugrálás-versenyre a vízben, vagy a Kowalsky meg a Vega tagjaival sütött volna palacsintát. A két nyertes a két főre szóló hetijegy mellett végül egy hazai ikonnal, valamint egy külföldi hírességgel oszthatott meg életre szóló élményt. Egyikőjük az egykori Három kívánság műsorvezetőjével, Tibi bácsival, a másik szerencsés pedig a Zomboyként ismert brit elektronikus DJ-vel, Joshua Mellodyval találkozott.

Színes ROVAT TOVÁBBI HÍREI

A Közlekedési Múzeum és a Fortepan képarchívum közös felhívása

A Közlekedési Múzeum és a Fortepan képarchívum közös felhívást tesz közzé az M3-as metróval és annak teljes vonalával kapcsolatos archív anyagok felkutatására. 

2017. november 15. 15:38

Öt tulajdonság, amit eddig biztosan nem tudtál az iPhone X-ről

Home gomb, iPaper Photos, iCloth és Air Pods Ultra… Azt hitted, hogy eddig mindent tudtál az Apple legújabb készülékéről az iPhone X-ről? 

2017. november 15. 15:06

Minden versenyzőnek: sorakozó a startvonalnál!

November 20-án visszatér a klasszikus Hanna-Barbera sorozat vadonatúj verziója a Flúgos Futam a Boomerang csatornán: újra versenybe szállnak mindenki kedvenc versenyzői flúgos autóikkal, hogy megküzdjenek a Világ Legflúgosabb Autóversenyzője címért. Az új Flúgos Futam részek november 20-tól lesznek láthatók a Boomerang csatornán. 

2017. november 7. 12:07

Megállíthatatlan hálózatok: gigabites sebességek jönnek a vezetékes és a mobil technológiában egyaránt

Alig több mint két és fél évtizede, hogy az első internet-adatcsomag megérkezett Magyarországra, ma pedig a korszerű optikai hálózatokkal lefedett területeken már elérhető az akár 1.000 Mb/s-os sebességű vezetékes internet is. 

2017. október 15. 12:17

Így lehet amerikai ügyfeleket elérni egyetlen budapesti óriásplakáttal

A Netlife olyan óriásplakátot tett ki a Graphisoft Parknál, amelyen egy többlépcsős rejtvény volt látható. Több sem kellett az IT szakemberek kíváncsiságánál, és a fénykép máris vírusként terjedt az interneten, hogy ki tudja megoldani a feladványt? Érdekes módon a legelső megfejtő egy Egyesült Államokbeli fiatalember volt, aki a 9GAG-en találkozott a fejtörővel, és ezzel meghívást nyert a cég budapesti irodájába egy pókerpartira.

2017. október 11. 10:48

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

AJI kártyák ajándékba

2017. november 20. 08:36

25 éves az LG Magyarország

2017. november 8. 15:19

Izmos Smart City felhozatallal jön a 2018-as CES

2017. október 31. 15:04

Már csak 1 hét van hátra az ’Az Év Honlapja’ pályázat lezárásáig!

2017. október 25. 08:38
cloudappsportal.com