Lewis összetintázva

A MERCEDES AMG PETRONAS Formula 1 pilótája, Lewis Hamilton szerepel az Epson legújabb kisfilmjében

forrás: Prím Online, 2016. október 19. 15:08

A háromszoros FIA Formula 1-es világbajnok, Lewis Hamilton az Epson humoros kisfilmjében kapott szerepet. A Lewis Gets Inked című videó az Epson YouTube csatornáján és weboldalán érhető el, és a külső tintatartályos nyomtatók előnyeire hívja fel a figyelmet. 

Az izgalmas kisfilm a MERCEDES AMG PETRONAS Formula 1-es csapat központjában játszódik, középpontjában pedig egy akciójelenet áll, amelyben Lewis Hamilton örvényként kavargó papírlapok közé keveredik, mielőtt különböző színű tintával öntik le. 

 

A videó a MERCEDES AMG PETRONAS Formula 1-es csapat együttműködésével készült, hogy felhívja a figyelmet az Epson külső tintatartályos nyomtatóinak bevezetésére, az újratölthető tintatartály technológiára és a készülékek által kínált nagy mennyiségű tintára. Ezen modellek előnyeit – a tintapatronok nélküli, nagymennyiségű nyomtatást – tükrözi a kisfilm, meglepő és szórakoztató módon. A többcsatornás tartalom stratégia részeként a kampány a Lewis Gets Inked videóból és számos werkfilmből áll. 

 

Az Epson a MERCEDES AMG PETRONAS istálló hivatalos partnereként szakmai támogatást biztosít a csapat számára a tintasugaras nyomtatók, szkennerek, 3LCD projektorok, valamint az olyan hordozható technológiák, mint például az okosszemüvegek területén. A Lewis Gets Inked kampány különbözik az eddigi együttműködésektől, amelyek során a két márka komolyabb hangvételű tartalmakkal fejezte ki a korszerű és magas minőségű termékek iránti elköteleződését. Az Epson által használt technológiákkal kimagasló teljesítmény érhető el, ami összhangban van a jelenlegi FIA Formula 1-es világbajnok sportági törekvéseivel. Mindez csak egy példa arra, hogy a csapat szorosan együttműködik az Epsonnal az új megoldások bemutatása érdekében.   

 

Lewis Hamilton elmondta: „Minden szezon során lehetőségem nyílik arra, hogy részt vehessek néhány nagyon érdekes projektben a csapat hivatalos partnereivel, de azt mondhatom, hogy mind közül ez az egyik legkülönlegesebb program, amiben részt vettem. Az Epsonnal a tintatartály rendszerű nyomtatókkal kapcsolatos forgatás nagyon szórakoztató volt; mindig szeretek olyan dolgokat kipróbálni, amik kizökkentenek a komfortzónámból. Több mint 400 liter festéket öntöttek rám, ami számomra egy teljesen új élmény volt, de belevágtam és úgy gondolom, a végeredmény nagyon jó lett!”

 

 

Németh Csilla, az Epson Magyarország marketing szakértője hozzátette: „A külső tintatartályos technológia alaposan felforgatta a nyomtatók világát, ezért egy olyan videót akartunk készíteni, ami egyszerre meglepő és emlékezetes. Az Epson egy olyan közismert márka, ami a minőséget, az innovációt és a teljesítményt képviseli, így a közönség sem egy humoros, szatirikus és akciódús videót vár tőlünk. Nagyszerű volt együtt dolgozni a MERCEDES AMG PETRONAS Formula 1-es csapattal, Lewis Hamilton stílusa és karizmatikus személyisége pedig hozzájárult, hogy egy olyan szórakoztató rövidfilmet készítsünk, ami az Epson egy másik oldalát is megmutatja. A projekten már egy éve dolgozunk és a kreatív csapat alapvetően nagy hatással volt a kampány megvalósulására." 

 

A csapatról

Gretchen Shoring, a Citizen Films ügyvezető igazgatója segítségével valósult meg a videó, Rollo Hollins pedig a rendezésért felelt. A különleges effekteket a Machine Shop csapata biztosította. Rina Yang, vezető operatőr teremtette meg a film egyedülálló hangulatát, és tette még egyedivé és kifejezővé a videót.

 

A külső tintatartályos nyomtatókról

A külső tintatartályos nyomtatók új dizájnja egyszerű használatot és alacsony lapköltséget biztosít a mindennapi nyomtatás során. Az ultra nagy kapacitású tintatartály rendszernek köszönhetően a felhasználónak nincs szüksége tintapatronokra, ezek megvásárlására és cseréjére. Ehelyett ezek a modellek tintapalackokkal együtt csomagolva érhetők el, hogy többletköltségek vagy megszakítás nélkül akár több ezer oldalt is ki lehessen nyomtatni.

 

Színes ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Indul a VOLT2017 kemping faházak foglalása!

160 nappal a 2017-es Telekom VOLT Fesztivál előtt ismét indul a szállásfoglalások egyik legnépszerűbb időszaka, melynek keretében a VOLT közvetlen környezetében elhelyezkedő Camping Faházak január 19-én déli 12 órától ismét elérhetők lesznek. 

2017. január 18. 12:34

Látvány, izgalom, siker: világpremier a Millenárison

A legmodernebb technológiákat alkalmazó, lenyűgöző látványvilágot felvonultató, játékos képességtesztekkel és egy színházi produkcióval is tarkított interaktív családi sportélmény-park nyílt a Millenáris D épületében. A The Champion – A Bajnok című élmény-expo április közepéig várja a nagyérdeműt.

2017. január 17. 15:33

Csatornanyitás a Telekomnál

A Magyar Telekom 2017. január 16 és 2017. január 31-e között kódolatlanul elérhetővé teszi (kinyitja) az Eurosport 1 és az Eurosport 2 sportcsatornákat szinte minden digitális tv előfizetőjének* a Discovery Communications Europe-pal együttműködve.

2017. január 15. 11:08

Az Epson a Heimtextil kiállításon mutatta be a Design for Living 2017 textiltervező versenyének legjobb terveit

Az Epson a németországi Niederrhein Egyetem Iparművészeti szakán tanuló Evgenia Guliev textiltervét választotta ki, hogy azon keresztül mutassa be a digitális textilnyomtatási technológiájának képességeit és minőségét a Heimtextil kiállításon.

2017. január 14. 10:22

A Sziget a nemzetközi sztárok kedvenc fesztiválja

Január 11-én, a késő esti órákban osztották ki a 2016-os évadot értékelő, a nemzetközi fesztiválszakma legnívósabb díjának számító European Festival Awardot. 

2017. január 12. 12:14

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

A Magyar Telekom átruházza a többségi részesedését a Crnogorski Telekomban

2017. január 10. 11:37

2016 végére a teljes mobil adatforgalom 70%-a már a 4G hálózaton fut a Telekomnál

2017. január 3. 12:44

Még nem késő! Csatlakozz a magyar delegációhoz!

2016. december 16. 13:02

Önvezető Uber-taxik és más "autós" hírek

2016. december 15. 11:58
cloudappsportal.com