Az Accenture technológiai szolgáltató központot nyit Magyarországon

A toborzás során a cég a friss diplomásokra és a megfelelő technológiai képességekkel rendelkező, tapasztalt munkavállalókra összpontosít

forrás: Prím Online, 2016. november 8. 10:48

Az Accenture új technológiai szolgáltató központot nyit Budapesten, ezzel informatikai szolgáltatásokat kínál a helyi és globális ügyfeleknek, természettudományos, technológiai, mérnöki és matematikus (STEM) végzettségű tehetségek foglalkoztatásával. A budapesti technológiai szolgáltató központ az Accenture hetedik helyszíne Közép-Kelet-Európában.

Az Accenture több mint 6000 magasan képzett szakemberrel a régió egyik legnagyobb IT-munkaadója. Az új budapesti központtal ezt a létszámot 150 fővel tervezik bővíteni a következő 12 hónapban. Az Accenture az új technológiai szolgáltató központján keresztül több iparág ügyfeleit fogja kiszolgálni, Ausztria, Svájc, Németország területére és Közép-Kelet-Európára fókuszálva. 

 

„Ez a magyarországi befektetésünk és a növekedési terveink mind a helyi és globális ügyfélkör jobb kiszolgálása, az innováció és a digitális átalakulásuk elősegítése iránti folyamatos elkötelezettségünket tükrözik” – nyilatkozta Peter Skodny, az Accenture Közép-Kelet-Európáért felelős vezérigazgatója. „Nagy várakozással toborozzuk és képezzük ki a legtehetségesebb technológiai szakembereket Magyarországon, és járulunk hozzá az ország, valamint a régió gazdasági növekedéséhez és fejlődéséhez.”

 

„Budapesten olyan szakemberekből álló csapatot építünk, akik a hagyományos és az új technológiákat egyaránt jól ismerik és nagy szakértelemmel rendelkeznek a legújabb szolgáltatási modellek – köztük az agilis módszertan szerinti fejlesztések, a „continous integration”, azaz a folyamatos integráció, a DevOps és a nagymértékben automatizált szolgáltatási folyamatok – alkalmazásában. Ezzel a háttérrel hatékonyan tudjuk támogatni ügyfeleinket az „Új IT-re” való átállásban. A budapesti központ egy olyan egyedülálló globális hálózat része lesz, amely képes a szervezet piaci méreteit, a vezető technológiai pozícióját, az innováció terén elért eredményeit és az IT ökoszisztémával rendelkező piacvezető szereplőkkel kialakult szoros partneri kapcsolat előnyeit maximálisan kihasználni" – nyilatkozta Tomas Volek, az Accenture Technology globális szolgáltatói hálózatának Közép-Kelet-Európáért felelős ügyvezető igazgatója. „A budapesti Accenture szolgáltató központ remek párosítása a helyi és globális erőforrásainknak, amelyhez ügyfeleinknek teljes hozzáférést biztosítunk – mindezt a legkorszerűbb technológiák, intelligens eszközök, mesterséges intelligencia, könnyen kezelhető architektúrák és iparági megoldások alkalmazásával kiegészítve.”

 

A budapesti helyszín az Accenture globális szolgáltatóközpont-hálózatának új tagja. A világon az Accenture rendelkezik a stratégiai, a tanácsadó, a digitális, a technológiai és az üzemeltetési szakemberek legnagyobb és legsokszínűbb csoportjával: a hálózat mintegy 285 ezer főt foglalkoztat több, mint 50 központban, a cég irodáiban és az ügyfelek telephelyein. A vállalat a munkát a folyamatok, a módszertan, az eszközök, az architektúrák és a mérőszámok terén egyaránt mélyreható iparági, technológiai és üzleti szakértelemre alapozza. 

Kulcsszavak: IT informatika accenture

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Az Informatika a Látássérültekért Alapítvány Fehér bot napi rendezvényéről

Az Informatika a Látássérültekért Alapítvány 2019. október 18-án, a Vakok Általános Iskolájának Nádor Termében tartotta a Nemzetközi fehér bot napja alkalmából  szervezett ünnepi rendezvényét. Az alapítvány immár 16 éve adományoz képernyőolvasó és – nagyító szoftvereket, felújított számítógépeket és digitális diktafonokat vak és gyengénlátó emberek számára. A képernyőolvasó és –nagyító szoftverek hallhatóvá vagy sokszoros felnagyításban láthatóbbá teszik a vak és gyengénlátó emberek számára a számítógép képernyőjén megjelenő információkat. Ezáltal biztosítják számukra az inkluzív tanulás, munkavégzés és a szabadidő hasznos eltöltésének lehetőségét.

2019. október 20. 14:17

5 alapfeltétel a sikeres digitális átálláshoz

Hogyan alakítja át a negyedik ipari forradalom és az azt működtető innovatív technológia a vállalkozások ügyfélkapcsolatait és folyamatait? Hol tartanak a hazai vállalatok a digitális átállás folyamatában? Milyen tanulsága van az eddig végrehajtott projekteknek?  A Deloitte szakértői az idei Salesforce Basecamp Budapest rendezvényen egy kerekasztal beszélgetés során ezekben az izgalmas kérdésekben osztották meg gyakorlati tapasztalataikat.

2019. október 20. 13:18

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Újabb mérföldkő a hazai digitális oktatásban

2019. október 10. 18:44

Ma 20 éves a Wi-Fi

2019. szeptember 30. 11:26

Az ABB a világ legkorszerűbb robotikai gyárát építi Sanghajban

2019. szeptember 23. 09:37

Nem omlik össze az ekereskedelem: egy év haladék az erős ügyfélhitelesítésre

2019. szeptember 11. 08:34
online sportfogadás