A Deloitte stratégiai megállapodást kötött az Apple-lel
Az Apple-lel megvalósult nemzetközi együttműködés a Deloitte digitális stratégiai innovációjának újabb fontos mérföldköve. A Deloitte ettől kezdve külön erre a célra létrehozott, csaknem 5000 stratégiai tanácsadóból álló Apple-specializált csapattal támogatja vállalatok iOS-alapú digitális átalakulásának és folyamat-optimalizálásának felgyorsítását – legyen szó ügyfélcentrikus szolgáltatásokról, és többek között K+F, HR, ellátási lánc, leltár vagy back office megoldásokról.
A mobilos felhasználói élményben (mobile experience) világelső Apple és a digitális stratégiai tanácsadásban világelső Deloitte integrált konzultációs üzletága (Deloitte Consulting) stratégiai megállapodást írt alá és közösen dolgozik egy új technológiai szolgáltatás, az EnterpriseNext fejlesztésén és megvalósításán.
Az EnterpriseNext szolgáltatás célja, hogy az ügyfeleknek teljes mértékben segítsen kihasználni az iOS hardveres és szoftveres ökoszisztéma szolgáltatásait a munkahelyeken. Ennek köszönhetően ezek a vállalatok gyorsan és egyszerűen maximalizálhatják majd az iOS platform hatékony használatát, az iPhone-ok és iPadek nagy teljesítményével, felhasználóbarát interfészével és magas fokú biztonsági attribútumaival együtt.
„A Deloitte-nál jelenleg több mint 100.000 iOS-alapú eszközt használnak, amelyeken mintegy 75 saját fejlesztésű, testre szabott alkalmazás fut. Az Apple-praxisunknak köszönhetően mostantól minden vállalat számára elérhetővé válik az átfogó szakértelem és tanácsadási potenciál. Így a lehető legtöbbet tudják kihozni a hagyományos munkahelyi kereteken kívül dolgozó, de a technológia által összekapcsolt munkaerőből, és a mobil megoldásokkal továbbfejlesztett digitális üzletvitelből” – hangsúlyozta Punit Renjen, a Deloitte Global vezérigazgatója.
Kapcsolódó cikkek
- Az amerikai igazságügyi miniszter bírálja az Apple ügyében hozott ítéletet
- Lengyelországban is együttműködik az Ericsson és a UPC
- A Samsung és a HPE partnersége felgyorsítja a hálózatszolgáltatók átalakulását
- A Samsung és a Mobile TeleSystems együttműködik a következő generációs technológiák fejlesztésében
- Közös kutatás-fejlesztési központot nyit a Huawei és a Leica
- Forgalmazói szerződést kötött a Huawei Magyarország az ABC Datával
- A Deloitte új igazgatóval erősíti tovább adótanácsadási üzletágát
- Deloitte Közép-európai TOP 500: Nőtt a közép-európai vállalatok árbevétele 2015-ben
- Kaspersky Lab - VMware együttműködés
- Teret nyernek a személyre szabott marketing tevékenységek
Trend ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Pénzváltó helyett fintech appokkal spórolnak a magyarok a nyaralás során
Rengeteg pénzt spórolhattak meg a külföldi nyaralás során azok, akik a magyar bankkártyájuk helyett valamelyik fintech cég bankkártyájával fizettek inkább.
A magyar vállalkozások háromnegyede megbukna az adatbiztonsági megfelelésen
Az informatika az életünk alapvető eszköze, amely a mindennapjainkban és az üzleti világban is meghatározó szerepet játszik. Ennek tudatában azt gondolhatnánk, hogy az IT menedzsment jelenleg minden vállalkozás életében az egyik legfontosabb prioritás. Ennek ellenére a legtöbb hazai cégvezető még 2023-ban is figyelmen kívül hagyja azt, hogy cége milyen informatikai megoldásokat használ.
Az IoT az alapokkal kezdődik
Számos, egymást kiegészítő technológia fejlődésének köszönhetően az Internet of Things (IoT) egyre gyorsuló növekedési pályán halad. Az 5G megjelenése zökkenőmentesebb végfelhasználói élményt biztosít a nagyobb számú összekapcsolt eszköz számára, a blockchain megkönnyíti az IoT-eszközök nyomon követését, a mesterséges intelligencia és a gépi tanulás pedig könnyebben hozzáférhetővé és alkalmazhatóvá vált, ami az eszközfunkciók szélesebb körét teszi lehetővé az összekapcsolt ökoszisztémában.