A Samsung technológiájával új, 360°-os napi videókkal jelentkezik a The New York Times
A The New York Times és a Samsung Electronics America elindította a The Daily 360 nevű, a maga nemében egyedülálló vizuális digitális újságírási projektet. A The Times szerkesztősége naponta legalább egy 360°-os videót tesz közzé, így a nézők a híreket minden szögből megismerhetik. A Samsung szerte a világon Gear 360 kamerákkal és felszerelésekkel látja el a The Times újságíróit helyszíni tudósításaik elkészítéséhez.
November 1-től a The Daily 360 tartalmai megjelennek a The Times platformjain, például a NYTimes.com weboldalon és a mobil-, illetve VR-alkalmazásokban, valamint a Samsung VR prémium virtuálisvalóság-tartalomszolgáltatásban. Ezen felül a Samsung digitális játszótere, a 837 folyamatosan frissülő élményt kínál „Fedezz fel a Galaxyval” részlegén belül a The Daily 360 tartalmainak bemutatásával, így a 837 vendégei elmerülhetnek a Times világában.
„A Snowfall, a The Upshot és a The Displaced díjnyertes VR-filmekkel a The Times meghatározóvá vált a VR-hírközlés és a vizuális digitális történetmesélés terén” – mondta Dean Baquet, a The New York Times ügyvezető szerkesztője. – „Akár az Egyesült Államok kampánykörútjáról, az aleppói frontvonalról vagy a Fashion Week első sorából tudósít a The Times, a The Daily 360 által Ön mindig az események középpontjából figyelheti velünk a történéseket.”
A projekt új korszakot nyit az újságírásban: ez az első alkalom, hogy egy jelentős országos kiadvány napi rendszerességű 360°-os hírközlésre vállalkozik. A Times tudósítói és fotósai szerte a világon készítenek majd The Daily 360-riportokat, amit a VR-szakértők csapata koordinál a The Times New York-i szerkesztőségéből. Az amerikai elnökválasztás előtti napokban az egész országban videótudósítások készülnek mind a kampányról, mind a helyszínekről, ahol a legizgalmasabb történések várhatóak.
„A Samsung támogatása és filmkészítési technológiája révén szerte a világon érzékeltetjük a közönséggel, hogy mit jelent, amikor a The New York Times átfogóan mutatja be a világ történéseit” – tette hozzá Meredith Kopit Levien, a The New York Times Company ügyvezető alelnöke és vezető pénzügyi tisztségviselője. – „Tavaly eljuttattuk a tömegekhez a VR-élményt, azóta vagy egy tucat VR-film látott napvilágot, és most eljött az ideje, hogy a szöveges és az interaktív tartalmakhoz hasonlóan a 360 fokos videók is a napi híradás részeivé váljanak.”
„A történetmesélés a virtuális valóság technológiája által nemcsak izgalmas és magával ragadó, de tartós és empatikus kapcsolatot tud létrehozni néző és téma között” – mondta Marc Mathieu, a Samsung Electronics America marketing vezérigazgatója. – „A The New York Times-szal való együttműködésünk során a Samsung innovatív termékei és szolgáltatásai segítségével a világ legfontosabb történéseit gazdagabban, használhatóbban és emberhez közelibb módon szeretnénk megmutatni a 360 fokos élménynek köszönhetően.”
A The Times és a Samsung a The Daily 360 projekt elindítását november 10-én, csütörtökön a hírek jövőjéről szóló rendezvénnyel és panelbeszélgetéssel tette emlékezetessé a Samsung 837 helyszínén, amelynek résztvevői a Times újságírói, Sam Dolnick vezető szerkesztő, Lisa Tobin vezető producer (audio) és Marcelle Hopkins vezető producer (360 news) voltak, az eseményen Jake Silverstein, a The New York Times Magazine főszerkesztője moderált.
Kapcsolódó cikkek
- Örökítse meg a környezetét 360 fokban!
- A Samsung Gear 360-tal bárki létrehozhat virtuális valóságot
- Fényképező és telefon egyben – bemutatkozott a Galaxy K Zoom
- Samsung NX30 – kompakt mindenes, prémium objektívekkel
- A Samsung és Getty Images egyesíti szakértelmét
- Samsung NX300: sebesség, teljesítmény és széles körű csatlakoztathatóság
- Samsung Galaxy Camera: Android 4.1, 21-szeres zoom és 16 megapixel
- Samsung MV800 - Digitális fényképezőgép felhajtható érintőképernyővel
- Beépített USB csatlakozós kompakt: Samsung PL90
- Hófehér Samsung NX10-es
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Közel húszezer érdeklődő vett részt a Műegyetemi Állásbörzén
Több mint 150 kiállító négyezer állásajánlata közül válogathattak a hallgatók a tavaszi Műegyetemi Állásbörzén, ahol ismételten a villamosmérnökök iránt volt a legnagyobb kereslet. A K épületben a szakértői tanácsadás kapott új köntöst, a Q épületben pedig neves cégek tartottak előadásokat kiemelt szakmai témákban. A kétnapos eseményre közel húszezren látogattak ki, amely a külföldi diákok körében is egyre népszerűbb. Ezzel összehangban jól látható, hogy közülük egyre többen maradnának Magyarországon az egyetem elvégzése után is.
Újabb 180 általános iskolában lesz elérhető az élményszerű tanulás
A Delta Systems Kft. szállítja azt a 600 darab 3D nyomtatót és induló nyomtató anyagkészletet, amelyet hátrányos helyzetű térségek 180 általános iskolája kap a Klebelsberg Központ által indított nyílt uniós közbeszerzési eljárásban. A Budapesti Értéktőzsdén is jegyzett Delta Technologies 100%-os leányvállalata által megvalósuló nettó 346 millió forintos beruházás az Okostanterem 2 folytatásaként köznevelési intézményekben teremti meg a diákok élményszerű oktatásának lehetőségét modern eszközökkel, támogatva a műszaki érdeklődésüket.
Új SuperWide monitor átfogó USB-C dokkolóállomással
A Philips 45B1U6900C modell egyetlen képernyőben egyesíti a dupla monitoros elrendezést. A Philips 45B1U6900C nagy, 44,5 hüvelykes (113 cm képátlójú), dupla QHD (5120 x 1440) felbontású képernyővel és számos egyéb, a professzionális multitaskingot segítő funkcióval rendelkezik, mint például: USB-C dokkoló RJ45 (Gigabit Ethernet) bemenettel, 32:9 SuperWide képaránnyal, 1500R görbülettel és 178/178 fokos betekintési szögekkel.
A Lenovo Yoga laptopjainak legújabb generációja az inspirációtól az önkifejezésig segíti a kreatív alkotókat
A hibrid világban való alkotás, fogyasztás és együttműködés most egyszerűbbé vált a Lenovo legújabb generációs Windows 11 Yoga laptopjaival, amelyek lenyűgöző teljesítményt, hihetetlen sokoldalúságot és egyszerű mobilitást biztosítanak elegáns és hordozható kivitelben.
A felhő gyors és kényelmes, de hogyan lesz biztonságos?
A felhőalapú IT rendszerekkel a vállalatok gyors, megbízható és könnyen elérhető technológiai szolgáltatásokhoz jutnak, amelyek maximálisan képesek támogatni az üzleti igényeket és a működést. A felhőtechnológia alkalmazása ugyanakkor biztonsági kihívást is jelent a hozzáférések kezelése szempontjából, hiszen a vállalati IT infrastruktúra határai kibővülnek, így a védendő adatok köre is. Ezért elengedhetetlenül fontos egy felhőstratégia megalkotása és alkalmazása a vállalatok számára.