Az eMAG Black Friday kínálatában idén 450 000 termék várja a magyar vásárlókat

forrás: Prím Online, 2016. november 11. 14:07

Az eMAG bejelentette, hogy idén november 25-re időzíti legnagyobb kereskedelmi akcióját, a Black Friday-t, és a tavalyinál közel háromszor több terméket kínál a magyar vásárlók számára. 

Idén már 450 ezer darab akciós termékből válogathatnak az eMAG.hu weboldalra látogatók és termékenként akár 80%-ot is megtakaríthatnak. A Black Friday eseményre való felkészülés jegyében az eMAG jelentősen növelte raktárkészleteit és logisztikai kapacitását a magyar piacon, mobil alkalmazására pedig kifejlesztette a „Fizetés-1-kattintással” funkciót, így a felhasználók bárhonnan kényelmesebben intézhetik a vásárlást. 

 

A Millward Brown legfrissebb, a Black Friday akcióval kapcsolatos hazai kutatása szerint, a magyarok 72 százaléka tisztában van a Black Friday fogalmával, ami jelentős (18 százalékpontos) növekedés az előző évben mért adatokhoz képest. A reprezentatív felmérés rávilágított, hogy a válaszadók negyede ezen a napon biztosan vásárolni kíván, az online rendelést tervezők aránya pedig 20 százalékponttal meghaladja az offline vásárlókét. A tanulmányból az is kiderült, hogy a fogyasztók körében a Black Friday napján az eMAG vezeti a népszerűségi listát 29 százalékkal, míg a legközelebbi versenytársak 17 és 15 százalékkal a második és harmadik helyre szorultak. Párhuzamosan a növekvő érdeklődéssel, a vásárlók által elkölteni kívánt összeg is emelkedett idén – a válaszadók 34%-a több mint 60 ezer forintot tervez költeni az akció során.

 

 

 „A Black Friday számunkra az év legfontosabb vásárlási akciója. Hónapok óta készülünk, hogy a legjobb termékkínálatot biztosítsuk vásárlóinknak, bővítsük logisztikai partnereink számát a rövidebb szállítási határidők érdekében, valamint azon is dolgozunk, hogy megbízható IT infrastruktúrával biztosíthassuk az oldal zökkenőmentes működését és a nagyszámú megrendelés feldolgozását. Az eMAG.hu a korábbi akciók során már bizonyította, hogy képes megbirkózni a feladattal, ezért 2016-ban is kiemelkedő vásárlói élményre számítunk, amit a mostani Black Friday előtt végzett terhelési tesztek is bizonyítanak. Biztosak vagyunk abban, hogy az idei lesz az eddigi legnagyobb Black Friday akciónk” – fogalmazott Hunyady László, az eMAG marketing menedzsere.

 

A korábbi évek sikereire és az elmúlt 12 hónapban tapasztalt folyamatos növekedésre alapozva az eMAG közel háromszorosára növelte azoknak az akciós termékeknek a számát, amelyeket kifejezetten a Black Friday promóció keretein belül kínál majd. Így a webáruház 450 ezer darab termékkel készül a november 25-i eseményre. Tavaly 3,25 milliárd forintos árbevételt hozott a cég számára a 187 ezer megrendelt árucikk, és az eMAG.hu weboldalon 1,7 millió látogatást regisztráltak. Mivel az összes látogató jelentős része (40%) mobileszközökről, az applikáción vagy a mobilra optimalizált weboldalon keresztül érkezik, idén az eMAG – a vásárlói igényeket szem előtt tartva – a „Fizetés-1-kattintással” funkcióval bővítette mobil alkalmazását. Ez az új megoldás a kiválasztott árucikkek gyors, egy kattintással történő kifizetését teszi lehetővé a bankkártya hozzárendelésével. Az első rendelést követő bankkártyával történő fizetés során a felhasználó aktiválhatja ezt a funkciót a fizetési mód kiválasztásakor vagy a vásárlási folyamat végeztével. Így a webáruház oldalára látogatók könnyedén tudnak vásárolni akár út közben is, hiszen a kényelmesebb, gyorsabb fizetéshez már egy kattintás is elég. 

 

Az eseményre való felkészülés nem csak a raktárkapacitás fizikai növelését, hanem a cégen belüli logisztikai folyamatok fejlesztését is magában foglalja annak érdekében, hogy a Black Friday napján történő vásárlások feldolgozása és kiküldése gördülékeny legyen. Emellett, a partner futárcégekkel szoros együttműködésben megvalósuló külső logisztikai kapacitásokra vonatkozó fejlesztések is részét képezik az előkészületeknek. 

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Az önvezető technológia az autóvásárlást is ösztönözheti

A sofőrök túlnyomó része szeretné, ha az önvezető autója terhet venne le a válláról, és átadhatná „neki” a vezetés stresszesebb feladatait. A megkérdezettek legszívesebben parkolás és a nagyobb forgalmi dugókban történő, idegőrlő araszolás közben adnák át az autóiknak az irányítást – derül ki a Bosch csaknem 6 ezer, érvényes vezetői engedéllyel rendelkező autóvezetőt megkérdező kutatásának eredményeiből, amelyet a vállalat hat országban, Brazíliában, Kínában, Németországban, Franciaországban, Japánban és az Egyesült Államokban bonyolított le. A felmérésben országonként ezer, 16 éves vagy annál idősebb ember vett részt.

2017. augusztus 23. 10:09

Több mint 1 GBPS sebességgel hasított a mobilnet Észak-Amerikában

Közös tesztjében a Verizon, az Ericsson és a Qualcomm túllépte a gigabites sebességhatárt. A három vállalat egy Ericsson laborteszt során elsőként ért el kereskedelmi telefonchip és hálózati infrastruktúrával az 1,07 Gbps (gigabit/másodperc) letöltési sebességet a Qualcomm Snapdragon X20 LTE modemjével. 

2017. augusztus 23. 07:15

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Elsőként került magyar cég a nemzetközi HR elitbe

2017. augusztus 4. 13:40

Júniusi vírusriport az ESET-től

2017. július 25. 17:21

A megjósolt trendek felé haladnak a kiberbűnözés idei irányai

2017. július 20. 16:59

Az év CIO-ja pályázat

2017. július 6. 13:48
cloudappsportal.com