A Huawei 16 helyet lépett előre az Interbrand Legjobb Globális Márkák listáján

Egy év alatt 18 százalékkal, 5,8335 millió dollárra nőtt a Huawei márkaértéke

forrás: Prím Online, 2016. október 10. 15:26

A Huawei 16 helyet lépett előre az Interbrand most közzétett 2016-os Best Global Brands (Legjobb Globális Márkák) listáján, így tavalyi 88. helyezését 72. helyre javította, amivel a technológiai szektor egyik leggyorsabban növekvő márkája lett. 

A vállalat márkaértéke az Interbrand szerint közel 5,835 millió dollár, amely az előző évi értékhez képest 18 százalékos növekedést jelent. A Huawei idén harmadszor szerepel a listán, azóta, hogy 2014-ben első kínai márkaként először bekerült az Interbrand által összeállított rangsorba. 

 

A Huawei márka növekvő befolyását jól tükrözi a vállalat stabil bevételnövekedése, amely részben a fogyasztói üzletágnak köszönhető. 2011 és 2015 között a Huawei összetett éves növekedési üteme 18 százalék volt, és tavaly a vállalat bevétele elérte a 395 milliárd jüant (60.8 milliárd dollár). Ebből a fogyasztói üzletág része összesen 129.1 milliárd jüan (19.36 milliárd dollár) volt, amely 72.9 százalékos növekedést jelent a 2014-es értékhez képest.  A vállalat bevételei az idei év első felében is dinamikusan nőttek és jóval az előzetes várakozásokon felül alakultak: a Huawei három üzletágainak (vállalati, fogyasztói és carrier) összesített globális árbevétele 2016 első felében meghaladta a 36 milliárd dollárt. Tavaly a Huawei 108 millió okostelefont szállított világszerte, amely az azt megelőző évhez képest 44 százalékos növekedést jelent. 

 

A Huawei „carrier” üzletága négy kulcsterületen kínál innovatív megoldásokat a telekommunikációs szolgáltatók számára: üzleti, operációs, architektúra és hálózati területeken. A vállalat olyan csúcstechnológiák fejlesztésén dolgozik, mint az 5G vagy az Internet of Things (IoT), amely a jövőben várhatóan számos iparágban átalakítja majd a telekommunikációs szolgáltatók szerepét. 

 

A Huawei vállalati (enterprise) üzletágát is dinamikus növekedés jellemzi, a nyílt rendszerek fejlesztésének és az ügyfelekkel és partnerekkel való együttműködésnek köszönhetően. Ennek eredményeként a Huawei innovatív termékei és megoldásai igen sikeresek a vállalatok körében, felhő alapú számítástechnikai, tárhely és SDN termékeit, Safe City és Electric Power IoT megoldásait széles körben alkalmazzák olyan szektorokban, mint a pénzügy, az energiaellátás, a közlekedés, a közbiztonság, az oktatás vagy a média. 

 

A Huawei fogyasztói üzletága továbbra is stabil globális növekedést mutat, olyan csúcstermékei, mint a P9, a Mate 8 vagy a Honor V8 okostelefonok, valamint a vállalat első 2-az-1-ben készüléke, a MateBook, nagy sikernek örvendenek világszerte. A Huawei közel 30 országban lett a legnagyobb mobil eszköz márkák egyike. 

 

A Huawei éves bevételének több mint 10 százalékát fordítja kutatás-fejlesztésre, világszerte működtetett 16 K+F központjában. Ezek között található a Huawei Esztétikai Kutatóközpontja Párizsban, valamint legújabb kutatás-fejlesztési központja, a legendás kameragyártó Leicával közösen létrehozott Max Berek Innovációs Labor a németországi Wetzlarban. A Huawei emellett elindított egy 1 milliárd dolláros Fejlesztői Támogató Programot (Developer Enablement Program), amellyel partnereit és alkalmazásfejlesztőket segít.

Kulcsszavak: Interbrand +céginfo Huawei

Céginfó ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Új honlapot indított a Raben Group

Élesítette megújított honlapját a Raben Group. Az Európa tizenhárom országában – köztük Magyarországon is – jelen lévő logisztikai szolgáltató oldalán az ügyfelek még egyszerűbben érhetik el és kezelhetik egyedi adataikat, illetve kaphatnak naprakész információt a megrendelt szállításaikkal kapcsolatban. A portál emellett szorosabb kapcsolattartást tesz lehetővé a cégcsoport partnerei és munkatársai között, ezzel még professzionálisabb kiszolgálást biztosít.

2020. október 30. 14:07

Több mint 270 munkatárs csatlakozott a Vodafone tartós távmunkaprogramjához

Home Agent néven indított állandó távmunkaprogramot a Vodafone Magyarország meglévő és újonnan belépő ügyfélszolgálatos kollégák körében – ezzel úttörő szerepet vállalva az innovatív, digitális munkavégzés kialakításában. A programmal a távközlési vállalat lokációtól függetlenül kíván munkalehetőséget teremteni, olyan munkavállaók számára, akik otthonaikat nem – vagy csak korlátozottan – tudják elhagyni, vagy olyanok számára, akik csekély munkalehetőséggel bíró térségben élnek. A Home Agent sikerét mi sem mutatja jobban, minthogy az elmúlt pár hónapban már 270-en jelentkeztek a programba. 

2020. október 30. 12:41

Még a gumiabroncs is rózsaszín a Bridgestone októberi kampányában

Saját szuperhősnővel, rózsaszín abronccsal és maszkosztással kampányolt a Bridgestone Tatabánya a rendszeres mellrákszűrés és önvizsgálat mellett. Az abroncsgyár a dolgozók bevonásával immár második alkalommal hívja fel a figyelmet a nők ezreit érintő daganatos betegség elleni küzdelemre. A vállalat matricákkal, plakátokkal és díszkivilágítással rózsaszínbe öltöztette a gyárat, ingyenes mellrákszűrést biztosított női dolgozói számára, rózsaszín szalagos szájmaszkokat osztott Tatabányán és Környén, adományt gyűjtött a Szent Borbála Kórháznak, illetve az üzemben játszódó edukációs képregényt készített a mellrákszűrésről.

2020. október 30. 11:30

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Van még idő jelentkezni az „Az Év Honlapja” pályázatra!

2020. október 15. 12:15

EasyBID – Header Bidding megoldás az Adverticumtól

2020. október 8. 15:45

A Bosch új koronavírus tesztje 39 perc alatt ad megbízható eredményt

2020. szeptember 30. 14:58

A vírusveszély miatt idén online rendezik meg a cégvezetők csúcskonferenciáját

2020. szeptember 21. 10:11
online sportfogadás