A Panasonic elérhetővé tette a Netflix hozzáférést a 2016 előtt gyártott televízióin is
A Panasonic bejelentette, hogy a 2014 és 2016 között gyártott televízióin is elérhető az online videószolgáltatást nyújtó Netflix.
„Azoknak a felhasználóknak, akik olyan prémium márkát választanak, mint a Panasonic, fontos, hogy folyamatos támogatást nyújtsunk és elérhetővé tegyük a legújabb technológiákat és tartalmakat. Semmi kétségünk nincs afelől, hogy egyre több magyarországi ügyfelünknek is szüksége van Netflix hozzáférésre” – mondta Ireneusz Smaga, a Panasonic Közép-Kelet Európáért felelős igazgatója.
A Panasonic felmérései alapján elmondható, hogy minden paramétert automatikusan adaptáltak a televíziókhoz; nincs probléma a puffereléssel és a filmek minősége is kifogástalan.
A Netflix a világ vezető VOD (video on demand) szolgáltatója, amely csekély szolgáltatási díj ellenében biztosítja számos film és sorozat online elérhetőségét.
Kapcsolódó cikkek
- Tévénézési Guinness-világrekord az LG OLED TV-maratonon
- HDR és Ambilight a Philips idei UHD tévéiben
- A Philips mindenki számára elérhetővé teszi a Full HD tévézést
- Az LG OLED tévéivel válik még teljesebbé az űr-élmény
- Jelentősen bővíti az okostévés tartalmait a Philips
- Idén a képminőség mindent visz a Philips tévéknél
- Évekre visszamenőleg Netflix-kompatibilissé válnak az LG okostelevíziók
- Mától bármelyik Philips okostévén nézhető a Netflix idehaza is
- A SONY bevezeti legújabb Ultimate 4K HDR TV modelljeit, a BRAVIA Z sorozatot
- Teremvilágítás északi fénnyel
Trend ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Leginkább a felhasználói élmény dönt a netes vásárlásnál
Nagyot fordult a világ az online kereskedelemben az elmúlt egy évben, a globális járványhelyzet, a bezártság és az átalakult fogyasztói igények miatt örökre megváltozott a kapcsolat a vásárlók és az e-kereskedők között. Az emberek az új, bizonytalan mindennapokban már nem csupán termékeket és szolgáltatásokat választanak az interneten, sőt, az árazás is visszaszorult a dobogó első helyéről: a vásárlók valódi kapcsolatot és bizalmat keresnek a webáruházakban. Óriási viszont a verseny és a zaj, így komplett szemléletváltásra van szükség, amely az egész vásárlói életciklus során és megértést mutat a vevők felé. A webshopoknak tehát olyan sikerreceptet kell találniuk, mely az üzleti célok, a felhasználói élmény és a technológiai fejlesztések tökéletes kombinációjából áll össze.
Sokkal több nőt tudna alkalmazni a magyar infokommunikációs piac
Egyre több nőt foglalkoztatnak a hazai IT-szakmában, ám még mindig jóval az uniós átlag alatt van az arányuk – derül ki az IVSZ - Szövetség a digitális gazdaságért háttérkutatásából. Ennek a legfőbb oka, hogy az informatikai állásokra és képzésekre itthon nem jelentkezik elegendő női munkavállaló - ezen kell a leginkább változtatni. A sokszínűbb informatikai csapatok gazdasági szempontból is jótékonyan hatnának a hazai vállalatokra, ezért ők már most is szívesen alkalmaznak női digitális szakembereket.