120 ezer UPC ügyfél örülhet a gyorsabb netnek
Másodpercenként 120 megabitre emeli az internet sebességét a UPC közel 120 ezer ügyfele számára. Az érintett ügyfeleknek nem jelent többletköltséget a sebességnövelés, és azt külön igényelniük sem kell, mivel a UPC központilag állítja be a módosítást.
Gyorsabban netezhetnek mostantól azok a UPC ügyfelek, akik eddig másodpercenként 15 és 60 megabit közötti sebességgel kapcsolódtak az internetre, és műszakilag megvalósítható náluk a sávszélesség 120 megabitre történő emelése. A szóban forgó ügyfelek többsége jellemzően 30 megabites letöltési sebességgel netezett eddig, hiszen számos díjcsomagban hosszú ideig ez volt a leginkább elterjedt sávszélesség.
A UPC most automatikusan 120 megabitesre állítja át náluk a szolgáltatást, méghozzá úgy, hogy mindeközben havidíjuk és a szerződésükben foglalt egyéb feltételek is változatlanok maradnak. A jó hírről e mailben és a számlalevélen is értesíti a szolgáltató az érintett ügyfeleket, amelyben arról is tájékoztatják őket, hogy a módosítást központilag állítják be, ezért nekik semmilyen tennivalójuk nincs, csupán hátradőlni és élvezni az eddigihez képest többszörös sebesség élményét.
A sebességnöveléssel megközelítőleg 120 ezer előfizetőjének nyújt még intenzívebb online élményt a UPC. Szeptemberben, a Happy Home ajánlatok bevezetésekor már bejelentették, hogy az új szolgáltatások megrendelői számára másodpercenként 120 megabit lesz a belépő sebesség, mostantól pedig a korábban szerződött ügyfelek jelentős részének sebességmérője is ezt az értéket mutatja majd. Azon ügyfelek számára, akiknél műszaki vagy valamilyen egyéb okból egyelőre nem lehetséges a sebességnövelés – így például a Digitális Jólét Alapcsomagot használók számára – a UPC igyekszik a jövőben megvalósítani a fejlesztést.
„Szeretünk mindig egy lépéssel elébe menni ügyfeleink elvárásainak, és igyekszünk a lehető legkorszerűbb megoldásokat elérhetővé tenni számukra. Azt gondolom, hogy a manapság már tömegesen hozzáférhető vezetékes és mobil eszközök, illetve applikációk kényelmes használatához alapvető követelmény a gyors és stabil netkapcsolat, ezért folyamatosan azon dolgozunk, hogy minden ügyfelünknek megfelelően magas sávszélességet biztosítsunk” – mondta Robert Redeleanu, a UPC Magyarország vezérigazgatója.
Kapcsolódó cikkek
- Lengyelországban is együttműködik az Ericsson és a UPC
- Átlépte a 2 milliót az előfizetések száma a UPC Magyarországnál
- Magenta 1 All-in prémium kedvezménycsomag a Telekomtól
- Új, még gyorsabb otthoni net csomagok a Telekomtól!
- A gigabites szolgáltatások pörgethetik fel az európai gazdaságot
- Ajándék adatkeret a Telekomtól
- Új kinevezéssel erősíti vállalati kommunikációját a UPC
- Megújult arculat és HAPPY HOME ajánlatok a UPC-nél
- Tempóváltás a világhálón
- Te mit csinálnál szívesen a Borfesztiválon?
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Philips Monitors E1 terméksorozat három új, többcélú modellel bővül
A Philips Monitors E1 sorozata ebben a hónapban három új modellel bővül. Az irodai felhasználók és távmunkában dolgozók számára szükséges összes alapvető funkcióval ellátott új modellek segítenek a felhasználóknak a kapcsolattartásban és növelik a termelékenységüket, mindezt versenyképes áron.
Országszerte elérhetővé válik a Netrevalók program
A Netrevalók program sikeres tavalyi indulása után idén az Informatikai és Könyvtári Szövetséggel kötött megállapodással országos szintűvé válik a kezdeményezés, és 27 fővárosi könyvtár mellett 48 vidéki intézmény is csatlakozik a programhoz. Így összesen már 45 településen lesz elérhető a generációk digitális edukálását célzó program. A digitális infrastruktúra fejlesztése érdekében a Magyar Telekom a Fővárosi Szabó Ervin Könyvtár és az Informatikai és Könyvtári Szövetség részére 100- 100 darab monitort adományoz a programban résztvevő könyvtárak számára.
Tabudöntögető témákat feszegetnek a diákok a Megoldások a holnapért programban
Kiválasztották a Samsung és az EdisonKids által meghirdetett Megoldások a holnapért kihívás legjobb 50 diákcsapatát. A fenntarthatóság, a jövő oktatása és a közösség hívószavára összesen 120 jövőformáló és kreatív pályázat érkezett az ország számos pontjáról. A továbbjutók új készségekkel és ismeretekkel gazdagodhatnak a Megoldások a holnapért speciális tanulási platformján, hogy újszerű megoldást dolgozhassanak ki az általuk felvetett problémára. Az oktatási anyagok összeállításában, a diákok tervezői gondolkodásának elmélyítésében idén ismét kulcspartner a Cellux Csoport. A csapatokat támogató tanárok mentorálásában a Hősök Tere Alapítvány ad szakmai segítséget.
Még szélesebb körben elérhetők a Galaxy AI funkciók a One UI 6.1 frissítéssel
Még több Galaxy felhasználó léphet be a mobil AI új korszakába: a One UI 6.1 frissítéssel korábbi készülékeken is elérhetővé válnak a Galaxy AI funkciók március 28-tól. A Galaxy S23 széria, az S23 FE, a Z Fold5 és a Z Flip5 készülékek, valamint a Tab S9 termékcsalád tagjain is elérhetők lesznek azok a lehetőségek, melyeket az idén bemutatott Galaxy S24 széria felhasználói már kipróbálhattak.
A telefonálástól a nagyképernyős streamelésig – így alakította át az életünket 3 évtized alatt a mobiltechnológia
1994. március 26-án, 30 évvel ezelőtt indította a Yettel az első kereskedelmi GSM szolgáltatást Magyarországon, akkor még Pannon GSM néven. Nem csak a márka, a mobiltechnológia is számos újításon ment keresztül a három évtized alatt. Az akkoriban még csak hangszolgáltatást nyújtó méregdrága belépési díjtól indulva mára korlátlan hang- és adatcsomagok, szélsebes mobilinternet érhető el megfizethető áron, mind mobilon, mind az otthonokban, mobilhálózati alapokon. 30 év fejlődése, aminek mára a lakosság és az üzleti felhasználók is a nyertesei lettek.