Az eMAG Black Friday kínálatában idén 450 000 termék várja a magyar vásárlókat
Az eMAG bejelentette, hogy idén november 25-re időzíti legnagyobb kereskedelmi akcióját, a Black Friday-t, és a tavalyinál közel háromszor több terméket kínál a magyar vásárlók számára.
Idén már 450 ezer darab akciós termékből válogathatnak az eMAG.hu weboldalra látogatók és termékenként akár 80%-ot is megtakaríthatnak. A Black Friday eseményre való felkészülés jegyében az eMAG jelentősen növelte raktárkészleteit és logisztikai kapacitását a magyar piacon, mobil alkalmazására pedig kifejlesztette a „Fizetés-1-kattintással” funkciót, így a felhasználók bárhonnan kényelmesebben intézhetik a vásárlást.
A Millward Brown legfrissebb, a Black Friday akcióval kapcsolatos hazai kutatása szerint, a magyarok 72 százaléka tisztában van a Black Friday fogalmával, ami jelentős (18 százalékpontos) növekedés az előző évben mért adatokhoz képest. A reprezentatív felmérés rávilágított, hogy a válaszadók negyede ezen a napon biztosan vásárolni kíván, az online rendelést tervezők aránya pedig 20 százalékponttal meghaladja az offline vásárlókét. A tanulmányból az is kiderült, hogy a fogyasztók körében a Black Friday napján az eMAG vezeti a népszerűségi listát 29 százalékkal, míg a legközelebbi versenytársak 17 és 15 százalékkal a második és harmadik helyre szorultak. Párhuzamosan a növekvő érdeklődéssel, a vásárlók által elkölteni kívánt összeg is emelkedett idén – a válaszadók 34%-a több mint 60 ezer forintot tervez költeni az akció során.
„A Black Friday számunkra az év legfontosabb vásárlási akciója. Hónapok óta készülünk, hogy a legjobb termékkínálatot biztosítsuk vásárlóinknak, bővítsük logisztikai partnereink számát a rövidebb szállítási határidők érdekében, valamint azon is dolgozunk, hogy megbízható IT infrastruktúrával biztosíthassuk az oldal zökkenőmentes működését és a nagyszámú megrendelés feldolgozását. Az eMAG.hu a korábbi akciók során már bizonyította, hogy képes megbirkózni a feladattal, ezért 2016-ban is kiemelkedő vásárlói élményre számítunk, amit a mostani Black Friday előtt végzett terhelési tesztek is bizonyítanak. Biztosak vagyunk abban, hogy az idei lesz az eddigi legnagyobb Black Friday akciónk” – fogalmazott Hunyady László, az eMAG marketing menedzsere.
A korábbi évek sikereire és az elmúlt 12 hónapban tapasztalt folyamatos növekedésre alapozva az eMAG közel háromszorosára növelte azoknak az akciós termékeknek a számát, amelyeket kifejezetten a Black Friday promóció keretein belül kínál majd. Így a webáruház 450 ezer darab termékkel készül a november 25-i eseményre. Tavaly 3,25 milliárd forintos árbevételt hozott a cég számára a 187 ezer megrendelt árucikk, és az eMAG.hu weboldalon 1,7 millió látogatást regisztráltak. Mivel az összes látogató jelentős része (40%) mobileszközökről, az applikáción vagy a mobilra optimalizált weboldalon keresztül érkezik, idén az eMAG – a vásárlói igényeket szem előtt tartva – a „Fizetés-1-kattintással” funkcióval bővítette mobil alkalmazását. Ez az új megoldás a kiválasztott árucikkek gyors, egy kattintással történő kifizetését teszi lehetővé a bankkártya hozzárendelésével. Az első rendelést követő bankkártyával történő fizetés során a felhasználó aktiválhatja ezt a funkciót a fizetési mód kiválasztásakor vagy a vásárlási folyamat végeztével. Így a webáruház oldalára látogatók könnyedén tudnak vásárolni akár út közben is, hiszen a kényelmesebb, gyorsabb fizetéshez már egy kattintás is elég.
Az eseményre való felkészülés nem csak a raktárkapacitás fizikai növelését, hanem a cégen belüli logisztikai folyamatok fejlesztését is magában foglalja annak érdekében, hogy a Black Friday napján történő vásárlások feldolgozása és kiküldése gördülékeny legyen. Emellett, a partner futárcégekkel szoros együttműködésben megvalósuló külső logisztikai kapacitásokra vonatkozó fejlesztések is részét képezik az előkészületeknek.
Kapcsolódó cikkek
- CIB Bank a digitalizáció útján
- Magyar startup menti meg a strandlopásoktól a világot
- Teljes ráncfelvarrás - Megújult a 24.hu mobilalkalmazása
- Fogyasztóvédelem: leginkább a ruházati és a műszaki cikkekkel van problémája az interneten vásárlóknak
- Online okoskodó CSOK-osok változtatják meg az építőipart?!
- Évnyitó az interneten: Iskolakezdés az e-kereskedelemben
- Dinamikusan növekszik az eMAG Marketplace
- Tippelős alkalmazással dobna nagyot az EB-n egy magyar startup
- Négy sorsfordító applikáció, amelytől a világ egészségesebb lehet
- 22 milliószor vásároltunk tavaly az interneten
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Magyar társasházi beléptetőrendszer hódíthatja meg a kanadai és az észak-amerikai piacot
A Chameleon Smart Home Nyrt., a vezető magyar okosotthon-startup és az UpHome Canada Ltd. megállapodást kötött, amelyek keretében a kanadai vállalat kizárólagos jogot kapott a Chameleon Smart Home rendszereinek forgalmazására Kanadában és az észak-amerikai piacon. A HEPA Magyar Exportfejlesztési Ügynökség és a HEPA kanadai Partnerirodájának közreműködésével létrejött disztribúciós együttműködés tovább erősíti a tőzsdei okosotthoncég pozícióját Kanadában és lehetőséget biztosít az új piacok irányába történő további terjeszkedéshez.
Egyszerre használ digitális és offline megoldásokat a megújult budaörsi áruház
Digitálisan kiterjesztett vásárlói zónák, QR-kódos összekötés a webshoppal és egy teljesen újragondolt, a valós felhasználói környezetet idéző vevői tér – az Euronics megújult budaörsi áruházában online és offline eszközök egyszerre segítik a vásárlót, egyedülálló ügyfélélményt kínálva. Az üzletben szinte minden elem úgy lett kitalálva, hogy vezesse a betérőket, akik az áruházban tett látogatásukat később akár online is folytathatják.
760 milliárd forintos keret a hazai digitalizációs fejlesztésekre
Több mint 760 milliárd Ft támogatás lesz elérhető a 2021-27. között a DIMOP Pluszból digitalizációs fejlesztésekre Magyarországon. A szupergyors Internet Program (SZIP) folytatásaként indul a Gigabit Magyarország Program.
ABB Decoded podcast: Segítség a globális vízhiány-válság megoldásához
Az ABB technológiai podcastjának, az ABB Decodednek legújabb epizódja a globális vízhiány problémájával foglalkozik, továbbá azzal, hogy a ma rendelkezésre álló technológia miként segíthet a válságos helyzet megoldásában. Az idei, 2023-as Víz Világnapján az ENSZ "A változás felgyorsítása a víz- és szennyvízkezelési válság megoldása érdekében" címmel vízügyi programot indított, megállapítva, hogy 2,2 milliárd ember nem jut hozzá megfelelően kezelt ivóvízhez, és több mint 4,2 milliárd ember számára nem érhető el a biztonságos szennyvízelvezetés. A szennyvíz megdöbbentő hányada, közel 80 százaléka mindenfajta tisztítás vagy újrahasznosítás nélkül kerül vissza az ökoszisztémába.