Az Oracle megoldásait is az Avnet szállítja Dél-Kelet-Európába

A régió ellátásának koordinálását az Avnet magyar képviselete látja el

forrás: Prím Online, 2016. augusztus 30. 15:34

Az Oracle hardverei, szoftverei és felhőmegoldásai is elérhetővé válnak értéknövelt szolgáltatásként a dél-kelet-európai régióban, miután az Avnet Technology Solutions (TS) és a világ legnagyobb vállalati információs szolgáltatásokat kínáló gyártója között disztribúciós megállapodás született. 

Az Avnet TS, a vállalat magyarországi irodáját is vezető Bartha Péter vezetésével 2014 őszén indította el disztribúciós tevékenységét Dél-Kelet-Európa 12 országában, elsőként az IBM vállalati hardver és szoftver kínálatát felvéve portfóliójába, majd bővítve azt a Lenovo vállalati megoldásaival. A budapesti központból irányított disztribúciós hálózatban a helyi képviseletek megnyitását követően már 40 szakértő segíti hozzá az ügyfeleket a rájuk szabott, ideális vállalati informatikai megoldások megtalálásához. 

 

 

Az Oracle Avnet portfólióba felvett termékeinek üzleti megoldásokká alakításában, a magyar iroda vezetésével négy országban – Bulgáriában, Horvátországban, Szerbiában és Szlovéniában, valamint Paul Miches country manager vezetésével Romániában – dedikált Oracle szakemberek vesznek részt. A technikai és értékesítési szakemberek hazájuk mellett további hat országot, Albániát, Bosznia-Hercegovinát, Koszovót, Macedóniát és Montenegrót is kiszolgálják.

 

Az Avnet ügyfelei a disztribúciós megállapodásnak köszönhetően, többek között a következő termékekkel fejleszthetik technológiai infrastruktúrájukat: Oracle Cloud, Oracle Mobile Application Framework, Java, Oracle Business Analytics, Oracle Storage, Oracle Servers, Oracle Virtualization, Oracle Enterprise Manager, valamint több Oracle Service Cloud megoldás.

 

„A dél-kelet-európai piacon töltött másfél év alatt rengeteg tapasztalatot gyűjtöttünk és helyi szakértőink révén betekintést nyerhettünk a régió országainak igényeibe és üzleti folyamataiba. Anyavállalatunk egész világot behálózó ökoszisztémájával, a lokális ismeretek birtokában, karöltve helyi szakembereinkkel, portfóliónkban az Oracle termékeivel olyan informatikai megoldásokat tudunk nyújtani a régióban, amelyek maximálisan kiszolgálják partnereink üzleti folyamatait” – mondta el Bartha Péter, az Avnet TS magyarországi leányvállalatának ügyvezetője, a vállalat dél-kelet-európai régiójának vezetője. „A gyors fejlődés útjára lépett régióban hosszú távú lehetőséget látunk, célunk a partneri hálózatunk további bővítése az Oracle-höz hasonlóan meghatározó beszállítókkal.”

 

Az Oracle hardver és szoftver termékeinek értékesítése mellett, az Avnet meghatározó szerepet szán a gyártó felhőszolgáltatásainak is: a régió ügyfelei igénybe vehetik a szoftvereket (SaaS – Software as a Sevice), platformokat (Paas – Platform as a Service) és egész infrastruktúrákat (IaaS – Infrastructure as a Service) kiváltó Oracle szolgáltatásokat is. 

 

Az Oracle disztribúcióhoz kapcsolódó pénzügyi és HR feladatok ellátása, valamint az Oracle know-how biztosítása is megoldott az Avneten belül, mivel hosszú ideje partnerségben áll a két cég több kelet-európai országban is, többek között Magyarországon, Csehországban vagy Szlovákiában. A regionális dedikált szakemberek feladata lesz továbbá az Oracle megoldások működését technológiai, üzletmeneti és pénzügyi szempontból bemutató és valós piaci helyzeteket modellező Proof of Conceptek menedzsmentje és az rendszerek demózása is. Mindez az Avnet partnerei számára a legtöbbször ingyenesen elérhető.

 

Az Oracle disztribúció megkezdését követően, az Avnet egy új értékesítési platformmal is előáll: szeptemberben elindul az Avnet Cloud Marketplace piactér, melyen többek között az Oracle felhőszolgáltatásai is elérhetővé válnak. Az alkalmazásboltokhoz hasonló elven működő piactéren, az Avnet ügyfelei gyorsan, az éppen szükséges igényeknek megfelelően, rugalmas konstrukciók és egyszerűsített elszámolási rendszerben vehetik igénybe azokat az elérhető legmodernebb felhőszolgáltatásokat, amelyekkel maximálisan támogatni tudják üzleti folyamataikat.

 

Trend ROVAT TOVÁBBI HÍREI

A telefonálástól a nagyképernyős streamelésig – így alakította át az életünket 3 évtized alatt a mobiltechnológia

1994. március 26-án, 30 évvel ezelőtt indította a Yettel az első kereskedelmi GSM szolgáltatást Magyarországon, akkor még Pannon GSM néven. Nem csak a márka, a mobiltechnológia is számos újításon ment keresztül a három évtized alatt. Az akkoriban még csak hangszolgáltatást nyújtó méregdrága belépési díjtól indulva mára korlátlan hang- és adatcsomagok, szélsebes mobilinternet érhető el megfizethető áron, mind mobilon, mind az otthonokban, mobilhálózati alapokon. 30 év fejlődése, aminek mára a lakosság és az üzleti felhasználók is a nyertesei lettek.

2024. március 27. 16:55

A márkák megítélése szenvedhet kárt a visszaeső életszínvonal miatt

Az összes vizsgált szempont szerint romlott a fogyasztói elégedettség az elmúlt egy évben a KPMG Customer Experience Excellence globális kutatása szerint. A jelenség mögött első sorban a globális megélhetési válság áll. Ugyanakkor a pandémia idején a márkák részéről tapasztalt odaadó hozzáálláshoz képest a mostani krízisjelenségek kezelésében nem érzik a fogyasztók a cégek részéről a partneri hozzáállást. Míg például a covid okozta fogyasztói nehézségeket közös összefogással lehetett megfelelően kezelni, a mesterséges intelligencia kérdésében akár a front ellentétes oldalára is rendeződhetnek a szolgáltatók és a fogyasztók – hívja fel a figyelmet jelentésében a KPMG.

2024. március 27. 13:17

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Megvannak az IAB 2023-as Legjobb szakdolgozat pályázatának nyertesei

2024. március 25. 15:50

A 2024-es év fordulópont lehet az IT munkaerőpiacon?

2024. március 20. 10:09

Nők az informatikában – Számít a nemek aránya a munkahelyen?

2024. március 12. 20:53

Szemünk előtt zajlik az e-kereskedelem mohácsi csatája

2024. március 6. 13:05