Egyre többen keresik a Black Friday akciókat Magyarországon

forrás: Prím Online, 2016. november 17. 08:41

A hatalmas kedvezményekkel kecsegtető Black Friday jelentősége a magyar online kiskereskedelemben megállás nélkül nő. A néhány éve hazánkba is begyűrűzött esemény népszerűségét jól mutatják a Google keresések növekvő számai, valamint a gomba módjára szaporodó, különleges hazai Black Friday akciók.

A Google trendkutatása szerint 2015 novemberében a ’fekete péntek’ és ’black friday’ kifejezésekre több mint félmilliószor kerestek a magyarok a keresőben, ez a szám egy évvel korábban még alig haladta meg a 200.000-et. 

 

 

Google Trends kutatás

 

Az idei szeptemberi adatok már több mint 10.000 keresést regisztráltak (ez közel 50%-kal több, mint tavaly szeptemberben), ám a java biztosan csak ezután következik majd.

 

Google Trends kutatás

 

Mint minden évben, úgy idén is november végére, a hálaadás utáni péntekre esik a Black Friday, de ez nem tántorította vissza az online kereskedőket attól, hogy már jóval korábban meghirdessék különleges ajánlataikat. Így tesz idén a tengerentúli óriás, az Amazon is, aki minden nap új akciókkal tart visszaszámlálást, az AliExpress pedig november 11-én tartja shopping ünnepét.

 

Itthon a Black Friday hazai gyűjtőoldalán listázva is megtalálhatjuk a résztvevő boltokat, sőt, a ShopAlike-on egy helyen böngészhetünk több webáruház akciós termékei között. Olcsó elektronikai cikkekből idén sem szűkölködünk majd, az Extreme Digital már be is jelentette idei Black Friday akcióját, ami egy héttel az eredeti dátum előtt, november 18-án várható.

Trend ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Ellentmondás az adatokban

A legtöbb vállalat az adatok mennyiségének ugrásszerű növekedésére inkább teherként, mintsem előnyként tekint – derül ki a Forrester Consulting nemzetközi kutatásából, amelyet a Dell Technologies megrendelésére készített. Túlterheli a használt technológiai megoldásokat, az emberi erőforrásokat és a folyamatokat a hatalmas mennyiségű, sokféle adat gyors áramlása. A cégeknek vannak adathasználati céljaik – és sokan közülük úgy vélik, a működésük adatvezérelt –, de számos akadály lassítja őket. Ilyen akadály például az adathasználati szakértelem hiánya, az adatok elkülönített gyűjtése, az elszigetelt vállalati egységek, a manuális folyamatok, valamint az adatvédelmi és biztonsági hiányosságok. 

2021. december 6. 20:01

Aggodalommal vegyes optimizmus az autóiparban

A világ autóipari vezetői a szektor nyereségének növekedését várják a következő években – derül ki a KPMG Global Automotive Executive Survey éves felmérésből, amelyet idén már 22. alkalommal készített el a KPMG. Bár a szakemberek zöme szerint az iparág képes kezelni a következő nagy technológiai átalakulást, a megkérdezettek több mint fele aggódik az ellátási láncok és a munkaerőhiány miatt.

2021. december 6. 12:28

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

December elején nyit az első magyar kriptotőzsde

2021. november 30. 21:13

Dr. Charaf Hassan a Vodafone Magyarország Alapítvány kuratóriumának új elnöke

2021. november 18. 16:49

A Magyar Telekom 2021. harmadik negyedévi eredményei

2021. november 9. 21:45

Magyar innováció nyert ezüstérmet az év egyik legfontosabb egészségügyi startup versenyén

2021. október 30. 14:59