Az eMAG Black Friday kínálatában idén 450 000 termék várja a magyar vásárlókat

forrás: Prím Online, 2016. november 11. 14:07

Az eMAG bejelentette, hogy idén november 25-re időzíti legnagyobb kereskedelmi akcióját, a Black Friday-t, és a tavalyinál közel háromszor több terméket kínál a magyar vásárlók számára. 

Idén már 450 ezer darab akciós termékből válogathatnak az eMAG.hu weboldalra látogatók és termékenként akár 80%-ot is megtakaríthatnak. A Black Friday eseményre való felkészülés jegyében az eMAG jelentősen növelte raktárkészleteit és logisztikai kapacitását a magyar piacon, mobil alkalmazására pedig kifejlesztette a „Fizetés-1-kattintással” funkciót, így a felhasználók bárhonnan kényelmesebben intézhetik a vásárlást. 

 

A Millward Brown legfrissebb, a Black Friday akcióval kapcsolatos hazai kutatása szerint, a magyarok 72 százaléka tisztában van a Black Friday fogalmával, ami jelentős (18 százalékpontos) növekedés az előző évben mért adatokhoz képest. A reprezentatív felmérés rávilágított, hogy a válaszadók negyede ezen a napon biztosan vásárolni kíván, az online rendelést tervezők aránya pedig 20 százalékponttal meghaladja az offline vásárlókét. A tanulmányból az is kiderült, hogy a fogyasztók körében a Black Friday napján az eMAG vezeti a népszerűségi listát 29 százalékkal, míg a legközelebbi versenytársak 17 és 15 százalékkal a második és harmadik helyre szorultak. Párhuzamosan a növekvő érdeklődéssel, a vásárlók által elkölteni kívánt összeg is emelkedett idén – a válaszadók 34%-a több mint 60 ezer forintot tervez költeni az akció során.

 

 

 „A Black Friday számunkra az év legfontosabb vásárlási akciója. Hónapok óta készülünk, hogy a legjobb termékkínálatot biztosítsuk vásárlóinknak, bővítsük logisztikai partnereink számát a rövidebb szállítási határidők érdekében, valamint azon is dolgozunk, hogy megbízható IT infrastruktúrával biztosíthassuk az oldal zökkenőmentes működését és a nagyszámú megrendelés feldolgozását. Az eMAG.hu a korábbi akciók során már bizonyította, hogy képes megbirkózni a feladattal, ezért 2016-ban is kiemelkedő vásárlói élményre számítunk, amit a mostani Black Friday előtt végzett terhelési tesztek is bizonyítanak. Biztosak vagyunk abban, hogy az idei lesz az eddigi legnagyobb Black Friday akciónk” – fogalmazott Hunyady László, az eMAG marketing menedzsere.

 

A korábbi évek sikereire és az elmúlt 12 hónapban tapasztalt folyamatos növekedésre alapozva az eMAG közel háromszorosára növelte azoknak az akciós termékeknek a számát, amelyeket kifejezetten a Black Friday promóció keretein belül kínál majd. Így a webáruház 450 ezer darab termékkel készül a november 25-i eseményre. Tavaly 3,25 milliárd forintos árbevételt hozott a cég számára a 187 ezer megrendelt árucikk, és az eMAG.hu weboldalon 1,7 millió látogatást regisztráltak. Mivel az összes látogató jelentős része (40%) mobileszközökről, az applikáción vagy a mobilra optimalizált weboldalon keresztül érkezik, idén az eMAG – a vásárlói igényeket szem előtt tartva – a „Fizetés-1-kattintással” funkcióval bővítette mobil alkalmazását. Ez az új megoldás a kiválasztott árucikkek gyors, egy kattintással történő kifizetését teszi lehetővé a bankkártya hozzárendelésével. Az első rendelést követő bankkártyával történő fizetés során a felhasználó aktiválhatja ezt a funkciót a fizetési mód kiválasztásakor vagy a vásárlási folyamat végeztével. Így a webáruház oldalára látogatók könnyedén tudnak vásárolni akár út közben is, hiszen a kényelmesebb, gyorsabb fizetéshez már egy kattintás is elég. 

 

Az eseményre való felkészülés nem csak a raktárkapacitás fizikai növelését, hanem a cégen belüli logisztikai folyamatok fejlesztését is magában foglalja annak érdekében, hogy a Black Friday napján történő vásárlások feldolgozása és kiküldése gördülékeny legyen. Emellett, a partner futárcégekkel szoros együttműködésben megvalósuló külső logisztikai kapacitásokra vonatkozó fejlesztések is részét képezik az előkészületeknek. 

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

A fenntarthatóságra ösztönzi az ügyfeleket a Xerox és a PrintReleaf együttműködése

A Xerox menedzselt nyomtatási szolgáltatások (MPS) felhasználói a Föld visszaerdősítését segíthetik. A Xerox új együttműködő partnere, a PrintReleaf a „te nyomtatsz egyet, mi ültetünk egyet” elv alapján kiszámolja, hány új fa ültetésével lehet pótolni a nyomtatás során elhasznált papírmennyiséget az erre kijelölt területeken.

2018. április 20. 16:59

IDS üzemanyagkártya teherautókhoz: 100%-os, bankkártya szintű biztonság

A teherautók számára kifejlesztett érintésmentes üzemanyagkártyájának bevezetése óta eltelt tizennyolc hónap után az IDS (International Diesel Service, a Kuwait Petroleum Corporation teherautókra szakosodott leányvállalata) lenyűgöző biztonsági adatokkal büszkélkedhet: kártyájával egyetlen esetben sem követtek el fizetési csalást vagy visszaélést. Az üzemanyagkártyát a beépített biztonságos chipnek köszönhetően lehetetlen másolni, ami – további megelőző intézkedésekkel kiegészülve – azt eredményezte, hogy az IDS létrehozta az egyetlen olyan kártyát a piacon, amely garantálja a kártyaműveletek teljes biztonságát.

2018. április 20. 15:40

A Hannoveri vásáron a Fujitsu bemutatja legújabb innovációit

A Fujitsu bemutatja legújabb forradalmi innovációit, és élő demókat tart az Ipar 4.0, ipari IoT és digitális közlekedési környezetekbe szánt intelligens gyártási megoldások működéséről az április 23. és 27. között megrendezett Hannoveri vásár 7-es csarnokának E16-os standján.

2018. április 20. 12:37

Innováció a konyhában

A Samsung Electronics történetében először idén vett részt a EuroCucina kiállításon, amelyet kétévente rendeznek meg Milánóban. A vásáron olyan termékeket mutatott be, amelyek valódi változást hoznak a felhasználók életébe, ezzel emelve a márka imázsát és hírnevét a vásárlók körében.

2018. április 20. 11:31

Biztonság a jövő autójában

A hálózatba kapcsolt járművek számának rohamos növekedésével együtt bővül az új digitális szolgáltatások iránti piaci igény és fogyasztói kereslet is – becslések szerint 2020-ra már csaknem 250 millió ilyen jármű közlekedhet világszerte. 

2018. április 20. 09:56

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Elsőként Magyarországon - korlátlan nemzetközi hívások EU-s számokra a Vodafone-nál

2018. április 11. 15:03

Több mint 15 százalékkal nőtt a Huawei bevétele 2017-ben

2018. április 5. 11:10

A webáruházak körében az online marketing az abszolút győztes

2018. március 7. 10:51

Közel az idő, amikor már nem lesz kormány

2018. február 20. 13:25
cloudappsportal.com