A Sziget és Telenor mutatta be az első hazai Viber-matricacsomagokat

forrás: Prím Online, 2016. november 22. 10:38

A Sziget Fesztivál és a Telenor Magyarországon elsőként mutatta be Viber matricacsomagját. A Sziget hivatalos Szitizen-matricái, valamint a Telenor Hugó a bagoly matricacsomagja ingyenesen érhetők el a magyarországi felhasználók számára kizárólag a világ egyik vezető üzenetküldő alkalmazásának számító Viberen keresztül.

A Viber Magyarországon is lehetőséget biztosít cégek és márkák számára, hogy egyedi matricacsomagokat indítsanak az alkalmazás egyre bővülő Matrica-áruházában. Idehaza a Telenor és a Sziget az első két márka, amely különleges Viber matricákat mutatott be, így a magyar piac úttörőivé váltak. Míg a Telenor által megalkotott Hugó a bagoly matricák a mindennapokba hoznak jókedvet, addig a Sziget matricacsomagja segítségével a fesztiválhangulatot idézi meg. A Viber és a Sziget hosszú távú, stratégiai együttműködése idén nyáron a személyre szabott fesztiválüzenetek bemutatásakor indult, amelyekkel a látogatók valós időben kaptak információt a Sziget eseményeiről.

 

 

„Magyarországon mind a Telenor mind pedig a Sziget „love brandek”, így az általuk bemutatott kifejező és vidám matricacsomagokkal a felhasználók remekül meg tudják osztani a hangulatukat a számukra fontos ismerőseikkel. Magyarország a régió egyik legaktívabb tagja, ahol innovatív partnereinkkel most még inkább ösztönözhetjük felhasználóinkat arra, hogy tovább növeljék napi beszélgetéseik számát és még jobban kifejezhessék magukat” – mondta Atanas Raykov, a Viber közép-kelet-európai vezérigazgatója.

 

Széles felhasználói bázisának köszönhetően a Viber a növekvő online közösségek meghatározó alkalmazásával vált, ahol barátok és családtagok biztonságosan tudnak kapcsolatot tartani egymással. A Viber Nyilvános Fiók (Public Account) szolgáltatásán keresztül a cégek és márkák, illetve közéleti szereplők kommunikálhatnak vásárlóikkal, ügyfeleikkel és rajongóikkal, emellett világszerte népszerű Viber matricacsomagokkal tovább erősíthetik a kapcsolatot. A magyar felhasználók kommunikációjuk részeként havonta több mint 40 millió matricát küldenek egymásnak, így válnak a matricacsomagok szórakoztató, hatékony és célzott kommunikációs eszközzé. 

 

 

Töltsd le a Sziget és a Telenor matricacsomagját az alábbi linkeken: http://stickers.viber.com/pages/szigetfestival

http://stickers.viber.com/pages/telenor_hu 

 

Kövesd a Sziget és a Telenor Nyivános csevegését és kapj meg minden exkluzív információt: 

http://chats.viber.com/sziget

http://chats.viber.com/telenorhungary

Színes ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Messengeren is elérjük az Air France beszállókártyákat

A francia légitársaság új szolgáltatásával az utasok beszállókártyájukhoz a Facebook Messenger applikáción keresztül is hozzájuthatnak. A légitársaság továbbá a Messengeren keresztül a hét minden napján, a nap 24 órájában válaszol az utasok kérdéseire angolul és franciául.

2017. július 22. 11:09

Robotok fogadják az utasokat a dél-koreai reptéren

Dél-Korea épp történelmének legnagyobb téli sporteseményére készül, az LG pedig ezzel párhuzamosan az ország legjelentősebb nemzetközi utazási csomópontján, az Incheon nemzetközi repülőtéren az automatizált szolgáltatások fejlesztésén dolgozik.

2017. július 21. 15:20

Cirkusz a 25 éves Szigeten

A Cirque du Sziget programhelyszín már bemutatkozásakor magasra tette a lécet, azóta is minden évben nagyszerű hazai és nemzetközi újcirkuszi produkciókat állít színpadra. Az egyre növekvő érdeklődés kiszolgálására idén már egy majd' 1000 főt befogadni képes sátrat állítanak fel a szabadtéri színpad mellett, s a fesztivál fennállásának 25. évfordulója alkalmából az eddigieknél is sokszínűbb és nemzetközibb program állt össze. 

2017. július 21. 11:02

A 2017-es EFOTT számokban

A 2017-es velencei EFOTT mind időjárás, mind látogatószám tekintetében elégedettek a szervezők. Több mint 111 ezer ember fordult meg az idei rendezvényen.

2017. július 20. 14:11

Ismét rekord az EFOTT-on

A Velencei-tó partján rendezett fesztivál hivatalos 2. napján (szám szerint a 4.-en) több mint 30 ezer ember fordult meg. Ezzel minden idők leglátogatottabb napját könyvelhette el az EFOTT. Legtöbben a jamaicai Sean Paul showjára voltak kíváncsiak, köztük Palvin Barbi és Dzsudzsák Balázs is. 

2017. július 18. 10:58

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

A megjósolt trendek felé haladnak a kiberbűnözés idei irányai

2017. július 20. 16:59

Az év CIO-ja pályázat

2017. július 6. 13:48

AI-jaj, ez itt és most a robotok őskora!

2017. június 27. 19:27

Közterületet neveztek el a neves informatikusról, Jánosi Marcellről

2017. június 22. 10:22
cloudappsportal.com